Søgning på: fysik a stx. Resultater: 17321 til 17340 af 154719
  • 1. delprøve i Engelsk B 2008

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil høre om der er nogle, der har 1. delprøve fra stx eksamen i engelsk B fra maj 2008?
  • Mistet Eksamensbevis

    Forumindlæg
    Har desværre mistet mit eksamensbevis, stx 2004. Er det muligt at få udstedt et nyt eller er det bare ærgeligt? Nogle der ved noget om det?
  • Det ta'r kun 2 min. :)

    Forumindlæg
    Er der nogen stx-elev fra 2008, som blev omstillet til en optagelsesprøve? Hvis ja, vil I så gerne fortælle mig, hvordan det har været? Og om, det har været svært?
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal op til optagelesprøve på stx. Er er nogen der har været til optagelsesprøve, som kan fortælle mig, hvad det endelig handler om? Er der mundtlige eller skriftlig, og hvad kan der fx. være?
  • Aflyste moduler - får man det på et andet tidspunkt..?

    Forumindlæg
    Hej Når der nogen gange bliver aflyste moduler, mister man dem så bare el. får man det bare på et andet tidspunkt..? PS. går på STX På forhånd tak
  • Haster!!

    Forumindlæg
    Hvor kan man se eng stx b ekamen's oplæg henne !!!! det folk var oppe i i tirsdags
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Er der nogle, der har skrevet en essay om sticks and stones i engelsk ? Det var den essay, der var til prøven i december 2011 stx b niveu. Hvis I bare har noter til det, vil det også være en stor hjælp :-)
  • Facit til en anden

    Forumindlæg
    hej. Er det dårlig hvis jeg giver facit til nogle andre der skal op i sammen prøve som jeg har været op i . Stx ap
  • Samf. B - hvordan og hvorledes?

    Forumindlæg
    Nogle der ved, hvordan samf. B(mdt. eksamen) foregår på STX? Evt. er der stor forskel på C og B mht. samf.?
  • Beregne gennemsnit

    Forumindlæg
    hey heyHvad hedder den hjemmeside nu hvor man kan beregne ens gennesmnit..? den var både for stx og hf.. mener den blev sat ind her.. hjælp liiii :)- Sam
  • Optagelsesprøve efter 10 klasse

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 10 klasse og skal til optagelsesprøve for at komme ind på stx, men hvad skal jeg hvis ikke jeg består kan jo ikke tage 10ende om igen.
  • matematik skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Må man gerne medbringe eksempler på forskellige matematikopgaver, som man tidligere har udregnet til den skriftlige matematik eksamen på STX? Mvh. Martin
  • Årsprøve 1.g

    Forumindlæg
    Hej jeg skal have en årsprøve i engelsk B på stx. Er der nogle der ved hvad prøverne kan indeholde? Så jeg ved hvad jeg skal repetere og øve mig på. På forhånd tak :)
  • Haster Det bare et spørgsmål.

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der ved hvordan engelsk skriftlig prøve forgår i stx . Og hvad kan man øve sig til? Håber nogen kan svare på det :) På forhånd tak.
  • Engelsk. Help plzz

    Forumindlæg
    Hej. Nogen som har været op i engelsk skriftelig prøve 1g stx altså er det muligt at i kan fortælle hvordan det forgår?
  • Samfundsfag eksamen HASTER

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Er der muligvis nogle af jer, som vil rette min samfundsfag eksamen stx, og se hvad den ligger til? HASTER! Tak på forhånd!
  • Sulfitioner til reducering af MnO4 - til Mn 2+

    Forumindlæg
    Mit spørgsmål lyder : Hvor mange sulfitioner skal der til for at reducere MnO4- til Mn2+?? (det er kemi 2.g stx)
  • Kronik - ironisk/ sarkastisk konklusion?

    Forumindlæg
    Hey folkens.. Som overskriften siger - Må man i en kronik afslutte med en lidt drilsk, ironisk konklusion? På forhånd tak Mvh _______________________________ Kronik - som i en af de 3 STX-prøvegenre..
  • 2 årsopgave !

    Forumindlæg
    I 2 årsopgave stx historie, må man ikke lave underoverskrifter til de forskellige afsnit? Er i tvivl om man bare skal skrive ud i et?
  • Engelsk B skriftlig

    Forumindlæg
    Hvordan opnår man en højkarakter til den engelske skriftlige eksamen på STX B? Nogle der har nogle gode noter angående det skriftlige arbejde