Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 17581 til 17600 af 113953
-
nettoprimærproduktion
Forumindlæghej er der ikke nogle som er gode til at finde nettoprimærproduktion? det er den opgave om stofomsætning i forskellige søtyper og spørgsmål B http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/biologi-2004-6-2.pdf?menuid=150560 Mange tak for hjælpen -
privat engelsk lærer søges
ForumindlægJeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i nordsjælland -
chi^2 test
ForumindlægHej, ville det være tilstrækkeligt at gennemgå dette til en mundtlig eksamen http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/chi-2-chi-2-test Jeg også skal komme ind på kvartilsæt og boksplot for ugrupperede data -
Har du været oppe i engelsk?
ForumindlægHej Jeg skal snart op i mundtlig eksamen i engelsk B og vil gerne høre om nogen herinde har været op, og hvad jeres oplevelse med hele forløbet har været. Så del venligst jeres erfaringer :) -
Begrebet differential kvotient
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i matematik på B-niveau på tirsdag og sidder lidt fast i de sidste spørgsmål. et af spørgsmålene lyder følgende: Gør rede for begrebet differentialkvotient, men hvordan gør man lige det ? og hvad betyder det ? på forhånd mange tak -
Hjælp - Eye socket girls
ForumindlægJeg skal op til eksamen i morgen i engelsk B, og har trukket en tekst, som jeg har 24 timer til at analysere og fortolke. Er der nogle der har læst denne tekst? Eller som har notater til den? Ville være en stor hjælp! -
lommeregner matematik
ForumindlægMatematik b eksamen uden hjælpemidler. er det også uden lommeregner. vi har i skolen fået to forskellige ting at vide. så spørger lige her, hvor der helt sikkert er en der kan give et afklaret svar. -
lektiehjælp søges i Århus C
ForumindlægHej. Jeg hedder Ivalu og går på VUC.. søger lektiehjælp på B niveau i kemi et til to gange om ugen frem til eksamen i december! Mvh. Ivalu mobil:20730090 -
definition af logaritmen (y=log(x))
ForumindlægHej :) Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik eksamen på b niveau, og skal derfor skrive en definition af logaritmen (y=log(x)) - hvordan gør jeg det? mvh -
Maskinforretningen a/s
ForumindlægHej. Er der nogen der har lavet eksamens opgaven Maskingforretningen a/s fra maj 2009. Det er Virksomhedsøkonomi B niveau.. Evt. nogen der kan sende den. På forhånd tak! :) -
Historie Heeelp
ForumindlægHeej er der nogn god til laver synopsis, skal snart til eksamen historie B, plz hvis nogn der kan hjælp mig, ved at lave en god synopsis til min opgave. -
Synopsis
ForumindlægHej herinde. Tænkte på om der ikke er en/nogle der har været til en samfundsfag B eksamen og har en synopsis liggende som jeg må se, så jeg får et fuld indtryk af hvordan det skal se ud og stilles op. Knus Michelle -
Engelsk - meget vigtig
ForumindlægJeg sidder og leder efter enksamenssæt til delprøve 1. i engelsk B-eksamen (STX) for 2010 er der nogen der har den/ved hvor jeg kan skaffe den? Plz det haster -
Haster!
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen imorgen i Biologi - b. Har stærkt brug for hjælp. Disse figurer siger mig ingen ting! Figurene er vedhæftet i den vedlagte fil. Håber i kan hjælpe mig. Tusind tak. -
Eksponential - og logaritmefunktion
ForumindlægHej alle ! Jeg skal til matematik eksamen på b i morgen og mangler at svarer på denne her: Kom ind på egenskaber ved den naturlige logaritmefunktion og den naturlige eksponentialfunktion ??? Egenskaber?? Håber I kan hjælpe mig :) -
Proteinsyntese til medicinske formål
ForumindlægHej :) Jeg har biologi på B niveau og skal til eksamen i morgen. Jeg er blevet spurgt om, hvad mulighederne for at benytte sin viden om proteinsyntesen til medicinske formål er. Er der nogle der kan hjælpe? -
Opfattelse af universet
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysik eksamen på B niveau i morgen men kan ikke finde ud af dette spørgsmål.. :/ nogen som kan? Forklare hvorfor atomers vekselvirkning med lys er vigtig for vor opfattelse af Universets udvikling?? :) -
Delprøve 1
ForumindlægHej, er det muligt at der er nogen der har en delprøve 1 til Engelsk på B liggende uudyldt, så jeg kan forberede mig til min skriftlige Engelsk eksamen? :) Det ville ihvertfald være super :) -
uni adgangskrav
ForumindlægHej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ???? -
uni adgangskrav
ForumindlægHej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ????
