Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 17501 til 17520 af 62610
-
Ris..
ForumindlægJeg syntes ikke, at studieportalen er så effektiv mere, beklager, men det er ikke 9;jeres9; skyld, men der imod de andre brugeres skyld. Bare min mening ;) -
terminsprøverne 2011 den 4/1
Forumindlæghej, er det nogen der ved el. kender en hjemmeside med opgaverne fra terminsprøven. ville rigtig meget gerne se opgaverne... tak på forhånd. -
Terminsprøve - karakterer
ForumindlægHej Folkens :))) Jeg har haft terminsprøve idag og har sommerfugle i min mave over hvilken karakter jeg vil få! Er der nogle der godt kunne tænke sig at læse den og give et bud på hvad jeg vil få! Jeg vil ikke have at folk skal skrive negative kommentar!!! Fortsæt god aften :)) Sender den til je... -
Helle Helle - Rester
ForumindlægHej Jeg skal analysere titlen på Helle Helle9;s novellesamling 9;Rester9;, jeg har læst langt de fleste af novellerne som samlingen indeholder, men har alligevel svært ved at spotte hvorfor samlingen hedder Rester. Ville være rigtig lækkert, hvis nogle kunne hjælpe! -
Det haster
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at beregne disse opgaver ? -
KOMMA - Det haster!
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp til hvornår man skal sætte kommaer. Det haster da vi har FSA imorgen. Det er dog kun FSA 8.Årgang. Men har aldrig haft styr på de kommaer! Er der ikke nogen som vil forklare det for mig :-)? -
Kommunikationssituationer
ForumindlægEn der kan forklare mig dette billede i forhold til Kommunikationssituationer? Takker - -
En forelskelse af Christian Tafdrup.
ForumindlægHej alle. Jeg har trukket kortere film, til FSA dansk. Jeg har valgt at arbejde med kortfilmen; En forelskelse af Christian Tafdrup. Ville bare lige høre om der var nogle der måske, kendte nogle tekster jeg kunne perspektivere til. Noget om identitet, og trekantsdrama, eller kærlighed.. Jeg man... -
hvad menes der med statistiske natur?
Forumindlæghvad menes der med statistiske natur jeg har om radioaktivitet, og stødte på det ord. håber nogen kan hjælpe . -
Perspektivering i mundtlig engelsk
ForumindlægHej. Skal man kun perspektivere sin udleverede tekst til et af de EMNER man har læst igennem gymnasietiden, eller skal den perspektiveres til en specifik tekst? -
Kombinatorik
ForumindlægPå hvor mange måder kan 4 personer placere sig på 4 stole? -
Stil Om Trivsel
ForumindlægEr der nogen, der nogensinde har skrevet en stil om "Trivsel." som skal være 2 sider? Haha, jeg kunne godt bruge nogle ideer, inspiration, råd...noget i den slags :D eller bare en, som du har lavet fra dine gode gamle folkeskole dage. -
Hvad kan man skrive i sidehoved?
ForumindlægHej jeg er gang med at lave en litterær artikel. Nu kommer måske det mærkelige spørgsmål, hvad kan man skrive i en sidehoved. har skrevet mit navn, hvad mere? på forhånd tak -
Spændingsforskel
Forumindlæg4.1 I et elektrisk kredsløb på figur 4.2 måler vi spændingsforskellen Uab over pæren. Voltmetret viser Uab = 4,5 V. Strømmen løber gennem pæren fra A til B, men ledningselektronerne bevæger sig gennem pæren fra B til A a. Angiv værdien Uba b. Beregn det elektriske arbejde, som bliver udfø... -
Projekt uge
ForumindlægVi er tre piger, der har valgt at fordybe os om drømme i projekt ugen, men vi har et problem vi ved ikke hvad vores produkt skal være vi har alle resourcer HD kamera, lærred og malling osv. Har i nogle ideér til hvad vores produkt kan være? K.h DZ -
projektopgave
ForumindlægHej jeg skal finde på et eller flere overemner til vores projekt uge vi snart skal have, og jeg hat ingen ideer, håber i vil hjælpe. :-) -
Projekt opgave
ForumindlægHeeej. Jeg er i gang med at skrive et projekt opgave om unges stofmisbrug, og jeg kan virkelig ikke finde et produkt til det !! Er der nogle som har en idee til det? Tak på forhånd :) -
Armé
ForumindlægHej. Hvad er en Armé? Jeg ved godt det er noget med militær enhed, men forstår det stadig ikke. Tak på forhånd. -
Analyse af digtet Skæbne
ForumindlægAnalyse af digtet Skæbne af Morten nielsen. Jeg synes at digtet er svært at gå i dybden med, kan i hjælpe mig( med eventuelle guldkorn/gode ting, jeg skal have med og baggrund for digtet. -
På hvilken måde bruger vi organisk kemi i hverdagen?
ForumindlægHej Folkens Er der nogle der kan komme med eksempler på hvad vi bruger organisk kemi i, i hverdagen?
