Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 17441 til 17460 af 62610
-
gange reglen og runding af karakter
ForumindlægHey alle.. mit gennemsnit er 6.9 ganget med 1.08 ender den på 7.452. Ender mit gennemsnit så på 7.4 eller 7.5.? Nogler der ved det? -
Hvad vil det sige at en funktion er integrabel?
ForumindlægHej folkens, Hvad vil det sige at en funktion er integrabel? - Og er der nogle formler, sætninger og beviser som er vigtige? Kan ikke rigtig finde noget om det. Håber nogen vil hjælpe. På forhånd tak! -
gymnasiet som 25 over
Forumindlægkan man tage på gymnasiet, selvom man er over 25, og hvis man kan, kan i så sende mig et link -
(flip)proletar
Forumindlæger der nogen der kan forklare hvad proletar og flipproletar betyder ? -
Fordybelsesemne
ForumindlægHej. Jeg ville spørger om der var nogle herinde som kunne give nogle gode råd, om hvad man kunne "komme" med til dansk mundtlig eksame(prøveform B). Jeg har trukket emnet "Mediernes Magt", og er helt lost på dette område. Så ville bare spørge om der var nogle som sad ind... -
hhx
Forumindlæghej det er fordi jeg er 24 år kan jeg nå at tage em hhx eller hvad -
noget hjælp til afsnit. Forstår det ikke
Forumindlæghey, jeg har en forståelses opgave som aflevering til onsdag. men der er et stort sammenhængende afsnit, som jeg dog ikke kan finde sammenhæng i heh :P tænkte om nogen ku hjælpe mig til at forstå det her afsnit Von Jugendherbergen ist in den Katalogen keine Rede mehr. Dabei sind gerade diese und... -
funktion med ekstrema.
ForumindlægHej. Har en funktion hvor jeg ikke kan finde lokalk minimum. funktionen er: x^4-4x^3 og jeg har regnet nulpunkterne ud til at være. x= 0 og x = 4 f er aftagende i )- uendelig , 3) f er voksende i (3 , uendelig( og lokalt maksimum er (3,27) men det lokale minimum kan ... -
HJÆLP om Jan Sonnergaard
ForumindlægHjælp ønskes... Er der nogen som ligger inde med gode notater om Jan Sonnergaard??? Og evt. Analyser af novellerne fra Radiator??? På forhånd tak.. -
PRIS PÅ BACHLOR I UK OG ANDET
ForumindlægHej kloge mennesker, Jeg vil studere psykologi på universitetet og jeg har læst mig frem til at det er gratis på de skotske universiteter, hvis man bor i EU (selvfølgelig skal man købe bøger, have et sted at bo... etc), mens det tilgængæld skulle være utroligt dyrt i England...? Jeg har også fu... -
HF Eksamen spørgsmål.
ForumindlægHej. Har helt glemt om man kan aflevere via ludus/eletronisk til eksamen i mat A, den 24. maj? Eller skal man medbringe sin egen printer, og print det ud selv inden tiden er gået? -
Mundtlig engelsk
ForumindlægHej folkens!! :-) På mandag skal jeg til eksamen i mundtlig engelsk, og skal så småt til at forberede mig... Men jeg ville lige hører om der er nogle derude der har nogle gode fif il hvordan man kan forberede sig til den del, hvor man trækker et emne. På forhånd tak :) -
Hjælp...!
ForumindlægKan man ikke finde gamle eksamenssæt for religion og Old? -
korrekte sætninger
Forumindlæghej.. jeg har nogle sætninger hvor jeg skal vælge den korrekte form af verbet i parentesen: Den rigtige form af verbet har jeg skrevet efter hver sætning, men ved ikke om det er rigtigt.. 1.Do you mind (to close/closing) the window? (closing) 2.He forgot (to buy/buying) Christmas presents that ye... -
tegn graferne for de to funktioner
ForumindlægHeey alle (; Jeg fatter hat af opgave 5. Har vedhæftet den P.F.H tak! -
Tysk Slogan
ForumindlægSkal finde på et reklameslogan til et rejsebureau på tysk. Har du nogen forslag så skriv med det samme, det skal helst rime... -
Firenze´- Italien-tur?
ForumindlægEr der nogen af jer, der har været i Firenze- Italien før. Jeg skal nemlig på studietur der, og vil høre om der er noget spændende derover, om det er billigt mm., Det jeg gerne vil vide er, om der kan købes kopivarer:) -
Første dag i gymnasiet
ForumindlægHvordan havde i det? Var i nervøse? Tænkte i: "mon jeg vil få nogle venner" ? -
Hvad er cannabinol receptorer?
ForumindlægHej .... håber i kan hjælpe mig, jeg vil gerne vide hvad cannabinolreceptorer er? og hvad det har med THC at gøre :-) jeg har googled, men forstår ikke rigtig det jeg finder. PÅ forhånd mange tak :-) -
Hvordan skriver man en debat?
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg skal skrive et debatindlæg til en avis hvor jeg skal kommentere nogle synspunkter, hvordan gør man det? Så ska jeg vælge en rubrik til mit indlæg, hvordan gør man? jeg har aldrig prøvet dette før,håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak Sanne
