Fysik

00 i fysik

15. august 2015 af Sundus1 (Slettet) - Niveau: 9. klasse
Jeg har fået 00 i fysik i min 9'ende klasses eksamen, kan gymnasiet smide mig ud. Jeg er rigtig nervøs for skal aflevere mit adgangsbevis her på mandag, håber i vil svare

Brugbart svar (0)

Svar #1
15. august 2015 af DavidJac

Tvivler jeg på de gør. De optager typisk per snit. Hvis du er blevet optaget, så er du vel optaget.


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. august 2015 af 656

Hvilken linje skal du på? Hvis det er en linje med fysik på højniveau er det måske ikke så heldigt. Jeg er selv kommet til gymnasiet i år med et enkelt 00, og det er der er ikke blevet sagt noget til.

Svar #3
15. august 2015 af Sundus1 (Slettet)

Har linjen ' international kommunikation og politik

Svar #4
15. august 2015 af Sundus1 (Slettet)

Ved at jeg har biologi det her år, og får først fysik i 2.g

Brugbart svar (0)

Svar #5
15. august 2015 af 656

Jeg tror ikke der bliver sagt noget til det. Jeg har ikke fået nogen anmærkninger på trods af mit ene 00, men jeg har heller ikke afleveret mit afgangsbevis. Hvad blev dit gennemsnit i fsa-prøverne? Og faldt de meget i forhold til de standpunktskarakterer de søgte ind på gymnasiet med? Jeg har læst i denne artikel om at rektorer vil kunne afvise elever med meget dårligere karakterer i fsa-prøverne end de karakterer de søgte optagelse med. http://www.b.dk/nationalt/rektorer-vil-kunne-afvise-elever-med-daarlig-proeve

Svar #6
15. august 2015 af Sundus1 (Slettet)

Da jeg blev optaget var mit gennemsnit på 6,6 og i fsa- prøverne blev det 4,8

Svar #7
15. august 2015 af Sundus1 (Slettet)

fik 10 i projektugen og det står på mit afgangsbevis, skal man tælle det med? For hvis man skal er mit gennemsnit på 5,1

Svar #8
15. august 2015 af Sundus1 (Slettet)

Skall ikke bruge fysik det første år, men er stadig nervøs for at de siger noget til mig

Brugbart svar (0)

Svar #9
15. august 2015 af 656

Fra 6,6 til 5,1 er et lidt stort fald. Hvad er omstændighederne bag faldet? Har du fået høje karakterer i dine a-niveausfag?

Svar #10
15. august 2015 af Sundus1 (Slettet)

Skal sådan have rigtige undervisning her på mandag, startede i 1. G her i onsdags. Så har ikke fået karakterer fra
Gym endnu...men betyder 9'ende eksamensbevis egentlig noget?

Brugbart svar (0)

Svar #11
15. august 2015 af 656

Afgangsbeviset betyder ikke noget. Man bliver optaget inden afgangsprøverne , og jeg tror kun at de vil se afgangsbeviset for se om du har aflagt prøve i de fag som du skal. Hvis du/man ikke har det har aflagt prøve i de bundne fag har de ret til at smide en ud. Jeg mente hvad fik du i 9. Klasse i def ag du skal have på a-niveau?

Svar #12
15. august 2015 af Sundus1 (Slettet)

De fag som jeg skal have på A niveau er Dansk, samfundsfag, engelsk også matematik på B niveau. I samfundsfag fik jeg 10, engelsk 7 , dansk 10,4,4,4 og i matematik fik jeg 7 og 02 i problemregning.

Svar #13
15. august 2015 af Sundus1 (Slettet)

Glemte lige at jeg også har historie på A niveau, og i eksamen fik jeg 7 i historie

Brugbart svar (0)

Svar #14
15. august 2015 af 656

Det er jo ikke så dårligt. Hvad fik du 10 i i dansk? Hvad var dit andet udtrækningsfag?

Svar #15
15. august 2015 af Sundus1 (Slettet)

Fik 10 i mundtlig dansk

Brugbart svar (0)

Svar #16
15. august 2015 af CULPØS (Slettet)

Hahahaha, nej de kan da ikke. :D

Stop nu med at tro at jeres folkeskole karakterer betyder så meget. :D


Brugbart svar (0)

Svar #17
15. august 2015 af 656

Nå ok, du har fået ret gode karakterer i de mundtlige, og i projektopgaven og det vidner om at du har gjort meget ud af din forberedelse. Det vil gymnasiet nok se positivt på.

Svar #18
15. august 2015 af Sundus1 (Slettet)

Tusind tak for hjælpen, og tak fordi i gad at bruge tid på at svare mig :)

Skriv et svar til: 00 i fysik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.