Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 17521 til 17540 af 46824
-
Dumpede alle fagene på først år uni
ForumindlægHej! Hvad sker der hvis man har dumpet alle fagene på første år af universitet? -
Biologi og religion
ForumindlægHej SP Er der nogle der ved, hvor meget man skal gå i dybden med de forskellige problemstillinger man har skrevet?Hvis man eksempelvis har et spørgsmål om stamceller (i biologi) og et spørgsmål, hvor man skal analysere en tekst i religion, hvor vigtigt er det faglige stof så? -
Vigtigt !
ForumindlægEr der nogen som har den skriftlige prøve fra sidste år i dansk på A-niveau? -
årsprøve
Forumindlæghvad sker der hvis man ikke består sin årsprøve ?? -
Er optagelse svære med en HF?
ForumindlægHey Folksen. Jeg har simplet spørgsmål. Jeg starter på almen-HF (2år) og efter det vil jeg gerne læse HA på CBS. Er det sværere for mig, at komme ind med en HF, end de andre gymnasiale uddannelse, selv hvis mit gennemsnit er højere end det stillet krav? Tak på forhånd. -
Terminsprøverne i år (2007) i mat.
ForumindlægHej Jeg tænkte på, nogle som kan give nogle råd til hvad man skal forberede sig på, til mat-prøverne her i år? -
cis/trans isomeri & opløselighed
Forumindlæghej er der nogen der kan forklare spg. a og b i opgave 1 .. er helt lost i a :( i b ville jeg mene at det er det sidste stof der er lettest opløselig i vand, da COOH-gruppen er den der gør det blandbart og der er ikke nogen andre c-atomer bundet til den som der er ved de andre stoffer (jo længe... -
Forstår det ikke
ForumindlægFra optagelse 2008 skal følgende krav være opfyldt: Matematik på A-niveau Kemi på B-niveau1) Fysik på B-niveau Biologi på C-niveau Dansk på A-niveau Engelsk på B-niveau Hvert fag skal være bestået med et gennemsnit af karaktererne i faget på mindst 2,0 svarende til 6,0 efter 13-skalaen ... -
Bestået?
ForumindlægHejsa, Jeg har lige været oppe til mundtlig matematik B på HHX, jeg dumpede med 00. Min årskarakter var følgende: Skriftlig: 02, Mundtlig: 4. Er jeg bestået samlet set? Altså kan jeg komme ind på uddannelser som kræver Mat B? -
STUDENTERHUE + PAPIR
ForumindlægHej alle. Har hørt og at man får udleveret et stykke papir af rektor når man får sin studenterhue på. men er der nogen der ved hvad slags papir det er eller rettere sagt hvad der står på det? -
besvarelse og vurdering af gamle eksamensopgaver
ForumindlægHej! Er der nogen som ved hvor man kan finde sådan en samling af gamle biologi skriftlig eksamensopgave, som medfølger besvarelser og derefter evalueringer og vurderinger fra censorer? Har set nogle løse stykker her og der, men det ville være fedt, hvis der var nogen, som kendte en netadresse ti... -
Færdige løsninger på STUDIEPORTALEN?
ForumindlægFærdige løsninger på STUDIEPORTALEN? Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg har været alt for villig til at levere færdige løsninger på stillede opgaver. Ved nærmere eftertanke indser jeg, at den fremgangsmåde ikke gavner spørgerne. Det lærer de ingenting af. Derfor vil jeg i fremtiden... -
Censor!
ForumindlægNogen der har et link til at se ens censor? -
Årsprøve
ForumindlægJeg går i 2. g Skal op til tre skriftlige årsprøve vil lige spørg om der er nogen for regel hvor mange årsprøve skal man i løbe af de to år (1.og 2. g) Kunne være rart få en svar med kilde på. Og ER det en krav at bestå årsprøven. -
kummuleret frekvens
ForumindlægNår man har en række intervaller og der til svarende %'er, hvordan findes så den kommulerede frekvens, så vi kan tegne en sumkurve? -
prokarjote
Forumindlæghvordan får så prokarjote sin energi fra har den også dna og hvad bruges dna til endelige -
"HJÆLP"
ForumindlægEr der nogen som ved hvad en 1g årsprøve handler om ????? -
potensudvikling , bevis A
Forumindlægy=b*x^a : y1=b*x1^a og y2=b*x2^a b*x2^a/b*x1^a=y2/y1 (x2/x1)^a=y2/y1 A=log(y2/y1)/log(x2/x1) Jeg forstår de 3 første linjer , men slutfacit kan jeg ikke forklare ? Hvordan skal jeg forklare hvorfor der kommer log og det ender med div...? modsat eskponentielle funk. der ender det i rod. På f... -
Hjælp til sumkurve
ForumindlægVed ikke lige om spørgsmålet høre hjemme her, men da jeg desværre ikke ejer en bærbar eller computer så laver jeg mine opgaver på iPad, jeg gør bruger af apps som docs, Pages, word og Excel, hvordan laver jeg en sumkurve i en af de apps, eller skal jeg bruge en helt anden app? -
grammer
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med at forklare disse grammatik begreber??? substantivers bøjning og kongruens genitiv adjektiver og adverbier to do passiv hvad kan en kommenteringsopgave indeholde?. Mia
