Søgning på: dansk eksamen mundtlig hf. Resultater: 17441 til 17460 af 74459
-
Udviklingsnovelle
ForumindlægNogen der kan komme på en god udviklingsnovelle, som kan bruges til mundtlig dansk eksamen? -
eksamen-''talepapir''
Forumindlægnogen der har en form for talepapir eller en vejledning til, hvad man kan starte med til en fysik eksamen på B-niveau gym? fx. præsentation , definitioner, regneeksempler og så en perspektivering eller noget. -
Eksamens spørgsmål om enzymer og fordøjelse. KORT SPØRGSMÅL
ForumindlægGod aften, Jeg skal snart til eksamen i Bio B, og jeg er lidt i tvivl om hvordan energiproduktionen i forbindelse med glukoses omsætning i cellerne er.. Kan i mon hjælpe mig med det? Tusind tak på forhånd, Mvh -
VÆR SØD AT HJÆLPE SKAL OP TIL EKSAMEN IMORGEN!
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvad temaet er i Pigen uden hænder som er nedskrevet af brødrene grimm. Og det vil væe til stor hjælp hvis nogen havde et resume også, skal nemlig op til eksamen imorgen :) -
AT-EKSAMEN 2010 VEDR. BEHAVIORISME OG PSYKOLOGI
ForumindlægHey jeg har et problem vedrørende fakultetsbestemmelse/fagområde.Hvad er psykologi, når man har behaviorismen som underemne? Har udelukket humanismen? Men er det samfundsvidenskabelige eller naturvidenskabelige? -
00 i fysik
ForumindlægJeg har fået 00 i fysik i min 9'ende klasses eksamen, kan gymnasiet smide mig ud. Jeg er rigtig nervøs for skal aflevere mit adgangsbevis her på mandag, håber i vil svare -
ikke bestået? - bestået?
ForumindlægHey Venner! Jeg ville høre hvad der skete hvis man ikke bestod? Alts¨hvis jeg nu er dumpet til eksamerne, for jeg så ikke huen?? Eller hvaD?? Jeg er ret i tvivl. please hjælp. Hvis man ikke er bestået og dumpet kommer man så ikke til translokationen?? etc.. -
Fysik/kemi 9. klasses eksamen
ForumindlægHey folkens! Ja, så er den sgu gal igen. Vi 9. klasser skal op til eksamen, og heriblandt fysik/kemi eksamen - Øv øv! Jeg sidder her, og har omtrent 10 dage til, at jeg skal op og trække noget inden under de forskellige emner (Såsom: Syre/baser, salte, det periodiske system, radioaktivitet, elekt... -
Prøve-Eksamen i Afstande i rummet - hvad ville i sige og komme ind på... ?
ForumindlægHey...Skal holde en slags prøve eksamen i mat i morgen og emnet er rumgeometri - Afstande i rummet... men ved ikke helt hvad jeg skal...Har tænkt mig at prøve at bevise en eller 2 af følgende:dist(P,l) + dist(P,alfa)+ dist(P1,P2)Men hvad skal jeg mere komme ind på ? - hvad ville i komme ind på ?P... -
eksamen mat b -24.05.2013 opg. 10
ForumindlægHej sidder med en aflevering i dette årseksamenssæt i mat b fra d. 24.5.2013. Jeg har dog problemer med opgave 10. http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524... -
Biologi Hjælp Eksamen mandag 17/6 kl 12.00
ForumindlægJeg har eksamen imorgen. Og jeg sidder og mangler at gøre mine sidste 2 disspossitioner færdig men mangler papirene på Cellens opbygning Spørgsmålet går på: - Gør rede for cellens opbygning, og kom ind på cellemembranens opbygning og funktion - Redegørelse for forskellige transportpro... -
24 timers fyisk C eksamen - Absorption og emission!
ForumindlægHej folkens.. (håber ikke i bliver skræmte af alle de spørgsmål - håber i kan svare på nogle af dem) Jeg har været oppe at trække emnet: atomer og lys, hvor jeg skal præsentere emnet emision og abbsorption. Samt snakke om: atometsopbygning, energiniveauer, stationære tilstande og emmisions- og a... -
udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har hørt at man på nettet kan gå ind og finde et sted hvor man kan regne sit gennemsnit ud mht sine karakterer..Kan man det, og hvor? Jeg går på HH og udregningen af karakterer er ikke så enkel som den gamle måde at gøre det på...på forhånd tak..Gasern -
EKSAMENEN HJÆLLLP!!
Forumindlægskal til og op til eksamen i mundtlig dansk, matematik, eng, tysk og fysik. Nogle gode ideer til ting som skal med eller ting som er gode at få læst på? Gode råd til eksamen? og gode råd til evt. disposition? -
Hvad svarer de engelske "A/AS level subjects" til i det danske system?
ForumindlægJeg overvejer at søge ind på en bacheloruddannelse på et universitet i det store udland, men jeg har problemer med at gennemskue kvalifikationsrammerne. Som led i ansøgningen bliver jeg bedt om at angive hvilke "A/AS level subjects (or equivalents)" jeg har læst. Hvad svarer de fagniv... -
Oplæg til virksomhedsøkonomi eksamen A-niveau
ForumindlægHej! Jeg skal til vø eksamen, og skal derfor lave et oplæg omkring en virksomhed, som jeg skal fremlægge inden jeg skal fremlægge den ukendte tekst. Jeg skal derfor lave oplægget om en virksomheden hjemmefra. Jeg ved ikke rigtig hvad oplægget skal indeholde, så ville høre om nogen af jer herinde ... -
Hjælp til 24 timers Histori eksamen om korstogene
ForumindlægHej derude, Jeg har brug for jeres hjælp til at få lavet nogle gode problemstillinger til mine kilder jeg har trukket. Følgende kilder: Erobringen af jerusalem set fra muslimsk side Kristen og muslim der spiller skak Riddernes farvel Saladins erobring af jerusalem Arkonas indtagelse af Va... -
EKSAM: Fordele/ulemper: jordskælv, vulkanisme
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen kl. 11. Har været oppe og trække i dag og trak: Tektonik - pladebevægelser, jordskælv og vulkanisme. Jeg skal inddrage en række forskellige processer med relation til dette. Jeg skal ydermere behandle temaet på en sådan måde at det relateres til MENNESKET OG DE ... -
haster: rette en musik analyse til eksamen imorgen.
ForumindlægHej derude. Jeg har lavet en analyse af en sang jeg skal op til eksamen i imorgen. (c-niveau) Jeg ville blive glad hvis der var en der gad at rette den igennem. Jeg har hverken smidt analysen her ind, eller navnet på sangen herinde eftersom jeg helst vil gøre dette over msn, istedet for at skriv... -
Hjælp/Tutor søges til biologi b eksamen
ForumindlægHej :-) jeg står i den situation, at jeg skal op og trække til biologi b eksamen d. 6 juni, hvorefter jeg har 24 timer til at forberede mig på det emne, som jeg har trukket. Jeg er ved at gå fuldstændig i baglås ved tanken, fordi der er så mange emner i biologi, som jeg er meget meget usikker...
