Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17301 til 17320 af 25465
  • i det indre København

    Forumindlæg
    Hej :) Hvis man siger: De sad i et restaurant i det indre København. Vil det engelske udtryk så være: They were at a restaurant in inner Copenhagen? jeg er mest i tvivl om hvordan " i det indre" oversættes. På forhånd, tak :)
  • Hjælp til materiale - Sociale medier

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive om Sociale medier (identitetsdannelse) i samf. og eng. (Begge A). Og mangler i den sammenhæng noget relevant materiale jeg kan bruge til engelsk delen. Er der nogle der har et forslag på materiale? mvh.
  • SRP

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive om Borrgerretbevægelsen i USA i Engelsk og Historie. Min redegørelse lyder således: Gør rede for fremkomsten af og udviklingen i den amerikanske borgerrettighedsbevægelse i perioden 1954-1968. Er lidt i tivivll om hvad jeg skal indrage, da der er så meget at tage fat i. Har...
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Kære SP Jeg har oversat nogle danske sætninger til engelsk. Jeg vil meget gerne have jer til at se dem igennem og rette fejlene. Hvis I har lyst og tid, må I meget gerne skrive til mig, så sender jeg dem til jeres indbakke. Tak :)
  • Outline New Zealand

    Forumindlæg
    Jeg har trukket emnet New Zealand i engelsk og jeg har ingen anelse om hvad jeg skal skrive. Jeg tænkte lidt på The Maoris, men det vælger alle. Og gider heller ikke at skrive om naturen. Så har i nogle emner????
  • Kildekritisk analyse af et interview??

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg er igang med at skrive srp om emnet Nynazisme i USA i fagene historie og engelsk. Jeg skal arbejde med et interview med George Rockwell og så vil jeg bare lige spørge, om man godt kan lave en kildekritisk analyse af et interview?
  • Kildekritisk analyse af et interview?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg er igang med at skrive srp om emnet Nynazisme i USA i fagene historie og engelsk. Jeg skal arbejde med et interview med George Rockwell og så vil jeg bare lige spørge, om man godt kan lave en kildekritisk analyse af et interview?
  • USA's udenrigspolitik FØR 9/11 - SSO, hjælp mig!

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er sådan på røven. Kan absolut intet finde om USA's udenrigspoltik før 9/11, både engelske og danske hjemmesider har jeg søgt på, har kigget i en masse bøger, og kan stadig intet finde. Har desperat brug for hjælp!!
  • hjææælp er virkelig på røven!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg skal sammenligne Columbus' første rejse med hans anden, hvor jeg blandt andet skal kigge på den fasttatte kurs, men jeg kan slet ikke finde noget på det! på hverken dansk eller engelsk!! håber der nogle der kan hjælpe!!
  • Hjæælp!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg skal sammenligne Columbus' første rejse med hans anden, hvor jeg blandt andet skal kigge på den fasttatte kurs, men jeg kan slet ikke finde noget på det! på hverken dansk eller engelsk!! håber der nogle der kan hjælpe!!
  • Er der en der vil læse min SRP?

    Forumindlæg
    Hej :) Er der en der kunne tænke sig, at læse min SRP og evt. kommenterer på den/retter fejl? Det ville være super lækkert! Den er skrevet i fagene engelsk og historie, emnet sendes gerne som besked. Ønsker alle en rigtig dejlig juleferie og god jul :)
  • English speech

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal skrive en engelsk tale om Usa's indflydelse på danmark i min genneration. Stilen skal være på omkring en side. Jeg mangler virkelig inspiration og ideer, håber der er nogle der kan hjælpe??????
  • Sleeping beauty/Little Briar-Rose original tekst?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal bruge original teksten Sleeping Beauty/Little Briar-Rose af Brødrene Grimm på engelsk? http://classiclit.about.com/library/bl-etexts/grimm/bl-grimm-briarrose.htm fandt denne, men er ikke helt sikkert på det er den rigtige, ellers nogen der har den liggende på computeren ? Vh
  • hej allesammen!!

    Forumindlæg
    er der en der kan kigge på min engelsk opgave som jeg har skrivet færdi...den skal bare godkendes af jer i må gerne sende jers email til mig, så jeg kan sende den opgave til jer ..tak på forhånd
  • Skrivestil

    Forumindlæg
    Hvad er det for en skrivestil? "In addition, your essay must include an analysis of the style of writing in lines 17-29." Hvordan analysere man skrivestilen? (Det årsprøve i Engelsk A)
  • HJælp retning Engelskstil.

    Forumindlæg
    Hej vil du ikke være sød at rette min engelsk stil om nelson Mandela! DEn skal skrives som om jeg var NElson MAndela, bare lige bort set fra når han dør. Du må også godt lige hjælpe mig med at korte den af, gerne 200 ord!! Tak på forhånd
  • Essay- Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej, håber der er nogen der kan hjælpe.. Vi skal skrive et essay i engelsk om at være teenager.. har ingen anelse om hvad jeg skal skrive/komme igang med det.. nogen der evt har nogle ideer? det ville være rigitg dejligt:-)
  • Ordstilling med kann ich og ich kann

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal rette i min tyske stil, men jeg kan ikke huske om ordstillingen er ligesom på dansk eller engelsk? Hedder det: In die Schule kann ich eller In die Schule ich kann? Tak på forhånd :)
  • Søges: Lektiehjælp/engelskundervisning i Risskov

    Forumindlæg
    Til min datter (6. klasse) søger jeg lektiehjælp i grundlæggende engelsk et par timer om ugen. Det er en fordel, hvis du bor i Vejlby Risskov. Ellers bor vi tæt på Grenåbanen/Torsøvej og bus 13. Hilsen Thomas
  • Lektiehjælp søges i Ry området (Skanderborg, Silkeborg)

    Forumindlæg
    Til fagene matematik, dansk, engelsk og gerne DJ undervisning (vi har mixerpult) Til Mads som går i femte klasse, og er 12 år. Dygtig i fagene men ønsker at blive bedre.