Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17441 til 17460 af 152758
-
Noter til Fysik
ForumindlægHej, Jeg skal op i fysik/kemi til de afsluttende prøver! Nogle noter ville være fedt, hvis der er nogen som sidder inde med nogen på 9. kl. niveau :) -
Test sider !!
ForumindlægHej! Er der nogle som kender nogle sider hvor man kan teste sig selv i fysik samt kemi ? (1.g niveau) -
Oxidationstal?
ForumindlægEr der en som kan hjælpe mig med oxidationstallet for Flour (eller aluminium)? Sidder og øver opgaver inden skrf. kemi og skal bruge oxidationstallet til en redoxreaktion hvor hexaflouroaluminat indgår. På forhånd tak -
Noter fra studi
ForumindlægHej, skal til skriftlig kemi, så tænkte på om det der "alle hjælpemidler" også indebærer en masse gode noter fra studieportalen? Eller er det kun egne noter der må medtages...? -
Atomer
ForumindlægHej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :) -
Hvordan opløses nitrat i vand?
ForumindlægEr der ikke nogen der vil være søde at hjælpe mig med følgende spørgsmål; "hvordan opløses nitrat i vand?" For kan ikke finde ud af det, da jeg ikke er så god til kemi. -
Atomer Hjææææææælp
Forumindlægjeg skal op i Fysik/kemi imorgen, Der er mange emner vi kan komme op i, men har i nogle forsøg jeg kan lave hvis jeg kommer op i atomer? -
alkaner
Forumindlægheej jeg skal lave en kemi rapport om subtitution af alkaner.. er der nogen der kan forklare hvad jeg skal tage udgangspunkt i? tak på forhånd -
notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi?
Forumindlægnogle som ligger inde med notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi. skal snart til eksamen i kemi på højt niveau, så ville være alletiders med lidt hjælp. -
Homogene og heterogene blandinger
ForumindlægHej Jeg mangler hjælp mht. heterogene og homogene blandinger og koncentrationer. Hvad kan man sige at fakta om dem? I men Kemi bog står der kun ½ side om de to. Kunne godt bruge lidt mere. På forhånd tak. -
Blive god
ForumindlægHvordan kan man dygtiggøre sig i fag som kemi og fysik. Hvilke teknikker anbefalder i , hvis man gerne vil opnå de høje karakterer -
Haster.... har eksame
ForumindlægHej... Jeg vil bare gerne spørge, om i har lavet en rapport om Energi og varmepude i fysik og kemi...?? Hvis i har, vil i så ikke svare mig hurtigst muligt.. Hilsen den stressede pige...:( -
SRP problemer
ForumindlægHej alle. er der nogen der kender en kræftform hvor man også kan inddrage meget kemi? Jeg er gået lidt i stå, og har virkelig brug for hjælp. mvh stephanie -
HJÆLP - PRIVATLÆRER
ForumindlægHej alle, jeg er ikke den skarpeste til matematik, fysik eller kemi.. Er der nogle som ved hvor man kan finde en privatlærer nærheden af Køge som kan undeervise i disse 3 fag? -
Praktisk udbytte?
ForumindlægHej alle Jeg har kemi på C niveau og skal til at skrive en rapport, og jeg skal finde den praktiske udbytte i gram. Hvad menes der med det? -
Sulfitioner til reducering af MnO4 - til Mn 2+
ForumindlægMit spørgsmål lyder : Hvor mange sulfitioner skal der til for at reducere MnO4- til Mn2+?? (det er kemi 2.g stx) -
Reaktionsligning
ForumindlægHej, vi har fået til opgave at finde ud af hvad NaOH + H2O bliver til, og jeg er en skovl til kemi så plz hjæp mig!? NaOH + H2O => ?? -
Plz! har virkelig brug for hjælp:S
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med de to kemi spørgsmåle? hvordan kan aldehyder og ketoner dannes ved oxidation af alkoholer? hvad kan vi bruge stoffet 2,4-dinitrophenylhydrazin til? -
Hjælpelære
ForumindlægHeeY.. Jeg vil gerne har en hjælpelære til matematik, fysik og kemi da jeg har svært ved disse fag. Jeg går i 2.g håber der er en som vil hjælp. -
Reaktionskema
ForumindlægHej, jeg skal øve mig til en kemi prøve næste uge, Vil lige høre om der er nogen der gider at forklare mig hvordan jeg gøre dette.
