Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 17481 til 17500 af 75430
-
Ordbog?
ForumindlægNogen der kender en god ordbog hvor ejg kan oversætte ord i? Har en salme jeg skal få analyseret og de fleste ord står ikke i ordbogen nogen der kan hjælpe? -
Markedsføringsøkonom/marketing managment
ForumindlægVil gerne søge ind på markedsføringsøkonom som 1 priotet men kommer jeg ikke ind på denne vil jeg gerne ind på den engelske version. Er dette muligt at gøre når det egentligt er den samme uddannelse. Altså at sætte markedsføringsøkonomm som 1 priotet og Marketing management som nr 2? -
analyser
ForumindlægHej,., hvordan analysere man en engelsk tekst´hvis d er en Fiction.... ?? -
HJÆLP med AT - proletariatets forvandling til arbejderklasse
ForumindlægHej alle, er der nogle der evt. skal skrive om proletariatets forvandling til arbejderklasse eller lignende???? Jeg skal skrive om det og har ingen idé om hvor jeg skal starte eller slutte.. ALT information om det pågældende emne kan bruges, ved nemlig ingenting :) TAKKKKKK -
Lektiehjælp søges uni Odense.
ForumindlægJeg søger en studerende ved Uni i Odense til gennemgang af en afleveringsopgave . Betaler godt. Skriv snarest. [email protected] -
komposition
Forumindlæger der nogle som kan give mig et eksempel på en komposition i et kunsteventyr? -
Summeret frekvens
ForumindlægHvad skal man bruge den summeret frekvens til????? -
feature?
ForumindlægHej jeg skal til at lave en feature, og jeg har læst flere definitioner af genren, men jeg har ikke helt forstået hvad det går ud på...minder det ikke en del om essay? Hvad er forskellen? Håber nogen kan hjælpe.. Tak på forhånd -
momentum?
Forumindlæghvad er momentum.. eller bare moment -
pacemaker
ForumindlægHej. Jeg har ligenu projektopgave. Mit overemne er sundhed og teknologi, og herudfra har jeg så valgt pacemaker som underemne. Problemet er nu, at jeg skal have et produkt, men jeg ved ik hvad jeg skal have som produkt. Nogen der kan hjælpe? -
Forever is a day in vitétnam letters home
Forumindlæghej med jer jeg kender ikke at hvorda man skrive en stil på engelsk? -
Rasmus Seebach
ForumindlægHej. Er der nogen som har en analyse af lidt i fem af Rasmus Seebach? -
Kronik el. litterær artikel?
ForumindlægHey Er der måske nogen der har en god kronik el. litterær artikel jeg kan kigge på :) (inspiration) På forhånd tak -
Perspektivering til AT
Forumindlæghej jeg har lavet min AT synopse , hvor jeg valgte at perspektiverer til et andet fag. men nu er jeg blevet meget i tvivel om det er rigtig eller om man skal perspektiverer til tideligere AT forløb ?? -
Vandprojekt
ForumindlægHej Folkens, jeg er igang med et NV- projekt omkring vand niveauet er (B niveau Gym) jeg sidder allerede fast ved første spørgsmpl som er " Har vi vand nok i Danmark"? hvordan kan jeg svare på sådan et spørgsmål, hvor jeg måske kan finde nogle beregninger eller noget lignende for at ... -
Fortolkning: El laberinto del Fauno
ForumindlægHvordan fortolker man en film? Eksempelvis den her? -
Essay
ForumindlægHej Jeg skal skrive et essay om mod, så ville høre om i havde nogle gode tips til at skrive et essay om MOD. -
AT i tysk og.... ?
ForumindlægÅrets emne er kommunikation. Jeg leger lidt med tanken om at inddrage den tyske film "Die fetten Jahre sind vorbei". Har I nogle forslag til, hvilket andet fag jeg skrive i, og hvad emnet kunne være. Jeg er lidt i problemer, idet der skal være to forskellige metoder, så derfor vil det v... -
Sammenhæng mellem konservative og df´s valgresultater (1973-2011)
ForumindlægHey guys, er der nogen der kan hjælpe med sammenhængen mellem konservative og df´s valgresultater (1973-2011) Tak på forhånd (billedet er vedhæftet) -
Hjæl!!!
ForumindlægHalløj SP Vil gerne vide hvordan skriftens historie i Danmark er og hvordan der er integration (blandingsformer) i skrift og tale? Nogen dar kan hjælpe? På forhånd tak!
