Studievalg og videregående studie

Lægeerklæring

15. januar 2019 af tobias456 (Slettet)

hej folkens 

jeg skulle op til en eksame d. 21 dec 2018  men fik det dårligt og kunne ikke tænke klart, jeg ringede så til min læge men de var taget på frie og var først tilbage efter nytår. jeg valgte så at tage eksamen men er nu blevet usikker om jeg består så vil jeg høre om det er muligt at få en lægeerklæring for den periode der. ?

det ville være rart med hurtigt svar!


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. januar 2019 af 123434

Har du en diagnose eller andet?
Lægen kan godt skriftligt dokumentere at du har været syg omkring pågældende tidspunkt

Svar #2
15. januar 2019 af tobias456 (Slettet)

altså grunden til jeg fik det dårligt var at min bror blev overfladet og at jeg ikke kunne besøge ham fordi jeg bor i den anden del af danmark osv. havde det bare dårligt med mig selv, spiste ikke osv og havde meget svært ved at læse op, så håber jeg kan få lægeerklaring den peride 


Brugbart svar (0)

Svar #3
15. januar 2019 af oppenede

Lægeerklæringen skal have samme dato som eksamen.


Svar #4
15. januar 2019 af tobias456 (Slettet)

ja men de havde desværre lukket d. 21 og kom først tilbage efter nytår, så jeg tænker hvis jeg for min læge erklæring fra d. 20 af ville det være fint 

men kan lægen godt skrive jeg ik havde det godt i (den periode) d. 20 dec selvom jeg prøvede at kontakte dem? fik det  bare af vide af min vejleder 


Brugbart svar (1)

Svar #5
15. januar 2019 af Skaljeglavedinelektier

Jeg tror, den er bliver svær at komme ud af, når du nu har været til eksamen. Desuden tænker jeg, at det kan være svært, hvis overhovedet muligt, at få en lægeerklæring retrospektivt. Men du kan vel gøre et forsøg - det kan jo umuligt stille dig dårligere. 


Brugbart svar (1)

Svar #6
15. januar 2019 af anonym000

#4

ja men de havde desværre lukket d. 21 og kom først tilbage efter nytår, så jeg tænker hvis jeg for min læge erklæring fra d. 20 af ville det være fint 

men kan lægen godt skrive jeg ik havde det godt i (den periode) d. 20 dec selvom jeg prøvede at kontakte dem? fik det  bare af vide af min vejleder 

Prøv at se om du kan charme dig til en lægeerklæring.

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #7
18. januar 2019 af guzbak

Hvis du dumper kan du evt. få en lægeerklæring på at du havde en svær periode i den tid du var til 3. eksamensforsøg. Det kan hjælpe dig med at få dispensation til et 4. forsøg.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Lægeerklæring

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.