Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 17481 til 17500 af 47925
-
Har fået 00 i Historie i afgangseksamen 9 klasse Hvad Sker der nu?
ForumindlægJeg har sægt om optagelse og i HTX og har fået reservation. er vurderet uddannelseparat og har 7.1 i standpunktskarakter. Dog har jeg kige fået 00 i min sidste afgangseksame som er Samfundsfag. Kan jeg så stadig komme ind på HTX eller skal jeg tage 9 klasse om? -
Privatskole eller handelsskole?
ForumindlægInteressen ligger i økonomi og finans. Handelskolen byder på de fag, og en spændene linje. Desværre er der mange umotiverede elever ude på handelsskolen med et rent fagligt lavt niveau, der er stolte over at køre rundt på deres tunede scottere. Privatskolen byder på en samfundsfaglig linje, derm... -
Sygeksamen og...
ForumindlægHej! Jeg er meget bekymret for min eksamen på mandag, jeg skal op til mat. B skrf.. jeg ersyg og ved ikke om det går over indtil mandag., jeg er bange for at det påvirker min eksamen.. Så mit spørsmål er hvis jeg går til sygeeksamen og det er i august hvor jeg skal tage sommerkursus i mat. A på G... -
eksamforberedelse
Forumindlæghej hvad skal man var god til eller kort sagt have det i hovdet med religion. hvad skal jeg forbedre mig inden eksamen, håber for svar af dem der har været til eksam tak -
Brenda Spencer.
Forumindlæghej. jeg skal have om Brenda Spencer til eksamen og jeg kan ikke finde så meget om hendes barndom, og om hende som person kan nogen hjælpe, skal snakke om det til eksamen. -
"Haster" - Universets struktur
ForumindlægJeg har i dag trukket fysik,. og det er 24 timers forberedelse.. Men et af spørgsmålene lyder: Universets struktur?. Hvad skal jeg her svare?.. HVad er det? -
Tegn !!
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad disse tegn betyder og bruges til ? λ ∇ Δ ∂ -
1 aflevering pr. uge
ForumindlægFør reformen ved jeg, at man som regel fik en aflevering pr. uge, hvis man havde valgt matematik på højniveau (A-niveau). Holder det også stadigvæk efter reformen? Gælder det kun, hvis man har mat A i studieretningen (dvs. en aflevering hver uge i både 1., 2. og 3.g?!), eller gælder det også hvis... -
Mange bøger på STX?
ForumindlægHej. skal starte på STX næste skoleår, vil bare spørger om man får mange bøger på gym, og skal man købe ting selv på gym - altså bøger? Tak på forhånd -
Kopiere ordbog?
ForumindlægMå man gerne kopiere dansk-engelsk ordbog ind til ens word-program og bruge den til eksamen, er det snyd eller er det lovligt? -
Hvornår er skabelsesberetningerne skrevet?
ForumindlægJeg sidder og er ved at læse til eksamen i religion, og blev i tvivl om hvor når skabelsesberetningen er skrevet, og hvornår myten om Adam og Eva er skrevet. -
Gode råd?
ForumindlægHej AlleSammen ... Skulle bare lige spørge om i har nogle gode råd til Engelsk A mundtlig eksamen - når man sidder i forberedelses lokalet .. ? og når man skal fremlægge det .. -
Supplering
ForumindlægJeg skal supplere Matematik A og Kemi B, så jeg vil gerne spørge om, man både kommer op i skr. og mdt. eller hvordan foregår eksamen? -
ioniserend stråler
ForumindlægHej jeg skal snart op til afgangsprøve i fysik/kemi og mens jeg sad og læste op til det kom jeg til at tænke på at jeg ikke ved om man skal have kittel og sikkerhedsbriller på??? håber i kan hjælpe.... -
laser - forsøg
ForumindlægJeg mangler et godt forsøg til at vise laserens egenskaber i forbindelse med fysik, tænker i noget med reflektionen, men kan ikke rigtig finde nogen vejledninger. Nogen som har et lille brugbart forsøg? behøver ikke være reflektion, bare noget med dens egenskaber. -
Mangler noter til dette år
ForumindlægHej alle Jeg er nu nået rimelig langt i 8 klasse, men jeg ejer 0 noter for dette skoleår i biologi og fysik/kemi. Er der nogen der har lidt noter på 8-9 klasses nivaue er i velkommende til at sende det til [email protected], eller kontakte mig her :D Tak for hjælpen -
lidt i tvivl
ForumindlægFor at bliver optaget på uddannelsen skal du dels have en adgangsgivende eksamen og dels have følgende fag og niveauer, som skal være bestået med min. 2,0 på 7-trins-skalaen (medmindre andet og højere er angivet i skemaet). Det vil sige at man skal have bestået faget ik??? Jeg har bestået dans... -
Tæller årskarakter med om dumper dansk eller ikke?
ForumindlægHej Jeg har dumme mig lidt og fået 02 i skrifeligt dansk her til eksame karaker. Jeg skal også op til mundtlige eksame om ikke så længe, og hvis jeg nu kommer til at kludre i det og får under 02 Tæller års karakerne så med, fik 7 både i mundtlig og skriftligt i gennemsnit om hvorvidt jeg best... -
SRP - Matematik og Samfundsfag
ForumindlægHejsa alle. Vi er så småt gået i gang med årets studieretningsprojekt (SRP). Jeg vil mere end gerne skrive i fagene Mat-A og Samf-B. Har tænkt på forskellige temaer, som eksempelvis "Integration blandt forskellige nationaliteter", "Socialarv", "Flygtningekrisen" .. ... -
4 eller 5 A-fag?
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2.g og vi skal her imorgen vælge om vi vil hæve et fag eller om vi vil have et ekstra c-fag. Jeg har nu 4 A-fag bestående af: Dansk og Historie (jeg går nemlig på STX) og spansk og matematik. Jeg behøver nemlig derfor ikke at hæve et 5 A-fag da jeg bare kan tage et...
