Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 17361 til 17380 af 32040
-
kort oversættelse. haster
ForumindlægWhen you arrive to the Scottish city Inverness and goes your first trip on main street gives the impression that many of the city’s inhabitants living on the myth of Loch Ness- monster. In all most every shop window you see Nessie- posters, card over Loch Ness with details about where and w... -
jeg forstår det simpelthen ik
ForumindlægEr der nogen der har læst "Brave new world" af Aldos huxleyjeg har læst den 4 gange igennem forstår det simpelthen ikke?er der nogen der har læst den? -
At blive opgaveredaktør
ForumindlægSpørgsmål til hvem end der er ansvarlig for dette område. Hvordan bliver man opgaveredaktør? En gang imellem søges der jo nye opgaveredaktører, men af egen erfaring virker det som om at der godt kunne være brug for en ekstra hånd eller to.Jeg har bare ikke kunne finde nogen e-mail; er det bare at... -
Ascorbinsyre/C-vitaminer
ForumindlægJeg har en kemi rapport for, hvor jeg skal skrive teori om henholdsvis ascorbinsyre og c-vitamer. Jeg har skrevet en lille smule, og har søgt på nettet efter viden, men jeg kan ikke rigtigt komme videre. er der nogen, som har noget viden om det, og som kan hjælpe mig lidt med det? -
Gibberellinsyre
ForumindlægHej studieportalen. Er der nogle, som kan fortælle mig hvad gibberellinsyre er? Jeg kan intet finde om det! -
Mac orddelling
ForumindlægHej, hvordan er det nu at man laver orddeling på mac? Jeg har officepakken 2011. Tak på forhånd :) -
Hvad er antonymet for...
Forumindlægordet fornuft??Jeg skal bruge det i sætningen:Han kunne ikke længere skelne mellem fornuft og ?? -
Biokemi
ForumindlægHejJeg er lige ved at skrive biologirapport og mangler lidt kemi hjælp. Er der nogen, der kan give mig en net adresse på en kemisk ordbog på nettet? Det kunne være fedt hvis jeg udfra molekylernes navne kunne forklare forskellen på dem. Molekylerne er dideoxynukleotid og deoxynukleotid. Jeg vil g... -
Hvad er en finke...
ForumindlægHej,Jeg sidder o læser lidt om Darwin og hans evolutionsteori, jeg kan ikke helt forstå hvad en finke er for et dyr.Nogle der ved det?Jeg har prøvet at google, men jeg kom ikke så langt med det...Bjarke -
3 A-niveauer
ForumindlægJeg overvejer at vælge 3 A-niveauer, men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer. Er der nogen af jer med 3 A-niveauer, som har fortrudt, at I valgte dette? -
Analgetisk (smerte)
ForumindlægHejJeg er ved at skrive en opgave omkring Analgetisk effekt på kroppen.Altså hvordan smerter sker i kroppen og hvordan Analgetisk medicin indvirker på dette.på forhånd tak -
Mand bag velfærdsteori ?
ForumindlægHalløjsa :o)..I forbindelse med en samfundsfagsopgave, er jeg kommet i tanke om en teori. Desværre kan jeg ikke huske hvem "teoretikeren" er.[b]Hans postulat var, at velfærden(mener jeg) går op og ned forskellige steder, men alt i alt bliver verden bedre.[/b]Er der en skarp sjæl derude,... -
AT eksamen 2012 - psyk/dansk
ForumindlægHej alle :) er lidt i tvivl om hvilket emne jeg vil vælge: skoleskyderi eller utøya/anders breivik. Har i dag set filmen bowling for columbine, som kunne bruges til skoleskyderi. Men har i nogen ting, der ville være gode at tage "fat i" ved de to emner? :) -
klage over karakter
ForumindlægJeg har lige fået et 8-tal i english, hvilket jeg er meget vred over...Jeg havde ellers regnet med at komme op på et 10tal eftersom jeg var en af de kun 3 aktive i timerne og fik 9 sidst...Da jeg selv opfatter det som dybt uregelmæssigt har jeg tænkt mig at klage, men på hvilken måde kan jeg få æ... -
ekamen d. 16-5-06?
Forumindlægnogle der ved hvad for en stil man kan risikere at komme op i til skr eksamen i 3g? jeg er sproglig!Karina -
etnografi
Forumindlæghvad er etnografi,hvad betyder det i engelsk.jeg har prøvet at finde hvad det er, men jeg kunne ikke finde noget om det. -
Antal eksamner
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange mundtlige eksamner man som sproglig skal igennem i løbet af de tre år? -
pentagon-rapporten, HJÆLP!!
ForumindlægHej allesammenJeg er gået i gang med at skrive historieopgave og har lige fundet ud af at jeg har virkelig brug for hjælp.Det ville være dejligt hvis nogen kan hjælpe mig med at finde en udgave af "pentagon-rapporten" fra 1971. Den skal være på dansk...På forhånd tak -
Sankt elms-ild
ForumindlægHej Er der nogen der kan henvise mig til en hjemmeside/bog der kan forklare fænomenet Sankt elms ild? Jeg sørger altså en fysisk forklaring på fænomenet. På forhånd tak! Mvh Celine -
Forklaring af El Nino
ForumindlægHej allesammen!Jeg skal op i geografi, men jeg har et problem for jeg kan simpelthen ikke forstå begrebet "El Nino". Er der nogen der vil give mig en forklaring?
