Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 17361 til 17380 af 48240
  • Selvvalgt værk - valg af tekst

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået en opgave i dansk hvor jeg selv skal vælge en tekst fra efter 2010. Det kan være en hvilken som helst genre - novelle, roman, lyrik etc. Har I nogle forslag? :)
  • Ligninger i Word - skrifttype "Euclid"

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil vide, hvordan jeg kan få min skrifttype til at være Euclid og ikke den som word vælger for mig som er Cambria math. Jeg bruger word 2010. På forhånd tak
  • Elitehold?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har hørt, at universiteterne vil lave nogle elitehold fra år 2010.. Er der nogen der ved, hvad det kræver at blive optaget på disse? TheRose
  • Spørgsmål til opgave

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ved ikke rigtig, hvordan man skal lave opg. 7c fra Fysik A 2010 August. Opgavesættet kan findes på nettet. Håber nogen vil hjælpe mig.
  • Advarsel: Virus på et link i rum 4 (Ressourcerummet)

    Forumindlæg
    Som det fremgår af disse "Nørdede noter til AT ressourcerum 2010" er der virus på den side, som der linkes til under ”Gustav Klimts Salome” i Rum 4!
  • Eksponentialregning

    Forumindlæg
    Lasse skal bruge 10.000 kr. i januar 2014. Hvor mange penge skal han sætte ind på sin konto i januar 2010 for at nå dette beløb, når kontoen har en årlig rente på 7,6%?
  • Svær opg. Beregn ligevægtskonstanten.

    Forumindlæg
    En der kan hjælpe mig med opgave 1D ? :) http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF03/Opgaver%20gl%20ordning/kemi2003%2010%202.ashx Den handler om beregning af ligevægtskonstant, partialtryk mm.
  • En prognose HJææææælp! :)

    Forumindlæg
    Hej folkens :) jeg kunne godt bruge lidt hjælpe til denne opgave :) I en prognose for udviklingen i antallet af elever i de almene gymnasier og hf benyttes modellen : f(x) = 89000 / ( 1+0,263 * e-0,211x) Hvor x er antal år efter 2005 og f(x) er antal elever a) bestem antallet af ele...
  • Udsatte børn og unge

    Forumindlæg
    Hvor mange udsatte børn og unger var der i danmark i år 2009 og 2010 (uden grupperinger)?? pleasseeee hjælp mig, jeg har virkelig brug for tallene :D TUSIND TAKKER på forhånd :-)
  • Vurdering af halveringstid

    Forumindlæg
    Hej Jeg har problemer med opg 2e, nogen der kan hjælpe?? www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/Gl%20ordning/2008%2010%203med.ashx
  • opgave i termodynamik??

    Forumindlæg
    Er der een, som kan løse opgave 2 D på denne side http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF07/Eksamen/Opgaver/Opgaver%20gl%20ordning/2007%2010%202.ashx
  • Ansøgertal for CBS

    Forumindlæg
    Hej alle Endnu en stigning kan ses på CBS' ansøgertal. Alt peger desværre på at vi vil se en stigning i adgangskvotienterne for 2010. Men krydser stadig fingre for os ansøgere!
  • Su 2011

    Forumindlæg
    Når jeg går ind på SU.dk kan jeg kun søge su fra 2010. Jeg starter i skole i januar, og vil selvfølgelig gerne have su. Hvornår kan man søge su fra 2011?
  • MARKEDFØRINGSØKONOM BØGER

    Forumindlæg
    MARKEDFØRINGSØKONOM BØGER SÆLGES Til 1 semester. Købt efteråret 2010. Pæne og velholdte. Kan evt hentes tæt ved Herning. Bogliste kommer..
  • facit

    Forumindlæg
    Hey, :) Er der nogle der ved hvor man kan finde facit til matematik eksamenssæt 2010? Jeg ved at der er på studienet, men er der ikke andre steder? studienet kræver mange point!... på forhånd tak!
  • FSA prøver

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvor man kan downloade gamle FSA matematik problemsæt, altså selve opgaverne og ikke svar? Jeg leder bl.a. efter FSA maj 2010.
  • Indeks tal?

    Forumindlæg
    Hej Håber nogen kan hjælpe mig. jeg har har 2010 som omsatte for 48 160kr. og året efter altså 2011 omsatte for 35 006kr. hvad bliver indeks tallet og udregningen ? På forhånd tak ;-)
  • Springkniven

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at lave en romananalyse af " springkniven"... nogle der ved hvad plottet er i " springkniven"? -og hvordan jeg kan lave en berettermodel i word 2010??
  • Analyse af modersmål af Henrik Nordbrandt

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg sidder og skal analysere digtet Modersmål af Henrik Nordbrandt fra 2010. Dette har jeg to spørgsmål til: - Er der én eller to strofe/r? - Er der rim, hvilken slags? På forhånd tak Camilla
  • Tysk 5 i eks :(

    Forumindlæg
    Jeg fik 5 i tysk. Jeg startede på hører teksten og bagefter læseteksten lavede en disposition og sammenlignede :( Giver det 5????

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010