Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 17641 til 17660 af 35145
-
Le matelot d'Amsterdam
ForumindlægEr der nogen, der har læst den, og har noget godt man kan sige under en eksamen om den. Jeg kan jo risikere at trække den på fredag! :)På forhånd tak -
23. sang i O.
ForumindlægHar svært ved at forstå slutningen af 23. sang i Odyssen. Er der nogen som kan hjælpe mig??Skal til eksamen på torsdag:/ -
nødvendigt !! :/
Forumindlæghej allesammen Jeg skal snart op til old-eksamen, og ville spørge om der er nogen der er så søde at fortælle mig, hvad der skal med i en analyse ? -
Noder
ForumindlægEr der en som er god til noder som kan forklare mig om nogle træk i et reggae-nummer (Bob Marley) Det er 24 timers eksamen så det haster. Jeg sender noderne. -
Haster-højtryk-lavtryk
Forumindlægjeg skal til eksamen imorgen og kan ikke forstår ikke, hvordan højtryk kan være varm luft da en komme ned? -
Lysets brydning
ForumindlægHej, Jeg sidder og arbejder på min 24 timers fysik-eksamen og har trukket Lysets brydning. ER lysets brydning det samme, som brydningsindeks? På forhånd tak -
THISE
ForumindlægHvordan kan det være at der er oprettet 600 indlæg omkring Thise mejeri, bare her i fordmiddag. Er der en eksamen igang eller hvad sker der? -
Mein Leben (hjælp!!)
ForumindlægHej :D er der nogen der kender "mein leben" af Marcel reich.ranicki, og i så fal, vil de hjælpe mig med forståelse af teksten s. 44-49? skal til eksamen i det i morgen -
Forberedelse
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv) -
Hjælp!!
ForumindlægHej :)Skal snart op i tysk eksamen, så jeg ville høre om der ikke er nogen skønne mennesker herinde fra, som har gennemgået Der Fischer og der Erlkönig og har en sammenligning af de to digte af Goethe? :)tak -
Energiforbrug og nyttevirkning
Forumindlæg... En overskrift jeg kan risikere at trække til eksamen... Nogle gode råd til, hvad man kunne snakke om og evt. perspektivere til? alle ideer er velkommen! -
Landene i Syd
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvad der er vigtigt at fortælle om til eksamen til emnet "Landene i Syd" - for der er rigtig mange ting... -
radioaktivitet
ForumindlægHej, jeg vil bare lige spørger hvad for nogen forsøg man kan lave til radioaktivitet til eksamen. med venlig hilsen JG0005 -
Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren?
ForumindlægNV EKSAMEN 1G Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren? Og hvad har feedback mekanisen noget at gøre med grønlandspumpen? -
karakter
ForumindlægHvis man af en given årsag ikke dukker op til den sidste eksamen og vælger át tage den senere. Bortfalder årskarakterne (mundtlig og skriftlig)i det fag så? -
cfc-gasser og ozonlaget
ForumindlægEr der nogen der kan forklarer mig hvad cfc-gasser er? skal til folkeskolens biologi eksame på mandag, og ved ikke hvad det er? hvordan er det forbundet med ozonlaget, og hvad er ozonlaget? hjælp?mvh -
gennemsigtighed
Forumindlægjeg sidder og læser til erhvervsøkonomi eksamen på gymnasielt niveau. og er nu stødt på begrebet fuld gennemsigtighed, som jeg tænkte på om der lige var en der kunne komme med en hurtig forklaring på det? -
Kemien vi spiser - Hjælp forsøgsark
ForumindlægHeej Alle Er der nogle som har forsøgsarkene til kemien vi spiser fra 10 klasse, skal til eksamen i morgen så kunne virkelig godt bruge dem :) På forhånd tak for hjælpen. -
PLZ hjælp
Forumindlægheeej alle, jeg skal til fysik A eksamen, er der nogle ting jeg bar SKAL kunne ??? og har i nogle råd?, tak! -
Badminton noter
ForumindlægEr der nogle som har noter i bogen "Badminton - slag fra alle vinkler"ER meget presset, så håber i kan hjælpe mig..Skal til eksamen mandag/tirsdag...
