Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 17301 til 17320 af 179351
-
AT-eksamen
ForumindlægHey Er der nogen der vil kigge på min analyse af to historie kilder fra anden verdenskrig? Jeg er nemlig i tvilv om jeg har lavet det rigtigt. -
EKSAMEN REPORTAGE
ForumindlægHej Jeg skal analysere og skrive en synopse om en reportage. Hvordan skal den bygges op? Hvad er vigtigt at have med? evt. andet -
Hjælp.. Eksamen imorgen
ForumindlægUdled den rette linjes ligning i planen, samt bevis formlen for et punkts afstand til en linje. Nogle der kan hjælpe? -
AT-eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation, at jeg skal op til AT imorgen. Jeg beskæftiger mig med 11. september og overvågning, i fagene historie og samfundsfag. Jeg ville lige høre om der er nogen som er intresserede i at hjælpe mig med noget, som virkeligt haster. Jeg kunne godt tænke mig, at ... -
Historie eksamen
ForumindlægHey hey! Jeg har lige trukket historie i dag, og skal altså op i morgen.. Jeg kan ikke finde mine noter om hvordan eksaminationen foregår, altså hvor længe jeg skal fremlægge mine tekster, hvor meget baggrund jeg skal snakke om osv. Er der en der kan forklare mig det? På forhånd tak. -
Eksamens analyse
ForumindlægHej, jeg skal op i musik om en lille uge (C-niveau). Jeg ved at jeg vil komme op i en "the doors" sang. Så derfor vil gerne høre hvordan jeg sådan heelt præcist skal gribe sådan en sang an, eller komme med et eksempel på en analyse af en the doors sang (det kunne være helt kanon). Desu... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej, jeg står i denne situation at jeg inden længe skal op til afgangseksamen i engelsk og mit problem er at jeg simpelthen er tom for ideer til hvad jeg skal snakke om. Mit overemne Teen life, så skal snakke om noget der passer til dette. Håber i kan hjælpe med inspiration og har en masse gode i... -
Finanskrisen Eksamen
ForumindlægHej alle :-) jeg har lige et par spørsmål som jeg brug for hjælp til. hvad forstår man ved finanskrisen? hvad kendetegner et land med lavkonjunktur? hvorfor er det de 16-24 årige der er hårest ramt af arbejdsløsheden i danmark lige nu? hvorfor kan det blive katastrofalt hvis de unge ikke kommer i... -
Mediefags eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i mediefag ting på imorgen og vil gerne have nogle på plads. jeg vil gerne have nogle forklaringer på disse ting hvis muligt: Komposition, spændingskurve, overtagsmodel, kontrktmodel, aktantmodel, antal sekvenser, forløb. Hvad skal jeg fremstille i disse forskellige ord? -
dansk eksamen.
Forumindlæghej alle. anne linnet har fra tove ditlevsens digt synget der bor en ung pige. kan bare ikke finde hvilken betydning det har betydet? altså hvad hun fx vil vise med sangen. fordi først er det udgivet som digt og så sang.det er ligesom barndommens gade fx håber virkelig I kan hjælpe mig! /signe -
HJÆLP! :O eksamen!
ForumindlægHej alle har lige trukket teksten Wiedersehen mit Vater under emnet Gesischte Durch Literatur så hvis der er nogle der har noter til særligt min hovedtekst men måske også til emnet i alt almindelighed vil i så ikke plz skrive her eller sende det til min email lassewitt@hotmail.com På forhånd ta... -
EKSAMEN I MORGEN!!
ForumindlægTjek spørgsmålet omkring "Brüderchen und Schwesterchen" under samme emne (tysk). Tak.. -
mundtlig eksamen!
ForumindlægHar trukket følgende spørgsmål til mundtlig samfundsfag. 1. Redegør for Grundlovens bestemmelser om Folketingets arbejde. 2. Forklar magtdelingsprincippet og fokuser det hensigtsmæssige heri. 3. Diskuter på hvilken måde magtudøvelse i samfundet kan komme til udtryk uden for Grundlovens rammer. ... -
Tysk eksamen NU
ForumindlægNogen der kender til teksterne: Ohne Gepäck Ich war noch niemals in New York Hvis nogen gør er jeg specielt interesserede i fortolkninger og perspektiveringer i forhold til emnet identität. -
Fysik eksamen
ForumindlægJeg har trykket "Varmeenergi". Nogen der kan forklare mig hvad energibevarelse, specifik fordampningsvarme og specifik smeltevarme er? -
HASTER. Eksamen imorgen.
ForumindlægHej alle der ved noget om historieeksamen. Jeg har trukket emnet Vietnam: Geneve-konferencen. - Jeg har først præsenteret mine kilder - Så har jeg lavet kildekritik på de kilder jeg har fået udleveret, her har jeg lavet en fælles, da alle kilderne minder om hinanden. - Så har jeg skrevet en kort... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægKan det tælle ned, hvis man har fortolket den første del af en novelle anderledes, end den nok burde være blevet? Jeg argumenterede for det med citater, men jeg kan godt se nu, at det nok betød noget andet. Resten af novellen forstod jeg godt, og tror også at min analyse og fortolkning er dybdegå... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej allesammen Er der nogle der lige vil kigge min dansk analyse igennem? Kan ikke rigtig komme videre og det haster. Tak på forhånd ;) Hos regnormene analyse: Sprog: Billedsprog: ” Selvom mor altid var sød og gerne ville snakke med hende, så føltes det som om Regitze var lukket in... -
DIO-eksamen
ForumindlægHej! Jeg har skrevet min DIO-synopsis om krigen i Afghanistan, som jeg skal op og fremlægge foran lærer og censor på torsdag.. Frygter meget de efterfølgende spørgsmål, så jeg ville bare høre om der er nogle der har været oppe i DIO, som lige kort kan ridse ned hvad de bl.a. spurgte om? :-) ... -
Biologi eksamen
ForumindlægHej til alle jer, der skal op i biologi i år! Er der af nogle af jer, der også har fået opgivet de samme ting (eller nogenlunde), som jeg har (se vedhæftet fil)? - altså uden bilag selvfølgelig. Er dette tilfældet, har I så nogle guldnoter om det, eller mere eller mindre svar? Det ville virke...
