Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17281 til 17300 af 42938
-
Analyse af De Mørke Fugle
ForumindlægHej alle! Jeg har virkelig brug for hjælp til at analysere De mørke fugle af Otto Gelsted. Håber i kan hjælpe!!! :-) -
Nationalisme, krig og demokrati
ForumindlægHej :) - Nu kommer endnu et spørgsmål - relateret til historie eksamen som jeg skal op til i morgen. Jeg har trukket enmet Nationalisme, krig og demokrati og mine kilder består af den franske erklæring om menneskerettighederne (1789) Falstertalen af Orla Lehmann (1841) en reportage i avisen "... -
Imperialisme 1870-1914
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen i imperialisme og har fået udleveret følgende materiale: www.verdenidanskperspektiv.systime.dk: jarlen af cromer om ægypten 1908 www.verdenidanskperspektiv.systime.dk: john A Hudson: imperialismen et studie, 1902 www.verdenidanskperspektiv.systime.dk. W.F Blunt: stor... -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej søde fransk hold - jeg var til eksamen i dag og skulle lave tre opgaver.. Uden at lyde uhøfelig kan jeg eventuelt få en til at se min oversættelse igennem og fortælle mig hvorvidt den giver mening osv. da jeg aldrig har været en ørn til fransk//Har ikke den danske tekst eftersom at vi ikke få... -
Kan en C-valgblok opgradere et B-fag til A?
ForumindlægDet overstående:) -
Årskarakter
ForumindlægHej. Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg går på HTX. Hvis jeg skal op i et fag ( lad os sige matematik ) tæller min årskarakter hvis jeg alligevel skal op i det? Foreksempel. Hvis jeg får 02 i matematik skriftligt, men skal op i det alligvel, tæller den 02'er for noget? Eller tæller den karakte... -
Gode råd til eksamenslæsning?
ForumindlægHej,som overskriften lyder - har I nogle gode råd til hvordan det er mest "hensigtsmæssigt" at læse op til eksamen? Hvad vil I mene, vil være det "bedste": at læse al pensum (overfladisk) igennem, så man når at læse det hele eller læse virkeligt intensivt om hvert emne? (hvilk... -
Retteark fra skr. samfundsfag 2007
ForumindlægEr der nogen der ved hvor præcis på Undervisningsministeriets hjemmeside man kan finde det retteark som udgives efter eleverne har fået deres skriftlige karaktere? Det er et ark som gennemgår opgaven og giver kommentarer til fx hyppige fejl begået ved dette års STX skriftlig samfundsfags eksamen.... -
Om uddanelse i Udlandet
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at komme på college i U.S.A. Californien, nærmere i Los Angeles. Kunne godt tænke mig at høre, om folkeskolens afgangs eksame, er nok får at komme ind? og hvad det ca. koster hvis man bor der. (er der andet jeg bør vide må i meget gerne skrive det tak) Mvh. Kenn... -
billedkunst
Forumindlæghvordan kan det være at der ikk er en kategori som hedder "billedkunst" når der er musik.. nåh men mit problem er at jeg ska tegne en klippe? kender i en hjemmeside hvor man kan få hjælp og råd.. jeg ska op til eksamen om 3 dage, så vil håbe på hjælp hurtigst muligt -
Brugen af hit-ord
ForumindlægHej alle. Jeg har surfet lidt herinde og det er super nice med alle de opgaver og gloser man kan finde. Jeg har et problem- jeg har ikke i min undervisning mødt de ord som der bliver snakket om. Det er ikke fordi jeg ikke har hørt efter, min lærer har bare ikke brugt dem. Jeg er nu i tvivl om jeg... -
Hjælp TAK
ForumindlægHej allesammen (: Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på onsdag. Hvis i skulle have nogle fede noter, vil jeg meget gerne have dem. Jeg vil nemlig godt slutte 9. med nogle flotte karakter, hvis I forstår ;) Håber i kan hjælpe.. I skal bare sende dem til denne e-mail adresse: [email protected] ... -
Eksamensbevis
ForumindlægHvis man valger ikke at dukke op til den sidste eksamen pga. man godt vil lade sit eksamensbevis staa aaben, fordi man vil rette op paa sine karakterer, er det saa en god ide at fortalle skolen om dette? Snakke med en studievejleder? Eller skal man bare ikke dukke op og informere skolen at man er... -
LoggerPro!
ForumindlægHej folkens, jeg skal snart til eksamen og skulle derfor downloade loggerpro på min com efter den er blevet gendannet. Problemet er at jeg mangler en kode til at jeg kan gennemføre det..... Min skole har åbenbart ikke koden på deres hjemmeside så tænkte på om der var nogen der lige hurtig ville d... -
AKUT SPØRGSMÅL
ForumindlægNår man skal til ekstern geografi eksamen, hvor man trækker et emne og har haft næsten en måneds forberedelses tid derhjemme (vi kender eksamensspærgmælene på forhånd), tror I så godt, at man må have printet på papir besvarelserne af spørgsmålene - altså at man gær det klar på forhånd hjemmefra??... -
Skriftlig dansk hjælp
ForumindlægHar i nogle gode fif/tips/ideer til skriftlig dansk eksamen i 9.klasse? Jeg skal op i morgen og har sindsygt svært ved det med bare at sidde og skrive selv i 3,5 timer og jeg kan desuden slet ikke finde ud af at formulere gode sætninger eller en god struktur. -
Matematik b
ForumindlægHej Jeg har været til eksamen i dag i matematik b, skrifligt. Der er så mange kloge hoveder herinde, så jeg vil høre om der er en der måske har tid til at kigge på min opgavebesvarelse, og måske har et indblik i hvad den ligger til? Forstår godt hvis det er for meget for nogle, så det er ogs... -
karakter: ja/nej
Forumindlæggår I ind for karakterer og hvad kan de erstattes med? selv synes jeg generelt kar. er stærkt overvurdere, men kan ikke helt finde et alternativ... -
Praktikant el. doktor...?
ForumindlægHej Studi...jeg er for nylig blevet medlem af studi.dk...jeg synes det kunne være interessant, hvis jeg kunne blive praktikant eller doktor el. lig. Hvordan kan det egentlig lade sig gøre? -
Læge?
ForumindlægEr der nogen herinde der læser medicin? Jeg har fået interesse for at blive læge og kunne godt tænke mig at høre lidt om studiet...
