Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 17481 til 17500 af 75430
  • Ordbog?

    Forumindlæg
    Nogen der kender en god ordbog hvor ejg kan oversætte ord i? Har en salme jeg skal få analyseret og de fleste ord står ikke i ordbogen nogen der kan hjælpe?
  • Markedsføringsøkonom/marketing managment

    Forumindlæg
    Vil gerne søge ind på markedsføringsøkonom som 1 priotet men kommer jeg ikke ind på denne vil jeg gerne ind på den engelske version. Er dette muligt at gøre når det egentligt er den samme uddannelse. Altså at sætte markedsføringsøkonomm som 1 priotet og Marketing management som nr 2?
  • analyser

    Forumindlæg
    Hej,., hvordan analysere man en engelsk tekst´hvis d er en Fiction.... ??
  • HJÆLP med AT - proletariatets forvandling til arbejderklasse

    Forumindlæg
    Hej alle, er der nogle der evt. skal skrive om proletariatets forvandling til arbejderklasse eller lignende???? Jeg skal skrive om det og har ingen idé om hvor jeg skal starte eller slutte.. ALT information om det pågældende emne kan bruges, ved nemlig ingenting :) TAKKKKKK
  • Lektiehjælp søges uni Odense.

    Forumindlæg
    Jeg søger en studerende ved Uni i Odense til gennemgang af en afleveringsopgave . Betaler godt. Skriv snarest. [email protected]
  • komposition

    Forumindlæg
    er der nogle som kan give mig et eksempel på en komposition i et kunsteventyr?
  • Summeret frekvens

    Forumindlæg
    Hvad skal man bruge den summeret frekvens til?????
  • feature?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til at lave en feature, og jeg har læst flere definitioner af genren, men jeg har ikke helt forstået hvad det går ud på...minder det ikke en del om essay? Hvad er forskellen? Håber nogen kan hjælpe.. Tak på forhånd
  • momentum?

    Forumindlæg
    hvad er momentum.. eller bare moment
  • pacemaker

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har ligenu projektopgave. Mit overemne er sundhed og teknologi, og herudfra har jeg så valgt pacemaker som underemne. Problemet er nu, at jeg skal have et produkt, men jeg ved ik hvad jeg skal have som produkt. Nogen der kan hjælpe?
  • Forever is a day in vitétnam letters home

    Forumindlæg
    hej med jer jeg kender ikke at hvorda man skrive en stil på engelsk?
  • Rasmus Seebach

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har en analyse af lidt i fem af Rasmus Seebach?
  • Kronik el. litterær artikel?

    Forumindlæg
    Hey Er der måske nogen der har en god kronik el. litterær artikel jeg kan kigge på :) (inspiration) På forhånd tak
  • Perspektivering til AT

    Forumindlæg
    hej jeg har lavet min AT synopse , hvor jeg valgte at perspektiverer til et andet fag. men nu er jeg blevet meget i tvivel om det er rigtig eller om man skal perspektiverer til tideligere AT forløb ??
  • Vandprojekt

    Forumindlæg
    Hej Folkens, jeg er igang med et NV- projekt omkring vand niveauet er (B niveau Gym) jeg sidder allerede fast ved første spørgsmpl som er " Har vi vand nok i Danmark"? hvordan kan jeg svare på sådan et spørgsmål, hvor jeg måske kan finde nogle beregninger eller noget lignende for at ...
  • Fortolkning: El laberinto del Fauno

    Forumindlæg
    Hvordan fortolker man en film? Eksempelvis den her?
  • Essay

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive et essay om mod, så ville høre om i havde nogle gode tips til at skrive et essay om MOD.
  • AT i tysk og.... ?

    Forumindlæg
    Årets emne er kommunikation. Jeg leger lidt med tanken om at inddrage den tyske film "Die fetten Jahre sind vorbei". Har I nogle forslag til, hvilket andet fag jeg skrive i, og hvad emnet kunne være. Jeg er lidt i problemer, idet der skal være to forskellige metoder, så derfor vil det v...
  • Sammenhæng mellem konservative og df´s valgresultater (1973-2011)

    Forumindlæg
    Hey guys, er der nogen der kan hjælpe med sammenhængen mellem konservative og df´s valgresultater (1973-2011) Tak på forhånd (billedet er vedhæftet)
  • Hjæl!!!

    Forumindlæg
    Halløj SP Vil gerne vide hvordan skriftens historie i Danmark er og hvordan der er integration (blandingsformer) i skrift og tale? Nogen dar kan hjælpe? På forhånd tak!