Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 17581 til 17600 af 26355
  • little red riding hood

    Forumindlæg
    Hej. jeg har fået en opgave for i engelsk, som går ud på at jeg skal skrive "little red riding hood" som en nyhedsartikel. Så jeg ville spørger om der var nogen som evt. vil hjælpe mig igang. fordi at jeg er gået helt sort..
  • En-bi: sukkerindtagelse

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg vil gerne spørge, om der er nogle af jer der ved, om hvilke langvarige konsekvenser der kan opstå ved en for høj sukkerindtagelse. Det er til AT, hvor jeg har fagene engelsk og biologi. Tak på forhånd.
  • en-bi: sukkerindtagelse (AT)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg vil gerne spørge, om der er nogle af jer der ved, om hvilke langvarige konsekvenser der kan opstå ved en for høj sukkerindtagelse. Det er til AT, hvor jeg har fagene engelsk og biologi. Tak på forhånd.
  • en-bi: sukkerindtagelse (AT)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg vil gerne spørge, om der er nogle af jer der ved, om hvilke langvarige konsekvenser der kan opstå ved en for høj sukkerindtagelse. Det er til AT, hvor jeg har fagene engelsk og biologi. Tak på forhånd.
  • Problemstilling

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til at skrive en AT-synopsis som jeg så skal op i til sommer i 2.g. Jeg har valgt at skrive i fagene engelsk og samfundsfag. og så ville jeg egentlig høre om der var nogen der havde nogen ideer til et godt emne og evt. en ide til en problemstilling? på forhånd tak, Kristoffer:)
  • Essay- lidt hjælp

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har skrevet et engelsk essay, som jeg også har kigget igennem. Jeg vil dog høre om der er en som gad at læse den igennem en ekstra gang og tjekke stavefejle og komma-fejl?
  • hvor skal jeg søge?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive i engelsk om doris lessings "The fifth child" i 3.g opgave...er der nogen der kender nogen gode sider til at finde noget om hende eller bogen? Eller hvilke/hvor er der gode sider at søge på???
  • Terminsprøve 3.g

    Forumindlæg
    Hej alle!! Jeg skal op i terminsprøve næste uge i fagene dansk og engelsk. Mit spørgmål er så, om det er de tidligere eksamens opgaver jeg kan risikere at komme op i eller er det noget helt nyt fra ministeriet?. Nogen der gider at dele deres erferinger??? På forhånd, tak.
  • Wtrie a poem

    Forumindlæg
    Hej, Vi skal skrive et digt i engelsk om nogle forløb med growing up, og bullying og skal skrive det udfra transitions T R a n s i t i o n s Nogen der kan hjælpe?
  • Fransk Begynder B

    Forumindlæg
    Hej.Fransk begynder B er et højniveau fag, men tæller også til at jeg kan bruge det til at få mit gennemsnit ganget med 1,03, da jeg har to andre højniveau fag(Engelsk og Samfundsfag)?? Eller skal det så være A niveau??
  • Opgave om 11 september

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal lave den indivuelle opgave i engelsk på HHX, 2 år og har overvejet at skrive om 11 september. Men i dette tilfælde, hvad skal jeg så have med i min opgave? Det er jo et ret stort emne.Håber på lidt hjælp :)Hilsen Louise
  • Eng A opgradering

    Forumindlæg
    Ønsker at opgradere engelsk til A niveau, hvor kan jeg tage "forløbet" ? (HF) flere steder? og hvor lang tid strækker det sig over ? tænker om jeg kan tage det på et halv år eller under? har det på B nu, og afslutter til sommer.
  • Få spørgs...

    Forumindlæg
    Hej!Jeg skal oversætte fra dansk til engelsk, og jeg er stødt på et par spørgsmål:Her følger fjerde brev...Here follows... (kan man sige det?)Vi lytter alle interesseret...-kan man sige interestedly?På forhånd tak!
  • Short story

    Forumindlæg
    Hej alle lektiehjælpere :-) Jeg sidder med en engelsk novelle, som jeg har skrevet en analyse af. Jeg vil spørge om, der er en venlig sjæl, der vil rette den igennem for eventuel fejl? :-) Vil blive rigtig glad! :-) Fortsat god dag! På forhånd tak! :-)
  • Dio

    Forumindlæg
    Hej alle.. jeg ønsker forslag til en problemformulering til min DIO - jeg skal skrive i fagene Samtidshistorie og Engelsk og vi har haft om kina i et langt forløb, så hvis det kunne flettes ind på en måde ville det være fedt, men det er absolut ikke nødvendigt! :) på forhånd tak for hjælpen!
  • A simple exchange of niceties

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har en engelsk stil for om en novellen "A simple exchange of niceties". Den er fra et gammelt eksamen sæt - er der nogle der ligger inde med denne stil og gider sende den til min mail? I givet fald så skriv lige en personlig besked. På forhånd tak.
  • Rettelse af kort tekst

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg har forsøgt at oversætte en kort artikel (lidt over halv side) fra dansk til engelsk, men der er en del som jeg ikke synes lyder helt rigtig.. Er der en der vil rette den ?.. Jeg vedlægger både teksten og min egen oversættelse som et word-dokument... Tak på forhånd...
  • Ethos - skal finde på en historie hvor Ethos bruges

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har i engelsk, fået en opgave, hvor jeg skal finde på en historie/tale/you name it, hvor jeg skal gøre brug af appelformen Ethos. Opgaven kan læses i filen. Håber i kan hjælpe :-) På forhånd tak
  • stil

    Forumindlæg
    Hej.. Er der en der kan rette min engelsk stil ?? og evt. hjælpe med den sidste opgave jeg har skrevet lidt. Det er om minimalisme hvad der sådan karaktersere det, give eksempler på hvor man kan se det.... http://peecee.dk/upload/view/165813
  • Montana 1948

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive en stil i engelsk der skal om handle David’s father, Wesley Hayden David’s uncle, Frank Hayden David’s grandfather, Julian Hayden og det er skal kun være fra det første kapitel Håber der er nogle der kan hjælpe