Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17421 til 17440 af 152758
  • SN1 og SN2

    Forumindlæg
    Hej alle... Er der nogen der kan gi mig et fif mht til reaktionsordner i kemi. hvordan kan jeg se om det er en SN1 reaktion eller en SN2???? på forhånd tak.
  • bindinger

    Forumindlæg
    hey derude, I kemi, findes der, enkeltbindinger, dobbelt- og trippelbindinger. Men hvorfor findes der ikke bindinger over 3, fx fire osv. ? på forhånd taaaak
  • Rapport Ks og måling af pH

    Forumindlæg
    Hej Ville høre om der er nogen der ligger inde med kemi rapport eller journal til "Ks og måling af pH" ?
  • simpel reaktionsligning

    Forumindlæg
    Hej. Kemi er ikke min stærke side, så har lidt problemer. Når ammouniumhydroxid neutraliseres med salpetersyre, hvilket salt dannes så? (NH4OH+HNO3 hvis det måske er en hjælp) Mange tak!
  • ChemSketch-hjælp

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg skal til at skrive SSO i kemi, så tænkte om der lige var en der kunne fortælle mig hvordan man finder opstillings apparatur frem ind i ChemSketch? Håber jeg (:
  • reaktionshastighed - hjælp

    Forumindlæg
    Hej, skal op til kemi mundtligt om 2 dage, og jeg har store problemer med hvad reaktionshastighed og ligevægt er... er der nogen der kan hjælpe???
  • titrekurve

    Forumindlæg
    hej jeg skal til muntlig kemi b eksamen. kan nogen hjælpe med at definere titrekurve og hvad man bruger det til? på forhånd mange tak
  • Hypotese

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lige igang med at skrive en kemi rapport, men kan ikke huske hvad man skriver under hypotese? Er der nogen der kan forklare det:) Tak, på forhånd
  • Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig

    Forumindlæg
    Hvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :)
  • Nogle der har lidt tid?

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og laver kemi aflevering - men er ikke særlig god!! så håber der er nogle der vil hjælpe mig lidt med min aflevering? :) men kun hvis der er nogen der har tid/lyst!
  • poliorid med solbrille

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til fysik/kemi eksamen , og under emnet lys vil jeg gerne forstår den punkt : Hvordan kan man vise poliorid med solbrille ?????? Tak på forhånd
  • NF: Ændring af vandets kredsløb - Konsekvenser?

    Forumindlæg
    NF: Kemi, biologi og geografi Hvilke konsekvenser vil det have, hvis vandets kredsløb blev ændret - og hvordan ville dette kunne ske?
  • Gødning! (Folkeskole niveau)

    Forumindlæg
    Er der ikke en venlig sjæl, der har mulighed for at give mig lidt info om gødning og dens indvirkning på naturen? Det skal helst være kemi relateret! På forhånd mange tak! Alkymisten
  • Tabelværdi for olivenolies iodtal

    Forumindlæg
    Jeg har desværre mistet min databog for fysik/kemi, og har derfor ikke tabelværdien for olivenolies iodtal, er der nogen der kan hjælpe med den?
  • Tilstandsformer

    Forumindlæg
    Jeg er igang med forberedelse af en prøve eksamen i Kemi. Det omhandler en gennemgang af de forsøg vi har lavet indtil videre i løbet af første år. (Skal siges jeg har Kemi på B-niveau). Men Kemi har jeg aldrig været den skarpeste kniv i skuffen til. Det kunne ses på min årskarakter, hvor jeg f...
  • Titrering

    Forumindlæg
    Hej Skal op i fysik/kemi i morgen, men er kommet i tvivl på nedenstående spørgsmål: Hvor meget base skal der til for at neutralisere syre? På forhånd tak :-)
  • Nogen som vil hjælpe over msn?

    Forumindlæg
    Jeg har noget kemi som jeg skal have hjælp til.. det sådan lidt forskelligt det som jeg skal have hjælp til. noget med stofmængde og reaktioner..!! =) nogen som har lyst til at hjælpe?
  • afstemning af reaktionsligning

    Forumindlæg
    har ikke kemi og det er ikke en del af pensum, men ville gerne vide hvordan man afstemmer ligningen for forbrændingen af tripalmitin.. C51H98O6 + O2 -> CO2 + H2O
  • Metal i syre

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er igang med at forberede mig på fysik kemi mundligt. Hvis man nu lægger magnetium i saltsyre, vil der så ikke være dihydrogenbobler i reagensglasset ? For er lidt i tvivl. Tak på forhånd.
  • Tilstandsformer

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen som kender nogle forsøg man kunne lave hvis man trækker tilstandsformer til 9. klasses eksamen i kemi???