Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 17581 til 17600 af 40685
-
TI-85 lovlig til afgangseksamen?
ForumindlægHar fået min gode gamle ti-82 stjålet :'(Men har fået det fantastiske tilbud at købe en TI-85 til 200,-Men inden jeg køber den vil jeg lige være HELT sikker på at den er lovlig at bruge til biologi- og matematikeksamen (a+).Skulle jeg selv mene at den var, men vil stadig gerne høre et "j... -
Klage over karakter
ForumindlægNu er sagen således at jeg dumpede min fysik-eksamen i dag, men jeg føler selv at karakteren er uretfærdig, og at jeg blev utrolig distraheret af andre elever på skolen, der to gange bankede på døren mens jeg var i gang med at eksaminere, og som læreren åbnede op for! Men mit egentlige spørgs... -
kort opgave: Le gentil petit diable
Forumindlæger der en, der vil rette den her opgave i gennem.. det ville bare være guld..Svar på nogle spørgsmål til "Le gentil petit diable": 1) La vie en Enfer est trés difficile pour le diable, parce qu’il veut être gentil, mais le père du diable veux qu’il est méchant. C’est que c’est bien d’êt... -
rettelse... haster skal afleveres imorgen
Forumindlæghej.. Har forsøgt at Ændre meget i den denne gang… Håber der er en der gier rette de alvorlige grammatiske fejl.. mange tak på forhånd Letter addressee d’ Algérie au proviseur du lycée oú Aicha a fait ses etudes. Elle a écrire á proviseur pour obtenir aide. Aicha a conteur, quels que peu de p... -
Réponds en francais, hjælp til rettelse
ForumindlægRéponds en francais : 1. Comment est la conversation entre Josette et son ex- mari ? Pourquoi ? La conversation entre Josette et son ex-mari est trés court et simple. Ils ne vouloir pas dire quelque chose important. Peut-être ils ont peur qu'ils vont dire quelque chose , qui commence un bat... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej Nogen der vil rette en dansk-fransk oversættelse og noget tekst? Ville være alletiders! Efter at have overværet Fader Jeans prædiken i kostskolens kirke går familien Quentin ud og spiser i byen på restaurant ”Den store hjort”. Men krigen sætter sine spor på deres måltid. For at få kød må man... -
interview
ForumindlægHej. Jeg vil gerne stille nogle spørgsmål til nogle der har været til fysik eksamen i folkeskolen og hvordan det foregik. Jeg skal bruge til et projekt der handler om nervøsitet og til at finde ud af hvordan eksamen forgår. -
Kan fravær fjernes?
ForumindlægHej allesammen, Jeg er kommet i en lidt speciel situation... Jeg har - allerede her i grundforløbet - fået rigtig meget fravær, desværre. Heriblandt sygdom, hvilket er rigtig irriterende. Jeg har aldrig været syg og så rammer det mig lige i starten af Gym.. Jeg har overvejet lidt at... -
Der er kun én hue, den er ???
ForumindlægJeg går ud fra, at de fleste af jer kender til sangen: "Der er kun en hue....." ?? Hvad er jeres holdning til den? Sjov og spas? Er det okay, at ha f.eks. en banner på vognen med sangen (indholdende sin egen huefarve selvfølgelig) -
Dit totale gennemsnit efter reformen
ForumindlægHvad er så dit totale gennemsnit? Det vil være interessant at se, om snittet er lavere eller højere end på den gamle reform. Der var mange HFere fra den nye reform allerede sidste år, men i år er alle det vist. Nu må I love at sige det ærligt. -
En HF på VUC ?
ForumindlægJeg synes at der er mange der har fordomme om at hvis nogle folk tager en HF på VUC? men forstår ikke helt hvad forskellen er? er det dårligere? har nogle veninder der tager en hf på vuc efter sommer, og den ene tager en lige direkte efter 10.klasse, og folk griner af hende.. hvorfor? :) -
Gymnasievalg(linje)
ForumindlægHej til næste år vil jeg på gymnasiet. jeg er gået hen i et kæmpe dillema. jeg er god til samfundsfag og vil gerne have det på A niveau, men så skal man have matematik på B niveau, det er et lille problem da jeg ikke ligefrem er arkimedes. jeg ville bare vide når linjen er en international sa... -
STUDENTERKØRSEL!
ForumindlægHej people! Jeg bliver student mandag og hele klassen skal ud og køre i vogn torsdag, er der nogle som har gode forslag til hvad der kan stå på bannerne på vognen? Kender de der 1xdyt pige skål 2xdyt drengeskål 3x dyt fælles. men har i ikke nogle llidt sjovere.? -
Htx hvor mange fag må man rykke op?
ForumindlægHej allesammen! Jeg har et spørgsmål, som meget gerne må besvares hurtigst muligt! Jeg skal snart have sendt min uddannelsesplan ud, hvilket vi gør ved hjælp af vores UU-Vejleder (går i 9.klasse) Men jeg har lige nogle spørgsmål: Hvor mange fag må man rykke op, vi snakkede med nogle til ... -
Lægeerklæring
Forumindlæghej folkens jeg skulle op til en eksame d. 21 dec 2018 men fik det dårligt og kunne ikke tænke klart, jeg ringede så til min læge men de var taget på frie og var først tilbage efter nytår. jeg valgte så at tage eksamen men er nu blevet usikker om jeg består så vil jeg høre om det er muligt at ... -
Nogen der har været op i Eng A skriftlig eks
ForumindlægNogen der har været op i Engelsk A skriftlig eksamen Hvis ja, hvordan gik det? -
SKR. 2005
Forumindlæger der nogen her inde der ved, hvad man kom op i i sommer eksamen og syg eksamen hvad teksterne hed.? -
Hvordan læser man op?
ForumindlægHeey ppl. Hvordan læser man op til en kemi eksamen? Jeg skal til kemi eksamen på næste mandag. -
Hvad skal man gøre med Odysseen?
ForumindlægHej. Hvad skal man gøre, hvis man kommer op i Odysseen til eksamen? Hvordan skal man strukturere sin eksamen osv? -
Powerpiont
ForumindlægHej (: skal mandag til dio eksame, og vil spørger om en ikke vil sende mig et eksempler på et powerpoint fra en dio eksame ? (:
