Søgning på: fysik a stx. Resultater: 17341 til 17360 af 154719
  • EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej Er det nogen, der ved om man kan få fat på gamle stx-prøver i skriftlig engelsk sådan så man kan øve sig til eksamen?
  • Bioteknologi eksamnessæt

    Forumindlæg
    Hejsa :) Er der nogen, der har bioteknologi eksammensæt fra d.14 august 2017 (STX). Hvis i har den, så vil jeg gerne have den tilsendt til min indbakke :) MVH Pokemonorm
  • karakterer?

    Forumindlæg
    Når man nu skal ud og søge job, efter man er blevet uddannet. Er det så de karakterer fra stx/hhx/htx der bliver lagt mest vægt på, eller dem fra Universtet?
  • karakterfastsættelse

    Forumindlæg
    Jeg går i 2.g på stx og afslutter i år 4 fag .. nogen der ved hvornår årskarakterene til disse fag står fast ? Tak!!
  • Leishmania

    Forumindlæg
    Skal skrive en stx opgave i biologi om Leishmania. Er der nogen der har nogle guldkorn eller nogen gode sider ? på forhånd tak for hjælpen.
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej dem som gik i 1.g STX sidste år, kan I huske hvornår har i fået jeres først standpunkt karakter, den anden og årskarater?!:)
  • At bestå?!

    Forumindlæg
    Hvor meget skal der til for at man dumper sin stx? Er det bare et vægtetsnit på under 2, eller er det et krav for, hvor mange eksamner/årskaraktere man maximum må dumpe?
  • fif til mundtlig

    Forumindlæg
    Er der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx.
  • HHX udregning af karaktergns.

    Forumindlæg
    Hej.. Nu har jeg fundet en masse linkt til hvordan man udregner sit gennemsnit på STX.. men er der nogen som har et link til HHX? på forhånd tak :D
  • antal afleveringer pr. uge?

    Forumindlæg
    Hej jeg tænkte på hvordan er regler omkring antal afleveringer, eller hvor mange elevtimer man må bruge på opgaver om ugen? på stx eller htx?
  • Eksamenssæt søges!

    Forumindlæg
    Hej:) jeg søger tidligere stillet bioteknologi eksamenssæt. Helst fra HTX men STX kan også gå.
  • Årets sidste aflever. en der please vil se den igennem?

    Forumindlæg
    Jeg er har nu omsider færdigskrevet årets sidste dansk aflevering (3.g STX). Er der ikke nok en der vil se dne igennem og kommentere på den?
  • Eksamen i 3g

    Forumindlæg
    Nogle der har forstand på eksamener på STX 2010? Hvor mange skal man op i hhv. skriftlige og mundtlige eksamner igennem gymnasieperioden?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 1.g på STX og engang til efteråret skal jeg op til to eksamener i NV og AP, og det jeg vil spørge er, hvordan de to prøver foregår helt præcist? Tak på forhånd.
  • Eksamen, perspektivering

    Forumindlæg
    Hej,er der nogle, der har erfaring med, hvor lang tid man har til at fremlægge sit oplæg til mundtlig spanskeksamen STX? Hvad perspektivering, hvor lang tid er passende til det? På forhånd tak :)
  • Gymnasium

    Forumindlæg
    Hej, når man skal tage en optagelsesprøve, for at komme ind på stx. Hvad for nogen opgaver er det så man får? Er det folkeskole niveau eller? på forhånd tak! ;)
  • krav til kronik

    Forumindlæg
    Hej, når man skal skrive en kronik i stx, SKAL man så bruge Toulmins argumentationsmodel? Er kronikken utilstrækkelig hvis man anvender andre former for argumentationsanalyse? som fx appelformer. På forhånd tak.
  • hjælp.. (!)

    Forumindlæg
    Hey people ... Er der én af jer som tilfældigvis ligger inde med besvarelsen til matematik B (stx) eksamenssættet fra 2009 ? Og i så fald, kan denne så sendes til mig? :-)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak!
  • MEGA VIGTIGT!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak!