Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 17541 til 17560 af 26355
-
The Smallest Dragonboy
ForumindlægJeg har The Smallest Dragonboy af Anne McCaffrey på mit eksamenspensum til højniveau engelsk, sproglig. Da det er en børnehistorie, er det lidt svært at sige noget rigtig dybt om det. Er der nogle der har nogle ideer? -
Sort skærm
ForumindlægHej Studieportalen Jeg vil mægtig gerne ind og se videoer vedr. engelsk. Når jeg trykker på "play" går skærmen i sort, men jeg kan høre underviserens stemme. Ved I hvorfor, og hvordan det afhjælpes. M.v.h. Carsten -
The Idea of Summerhill
ForumindlægHej,er der nogle der har nogle notater til teksten af A.S. Neill; The Idea of Summerhill??Skal op til eksamen i engelsk og kan ikke rigtigt gennemskue denne! Altså hvad jeg skal få ud af teksten osv.På forhånd tak!JolleCas/ -
Ret en (Kort!) eng oversættelse
ForumindlægHej Alle Jeg vil være rigtig taknemmelig hvis nogen gad og rette eller gør mig opmærksom på fejl i min engelsk oversættelse.. Jeg sender den via. mail.. Men plzz skriv er ret desperat!! Tak på forhånd og knus.. -
Oversættelse Eng>dansk af et stort stykke fagtekst
ForumindlægHej!jeg ligger inde med en små 5 siders engelsk fagtekst. en såkaldt "Terms of Service" som jeg skal ha oversat. Er der nogen der kender nogle steder de tilbyder hjælp til sådan noget? Det er meget højt niveau -
Ret Kort eng oversættelse
ForumindlægHej Alle Er der nogen, der gider og rette en kort engelsk oversættelse, på knap 16 linier. Er ret så desperat!! Så plzz, skriv! Jeg sender på mail, da det er pdf fil, som jeg har oversat den fra.. På forhånd tak.. -
PLEASE HEELP !?
ForumindlægHey ! Tænkte på om nogle af jer derude ikke lige havde tid til at kaste nogle kommentarer til en analyse jeg har lavet på engelsk. evt. meget gerne med nogle rettelser. Analysen er Save as many as you ruin . Peace out .. -
Resumé + analyse ad Flight - Alice Hoffman
ForumindlægHej alle. Jeg står her og skal lave en analyse af Flight, skrevet af Alice Hoffman. Er der nogle som har en lille analyse resumé, som de vil dele med mig på engelsk? Som jeg kunne bruge som inspiration :) Er lige kommet ind i en ny klasse på gym, så er ikke så vild med at spørge de andre... T... -
Jeres mening
ForumindlægHvad er jeres yndlings danske ordsprog :) ? og hva synes i om den? -hvad gør den god ..Som som kender nogle ordsprog som man også bruger på engelsk men hvilket har en anden vending - forståelse/mening end den danskeJeg vil gerne have i kan hjælpe mig :) ..På forhånd mange tak .. ;) -
Analyseskema
ForumindlægHey Jeg er ved at skrive synopsis og jeg skal analyser en tale og et interwiev af Barack Obama. Er der nogen der har et analyseskema eller andet der kan hjælpe mig vidre? (Jeg har engelsk A på stx) På forhånd mange tak! -
analyse og samling af to landes kultur SRP
ForumindlægJeg skal i min SRP skrive i afsætning og engelsk om cross-culture. Jeg ska sammenligne to landes kulturer (selvfølgelig med henblik på det afsætningsmæssige også) Kender i nogle gode modeller, som jeg kan anvende til dette? Mange tak Mvh. Katrine. -
Cuba
ForumindlægHey. Jeg skal skrive DIO om Cuba i Spansk og samtidshistorie, men jeg mangler lidt litteratur på enten dansk eller engelsk. Er der nogle der kender til noget litteratur hvor der evt. står beskrevet noget om de mange bådflygtninge til USA? Hilsen Chargers -
mapel 2015 nogen dansk vejledning??
Forumindlæghejsa... jeg er ordblind og har virkeligt svært ved det engelske... findes der en dansk vejledning til at komme igang med mapel 2015??? håber virkeligt nogen kan hjælp!!! skulle jo gerne også bruge det på A niveau... mange hilsner Bettina -
heelp
Forumindlæghej, jeg tænkte på om en kunne hjælpe mig med at skrive en opgave i engelsk? den er virkelig svær og jeg er ikke taget i skole fordi jeg er så stresset med opgaven (jeg er 3 dage forsinket med at aflevere) -
Rettelse af resume
ForumindlægHej engelsk eksperter Vi skulle lave et resume over en artikel om Milgram eksperimentet. Nogen der gider tjekke efter grammatsike fejl? Jeg sender det til dig, hvis du er interesseret Det kun 302 ord På forhånd tak :) -
Tea with the Birds
ForumindlægHej allesammen! Har nogen læst den engelske novelle "Tea with the Birds" af Joanne Harris? Hvis ja, ville jeg høre om ikke der var nogen som havde nogle guldkorn til den, for jeg har temmelig svært ved at finde symboler osv i den. -
rettelse
Forumindlæghej jeg har oversat 4 korte tekster fra dansk til engelsk (i alt ca. en A4 side) .. er der en derude der kan/gider kigge den igennem og rette den, eller sige hvad jeg skal rette, hvis jeg sender den. -
Hjælp....
ForumindlægPå HHX skal man i skriftlig stil (Engelsk) skrive om bl.a. 1) brev, 2) memo, 3) Rapport, 4) manuskript og 5) Artikel.Er der nogen som ved hvor lang sådan en rapport skal være..? for skal selv skrive rapport... Er der nogen som har et eks. på sådan en rapport.På forhånd tak. -
Rettelse?
ForumindlægJeg har lavet en engelsk stil og ville lige se, om det var muligt, at finde en der havde lyst til at læse den igennem. Jeg vil gerne hvis i kunne markere fejlene og sætte spørgsmålstegn hvis der er den mindste lille ting i ikke forstår .. Den fylder kun lidt over en side .. Jeg vil blive så glad ... -
Gode råd til mig
ForumindlægEr der nogen der har en god ide til hvad jeg skal være særlig opmærksom på når jeg skriver engelsk stil? (ordstillingen eller noget i den retning) Hvis ja, forklar venligst med et eksempel.. :D - så jeg har noget at gå ud fra..
