Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17481 til 17500 af 60879
  • Oplægget til fysik A HTX maj 2009 eksamen?

    Forumindlæg
    Hej i forummet Nogen er ligger inde med OPLÆGGET til eksamen i fysik A på HTX 2009? ("fysik A HTX maj 2009") På forhånd tak :)
  • Engesk eksamen change the world ideer

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket changs the world i Englsk mundig eksame og er helt på bare bund hvad jeg skal vælge så i må må meget gerne skriv hvis i har nogle gode ideer tak på forhånd
  • Hjææælp!! skal til eksamen og kan ikke finde ud af, hvordan jeg præsenterer fristelse/syndefald

    Forumindlæg
    Jeg er kommet i den situation, at jeg ikke kan finde ud af at præsentere fristelse/syndefald. Jeg skal til dansk eksamen og hvordan skal jeg forklare det overfor min lære og censoren. Hjææælp!!
  • Tæller årskarakter med til eksamensbeivs i 2019?

    Forumindlæg
    Hvis jeg fik 02 i både skriftlig og mundlig i årskarakter, men får 12 både til skriftlig og mundligt eksamme. Vil mit snit bliver trækket ned af min årskarakter?
  • Eksamen - Hvilken teori dækker mit emne?

    Forumindlæg
    Dav. Jeg har trukket "Hjerne og Tænkning" Men jeg har lidt problem med at finde en psykologisk teori der dækker kildernes handlinger... har en kilde om en far og hans to børn på 4 og 2 år, hvor jeg måske ville kunne bruge noget udviklings psykologi. en anden kilder omhandler ældres ind...
  • ''eksamen i historie - vejledning''

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal til eksamen i historie næste uge - som min sidste eksamen Jeg orker bare ikke at læse og jeg bruger hele tiden undskyldningen om at ''vi har jo 24 timer til den''- synes i selv at det er vigtigt at læse ? - man skal jo ikke komme ind på noget til eksamen som er ir...
  • 3.g studierapport - Idéer til emne: Engelsk Dansk

    Forumindlæg
    Som det står i overskriften, jeg skal snart til at skrive den store studieretningsopgave og har valgt fagkombinationen Engelsk-Dansk, hvor engelsk skal vægtes højest. Jeg tænker på at finde en interressant engelsk bog og arbejde med, men er ret blank lige nu og jeg er heller ikke helt sikker på h...
  • Matematik årsprøve

    Forumindlæg
    Hej, hvor kan jeg se sidst års eksamens opgaver i skriftlig matematik??...
  • Mundtlig Mat - eksamen - 1 årigt HN

    Forumindlæg
    Simpelt spørgsmål; hvordan kunne et spørgsmål formuleres...?Vi havde en meget ung lærer, som ikke vidste det helt præcist... Kan nogen hjælpe?På forhånd tak/Casper
  • dansk mundtlig eksamen - ONDSKAB / VILLY AF charlotte weitze???

    Forumindlæg
    Jeg har trukket som ondskab mit fordybelsesområde, og overvejer at tage villy af charlotte weitze som prøveoplæg, men er lidt itvivl om der er nok "ondskab" i novellen. Hvad siger i?
  • Gode råd til mundtlig dansk eksamen på A?

    Forumindlæg
    Hvad kan man støde på af spørgsmål osv?
  • Matematik A Eksamens sæt fra december 2016?

    Forumindlæg
    Nogen der har matematik A eksamenssæt fra december 2016? Eller fysik A fra december 2016? :)
  • 24 timers eksamen: den sorte død. Perspektivering?

    Forumindlæg
    Hvad er væsentligt at perspektivere til når man har trukket emnet den sorte død? :/
  • Hurtigt! Hjælp til fysik/kemi eksamen (9. klasse afgangsprøve)

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge tre forsøg til hvert emne vi har haft om i år. Jeg fatter ikke en skid af hverken fysik eller kemi så jeg ska bare ha lært nogle forsøg jeg kan fyre af ... Nogen der er eksperter her? Eller bare nogen der kender nogle gode hjemmesider eller lign. hvor man kan finde forsøg?
  • SPANSK STX A - skrftlig eksamen, hvornår skal i op?

    Forumindlæg
    Hola chicas y chicos :D hvornår skal i op i Spansk? jeg skal imorgen og er pisse nervøs :D
  • Eksamen: Det moderne gennembrud; Anna Ancher, pigen i køkkenet

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave min analyse til prøven, her er min synopse.
  • Matematik A mundtlig eksamen Integration af lineær funktion

    Forumindlæg
    Jeg skal op til matematik A mundtlig eksamen, og et af spørgsmålene lyder: Redegør for hvordan en lineær funktion integreres. Jeg har prøvet at redegjort dette, og jeg har vedhæftet dokumentet. Vil lige høre, hvad i synes?
  • Studenterbevis - karakterer?

    Forumindlæg
    Jeg spekulerer lidt på, hvordan systemet er for afgangsbeviset for STX.. Jeg har hørt mange forskellige versioner, og ville gerne høre om nogle herinde VED det? Det, jeg tænker på, er: - Når man har fået en årskarakter i et fag og kommer til mundtlig eksamen i det, kommer begge karakterer så med...
  • Ingen betydning af eksamen i C-Fag hvis optrækkes?

    Forumindlæg
    Jeg går på STX og afslutter netop nu 1. G. Jeg skal op i fysik C, som jeg planlægger at trække op på B-niveau næste år. Derfor kan min årskarakter i fysik for i år ikke tælle på gennemsnittet på mit fremtidige eksamensbevis. Årskarakteren for næste år tæller udelukkende på mit afgangssnit, er de...
  • Kan man godt bare tage sin mundlige eksamen om igen?

    Forumindlæg
    Jeg ved sikkert godt allerede hvad svaret er, suk, men jeg vil bare være helt sikker.. Jeg var oppe i geografi, hvor jeg fik et pænt 7, som jeg er glad for efter hvordan jeg selv syntes det gik. Jeg gik helt i stå i de 3 første spørgsmål der handlede om vejret, som helt sikkert træk min kara...