Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 17321 til 17340 af 135334
-
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse). Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
HJÆLP! Fysik eksamen imorgen
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for hjælp til, hvilke forsøg jeg kan lave om følgende emner: Salte, Elektrolyse, Ioner, Metaller og Kerneenergi - På forhånd tak for hjælpen! ;) -
problemformulering til eksamen historie. hjælp!
Forumindlæghej :) jeg har trukket emnet omkring industrialiseringen. er der nogen der har en super god problemformulering i baghånden? så ville jeg elske jer!! :) hehe -
Blod og blodtyper - eksamens spørgsmål.
ForumindlægJeg har lige nogle spørgsmål som nogle klogere hoveder muligvis kan hjælpe mig med. Det omhandler blod transfusion til fostre der er rhesus-positive og anti-d indsprøjtning til kvinder der er rhesusnegative og har båret et barn der er rhesus-positivt. Først og fremmest har jeg brug for lidt viden... -
HJÆLP KRISTENDOMSKUNDSKAB EKSAMEN : verdensreligioner
Forumindlæghej alle samme. jeg har trukket emnet verdensreligioner men ved ikke hvad mit underemne kan være. Jeg skal lave en problemstilling hvilket ikke er det samme som en problemformulering. Har i nogle ideer hvad det kunne være? -
Billedeanalyse til dansk eksamen
ForumindlægHej alle sammen Står i lidt af et dilemma.. Jeg er ved at analysere et billede der hedder " Fra højbro plads" http://www.kunstnyt.dk/fischer1-5.jpg Jeg er i tvivl hvilken total det er. Så håber i kan hjælpe mig :-) -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket 2. verdenskrig i dansk og ved ikke helt, hvordan jeg skal komme igang og heller ikke helt konkret, hvad jeg skal komme ind på, da det er et meget bredt emne. Nogle forslag? Håber i kan hjælpe miig Tak på forhånd! -
Mundtlig eksamen i biologi!
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig biologieksamen her på fredag, og er stødt på noget jeg ikke kan finde svar på! hvad er energistofskiftet? Jeg har kigget i min bog men kan kun finde nogen basalstofskiftet og energibalance! :( håber nogen kan hjælpe!!! -
Fysik eksamen HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ForumindlægHej... Jeg skal til fysikeksamen om et par dage (folkeskole) og jeg skal bruge noget hjælp. :'( Er det en god idé at lave sin disposition hjemmefra eller..? Please hjælp... -
dansk eksamen -hvad gør jeg?
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til dansk til mandag.. hvordan er det mest hensigtsmæssigt at forberede sig? Jeg overvejer at lave et skema, så jeg til hver periode kan overskue hvilke tekster vi har læst dér... Så er mit spørgsmål så om, når man skal op, og trækker et spørgsmål, er det så nok ... -
Mundtlig Bio-eksamen???
ForumindlægHej alle! Jeg står i den herlige situation at jeg skal op i biologi på højt nivaeu (gym, efter den gamle reform) i næste uge, hmm Men jeg er bare ret meget i tvivl om hvordan det kommer til at foregå og især hvordan spørgsmålene er udformet?? Får man et overordnet emne at fortælle om, eller nogle... -
Eksamen Samf. A niveau
ForumindlægHvordan foregår forberedelsen til samfundsfagseksamen på a nieveau og hvor lang tid har man til forberedelse??... -
tvivl om religions eksamen
ForumindlægMin religions lærer har sagt til os at, det ville være godt som udgangspunkt at spørge sig selv: "Hvad fortæller teksten mig om FX Islam...?" Så er det bare der hvor jeg tænker... Er det så hvad tekstens FORFATTER fortæller mig om Islam eller omvendt? -
etik!!! eksamen i morgen
Forumindlægjeg stiller min lærer et spørgsmål om etik og han svare følgende: jeg tænker bl.a. på, at ingen af etikkerne som udgangspunkt mener, at det er i orden at slå ihjel. Når det analyseres nærmere kan det dog findes nødvendigt at dræbe, om end det stadig ikke betragtes som den bedste og mest prisværd... -
Produktion af enzym - eksamen
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe med følgende spørgsmål :) Diskuter hvilke fordele produktionen af enzym kan give -
Eksamen - sidder fast
ForumindlægHejsa.. Jeg har tre spørgsmål jeg ikke rigtig kan finde ud af... Er der nogen der vil prøve at hjælpe mig med disse... 1. Beskriv med fagudtryk den histologiske opbygning af mucosa og submucosa i tyndtarmen, herunder de vævsstrukturer, der bidrager til den store overflade, der ses i tyndtarmen. 2... -
Mundtlig Eksamen i morgen
ForumindlægSlet ikke noge, der har haft teksten "Henry Treats a Couch Man" et uddrag fra Steven king's "Dreamcatcher"... -
Kemi eksamen C
ForumindlægJeg skal op i kemi på C niauve - og har fået en overskrift om ionforbindelser og fældninger. Vil det her være relevant, at snakke om ioner, og upolær og polær? -
FSA Fysik Eksamen 23/6.
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle af jer, der har nogle gode fysik noter, som jeg kunne få? Eller nogle gode råd. Det haster forholdsvis meget. Jeg skal op imorgen mandag. Jeg skal blandt andet op i: KEMI: - Syrer baser - Salte (inddampning, opløsning, ion-bindinger) - Grundstoffer (det period... -
Hjælp til eksamen om BIG BANG TEORI !
ForumindlægHey :) Jeg har truket et spørgsmål der hedder: - En mundlig præsentation af Den moderne fysiske beskrivelse af universet og fysikkens skabelsesteori (Big Bang teorien). Har i ikke nogle gode råd til hvad der er relevant at inddrage ? . Hvad skal jeg skrive om ? Er helt blank :/ ! Help ! <3
