Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 17661 til 17680 af 35145
-
ødipus - komplekset, please det haster!
ForumindlægHej jeg skal snart op til old eksamen, og ville spørge om der er nogen af jer der har noget om Ødipus og Ødipuskomplekset? .. har virkelig svært ved det.. håber der vil være noget der vil hjælpe.. -
fag udtryk
Forumindlæghej alle sammen jeg ville hører om nogen der kender et sted eller ligger ind med nogle fag udtryk fra geografi, kemi og biologi... som en hjælp til eksamen -
Samfund
ForumindlægHey...Hvis man nu kommer op i Odysseen til eksamen, så har jeg hørt flere steder at man skal perspektivere til samtiden...Nogen der kan hjælpe mig med det? Hvad er godt at sammenligne med? -
Link eller andet til forståelse af metode valg
ForumindlægDet eneste jeg er lidt usikker på mht. min samf. eksamen i morgen, er metode valg - findes der et link eller lign. som forklarer dette ?? på forhånd tak -
Eks. på eksamensspørgsmål i kemi
ForumindlægHejJeg søger eksempler på eksamensspørgsmål til kemi-eksamen på ca B niveau.Håber at I kan hjælpe -
huen??
ForumindlægHej hvis man får mindre end 6 ved sin sidste eksamen får man også huen???(forudsat at både årskarakter og eksamensgennemsnit er bestået!) -
Forskellen på den romerske og græske mytologi
ForumindlægHej :) Jeg sidder og læser op til old eksamen, og er meget forvirret over hvad forskellen på den romerske og græske mytologi er. Håber meget der er nogle der kan hjælpe :) -
ÅRETS GANG
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp. skal til eksam imorgen!!!!! jeg kan ikke få mig selv til at forstå hvorfor vi har årstider. håber der er EN, der kan fortælle grundigt om det. -
GENNEMSNIT
ForumindlægTager man gennemsnittet af ens årskarakter og eksamenskarakter ifølge den nye reform? Dumpede i en eksamen, fik 00 og 7 i årskarakter.. -
Lege..
ForumindlægHej. Er der nogen der har lyst til at "lege" eksamen,ved at stille et par spørgsmål om, demografi !Bare skriv dem her på siden.. -
5 ORD !
ForumindlægHej. Skal til eksamen i morgen.Ved i hvordan jeg kan sige, "det har jeg intet imod" på tysk? det haster virkelig meget.. og i er de eneste jeg kan spørge dette om! -
Fortolkning af L.O.C Tortur
ForumindlægHey. Jeg skal til eksamen på mandag. Er der nogen der har en kort fortolkning af "L.O.C: Tortur" ? Det vil være en stor hjælp :) Kh. Camilla -
Mutationer
ForumindlægJeg sidder og læser til eksamen, men er brændt fast.. Jeg kan ikke finde ud af, hvorledes mutationer i arvemassen kan afspejles fænotypisk. Er der en der kan hjælpe? -
massedefekt- bindingsenergi? hvad?!
Forumindlægsidder her på faldrebet (eksamen i morgen) og kan lige pludselig ikke se hvordan man finder massedefekten og bindingsenergien? kan nogen afse tid til at hjælpe mig? -
Vita Andersen - Depression?
ForumindlægHey..Jeg skal op til studenter-eksamen i morgen..og mangler lidt hjælp til denne novelle..Vil være meget taknemlig, hvis der en, der ku' hjælpe mig med den! -
Nietzsche - filosofi
ForumindlægHej...Er er en der kan hjælpe mig med hvad jeg skal komme ind på i en tekstgennemgang (eksamen) af Nietzsches tekst "Det gale menneske"? -
Gennemsnitlig rentefod
ForumindlægJeg står og skal til eksamen men har problemer med at udlede gennemsnitlig rentefod formlen. Kan nogle hjælpe mig -
Magnetisme?
ForumindlægNogen der har en idé til at gøre magnetisme biologisk, og måske lave et biologisk forsøg? Det haster, det er til den nye eksamen i biologi/fysik.. -
Periodiske system
ForumindlægEn hurtig forklaring af det periodiske system?Hovedgrupper osv.. Hvad betyder det??Fysik eksamen i morgen - og har lige opdaget et 'hul'.. ;)Tak! -
Fordele og Ulemper Ved EU
ForumindlægHeej. Håber i kan hjælpe mig. Hvad er ulempen for firmaet Jysk, at Danmark er medlem er EU? Skal til eksamen på torsdag, og ved ikke hvad ulempen kan være.??
