Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 17461 til 17480 af 158923
-
Søger lektiehjælp
ForumindlægTil dansk , matematik og Engelsk -
økonomi uddannelsen
ForumindlægSkal man være meget god til matematik for at læse økonomi på universitetet? hvor meget matematik er der i undervisningen på uddannelsen? -
Hjælp med ideer til afsluttende projekt
ForumindlægJeg ville bare høre omder var folk der kunne hjælpe lidt med nogle ideer til afsluttende projekt i fysik A til HTX uddannelsen. -
Fysik projekt
ForumindlægJeg skal i gang med det store fysik A (htx) projekt, er der nogen der har nogle forslag til emner. Emnet skal være uden for kernestoffet? mvh SonneAh -
eksamensspørgsmål
ForumindlægNogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til fysik A skriftlig eksamen 2009 HTX ? -
Haster!
ForumindlægVil bare lige høre om man skal skrive et specielt antal af tegn/anslag til skriftlig dansk A eksamen på HTX! -
HJÆLP HURTIGT!!
ForumindlægHej Er der nogle der ligger inde med eksamensættet fra Engelsk A i maj 2013 htx? Det ville virkelig være en stor hjælp hvis nogle kunne sende det til mig. På forhånd tak! Sophie Silberbrandt -
HJÆLP EMNE TIL STUDIERETNINGPROJ.
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med et emne?? MAT-A, Historie A... Den ny reform... Please... Det ville være superrrr lækkert med masser af hjælp! Takker. -
Middeltal - er dette korrekt?
ForumindlægHej alle, jeg sidder og er i gang med en besvarelse til et spørgsmål om grupperede observationer, og er blevet bedt om at komme ind på middeltal. Har vedhæftet et billede af min besvarelse til dét. Jeg er dog i tvivl om det jeg har skrevet er korrekt? Hvis ikke, ville jeg blive virkelig glad hvi... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej allesammen... Er der nogen, som ville forklare mig, hvordan en fysik eksamen foregår på STX i 1.g? Og det er mundligt... På forhånd tak :) -
Differenskvotient og differentialkvotient
ForumindlægEr der en forskel på differenskvotient og differentialkvotient? Hvis ja, hvad er forskellen? Tak. -
Eksamensspørgsmål væksthastighed
ForumindlægHej, Jeg har et eksamensspørgsmål, hvor jeg skal forklare begrebet væksthastighed. Jeg har indtil videre skrevet følgende i min disposition Begrebet væksthastighed forklarer, et langt stykke af vejen, egentlig hvad differentialregning handler om. Det handler om at kigge på væksten, og ha... -
Sandsynlighedsregning og kombinatorik
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig Sandsynlighedsregning og kombinatorik Redegør med udgangspunkt i et konkret eksempel for beregninger af sandsynligheder for forskellige hændelser. -
dumpe
Forumindlægfor at dumpe til eksamen, skal man så have været dumpet i et fag ,eller bare være dumpet i gennemsnit ??? -
Er der en der kan hjælpe mig med den her opgave
ForumindlægHej jeg har de her 2 opgaver, som skal løses (tjek vedhæftet fil) på forhånd tak -
varians og spredning
Forumindlæghej er der nogen der kan fortællle mig om varians og spredning? er helt lost -
Tak på forhånd
ForumindlægForklar hvordan man når frem til en formel for sandsynligheder i en binomialfordeling. Håber nogen kan svarer på dette, tak på forhånd :-) -
logaritmefunktionen
Forumindlæghvordan kan jeg redegøre for logaritmefunktionen? -
Middelværdi for binomialfordelinger
ForumindlægFormlen for middelværdien af binomialfordelinger er jo som følgende E(x)=n*p. Men hvad står n og p for? Står n for antalsparameteren og p for sandsynlighedsparameteren? -
differentialkvotienten
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som omhandler hvordan man udleder differentialkvotienten for en funktion. så vidt jeg har forstået skal jeg gøre brug af den såkaldte tretrinsregel, men jeg er stadig ikke sikker på hvordan jeg skal løse dem. opgaven er vedhæftet. håber nogen kan hjælpe:) Mvh
