Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 17341 til 17360 af 109300
-
Fysik&Kemi Rapport
Forumindlægjeg har en fysik & kemi rapport om kuldioxid og jeg skal bruge nogne egenskaber om kuldioxid men jeg kan ikke selv finde noget please hjælp -
Leukæmi, genterapi
ForumindlægHej. Skriver en opgave der omhandler behandlingsmuligheder af leukæmi via genterapi, men jeg har svært ved at finde noget om det, (på dansk). Har hørt, at der skulle være en behandlingsform der indeholder HSC stamceller, LSC og CD34. Nogen der kender noget til det, eller evt. har et link!? - På... -
Retoriske virkemidler
Forumindlæg”We realize, you cannot make something which is essentially not good, better. You cannot improve it. You got to make a paradigm shift. And we then started looking very hard at ourselves and started and internal process of saying: We have to change fundamental, we have to make a quatum leap&... -
Et eller to...
ForumindlægHej! Er der nogen, som har en regel for, hvordan/hvornår man ved at indenfor, udenfor osv. skal være i et eller 2 ord? -
oversættelse af tekst om nepalophold
ForumindlægNepal er et af de fattigste og mest underudviklede lande i verden, og jeg brænder derfor efter at rejse derned og gøre mit bedste for at hjælpe nogle af de børn som ikke har en så privilegeret opvækst som jeg selv har haft. På børnehjemmet bor der omkring 50 børn i alderen 0-16 år som og de er s... -
Undervisning tilbydes
ForumindlægVil du være bedre til Dansk? Så har vi løsningen til dig! Vi tilbyder intens undervisning i metoderne til at lære og forstå disse fag langt hurtigere end du drømmer om. Vi garanterer at du vil stige minimum én karakter til din eksamen efter fuldendt undervisningsforløb! Vi underviser fire el... -
Zodiac - Astrologi
ForumindlægHvorfor har kineserne - hvis jeg ikke tager fejl - en anden zodiac en den jeg er bekendt med hvor Aquarius, tyren, fiskene tvillingerne osv indgår? -
oversættelse
ForumindlægHej, hvordan ville i oversætte noget i retningen af: "lige fra børn til voksne" -
Romerriget, Osmannerriget og Korstogene
ForumindlægEr der nogen, der har nogle gode links omkring disse riger/tidsperioder? Jeg synes ikke, at det der står i min bog er uddybet godt nok, og jeg har ikke tid til at låne diverse bøger om det, da jeg også skal læse samtlige andre perioder op. På forhånd tak. -
hjælp til teskter i Context - eksamen
ForumindlægNogen der kan linke mig til et resume af Archie Wellers "Going Home", Rayda Jacobs "The Guilt", Michael Lee Cohens "Adam", Amelia Hill og Kamal Ahmeds "TV, og/eller public school and Ryan’s fall"? De er alle taget fra engelskbogen Context. Skal bruge det ti... -
Emne/fag
ForumindlægHej. AT emnet i år er "Det gode liv" og jeg er fast besluttet på at analysere en film, hvilket jeg har haft god succes med i tidligere forløb. En film der slog mig var American Beauty, men hvilke fag kunne kombineres der?? Evt andre interessante foreslag til en fed AT opgave i... -
Pepsi max reklame
ForumindlægHej. Jeg skal fortælle om Pepsi max reklamen. Den med job interview. Men jeg ved ikke hvem der har lavet den og hvornår den er fra. Jeg håber der er en der ved det :) -
Fejlsætninger
ForumindlægHvad er der galt med disse to sætninger, og hvorfor?: He drank all of the Coca Cola, so there was nothing left for me. og My friend from Germany speaks Danish very good. Rasmus. -
Analyse af Janis Ian 'My Autobiography'
ForumindlægJeg har fået denne opgave formulering, Write an essay (900-1200 words) in which you analyse and comment on the extract from Janis Ian's 'My Autobiography'. Part of your essay must focus on the style of the text and on Janis Ian's message. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få ... -
HASTER, RET PLEASE!
ForumindlægHey, det her er et referat, vil i ikke se om der er nogle fejl ? Det skal afleveres og vi får karakter for den..... PLEEEEASSSSSSEEEEEE REEEET !!!!!! Brick Lane The movie Brick Lane is about a 33 years old Bangladeshi women, who leaves her beloved sister and home, for an arranged marriage. Nan... -
Hjælp til SRO ASAP
ForumindlægHej, jeg er lidt stuck. Jeg skal lave en standardkurve, men jeg er ikke med på hvad jeg skal gøre. Den her skal afleveres imorgen midnat. Jeg ved at jeg har en stamopløsning som består af 250 mg quinilingult opløst i en liter vand -
tal
ForumindlægHej når man har et tal på engeslk 100,000.00 betyder det 100000 på dansk? -
Snorkrafter
ForumindlægJeg skal i en fysik opgave beskrive hvordan snorkrafter virker, deriblandt også hvordan en trisse(også kaldet spil) hjælper. Jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået det ret, men er det forstået ret at de virker sådan her? Snorkrafter: Hvis man har en skrænt, et træ på toppen og en gens... -
Forskel på paretofordeling og Nashs ligevægt
ForumindlægHvad er forskellen på paretofordeling og Nashs ligevægt? -
Alcali fejlen - pH værdi
ForumindlægHej vi skal både beregne og måle pH-værdi for bl.a. CH3COONa og der er der en stor afvigelse. min lære sagde at det var fordi at både Na+ og H+ ligger i første hovedgruppe og derfor ved den ikke hvilken ion den skal måle på. det hedder Alcali fejlen men når jeg googler det kan jeg ikke finde nog...
