Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 17681 til 17700 af 56550
  • En jord flere verdener

    Forumindlæg
    Hej Vi er to piger, der skal i gang med at skrive projekt. Vores overemne er "En jord flere verdener" og lige nu er vi uden et underemne. Så hvis nogen af jer sidder inde med et par ideer, så endelig skriv dem, det ville vi sætte pris på :-) Indtil videre, har vi haft disse emner op ...
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal op til mundlige matematik, som jeg skal lave det på power point. har i nogen god ideer hvad jeg kan fremlægge om?
  • Hvad for nogle ting bestemmer generne?

    Forumindlæg
    Hvad for nogle ting bestemmer generne?
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej, er der en som kan hjælpe mig med to pørgsmål? 1) Hvad bruger man monotoniforhold og ekstrema til? 2) Hvordan forklarer man hvad globalt og lokalt maksimum er? Håber der er et par kloge hoveder som kan hjælpe mig :)
  • Galla spisning... Nogle Idér?!

    Forumindlæg
    Hey... jeg går i 3.g på GG og vi skal snart ha9; gallafest! derfor ville jeg høre om der var nogle herinde som evt. har spist 9;galla9; på en go9; res. i byen (KBH) som de kan anbefalde og til en rimelig pris! mvh. Jimmi
  • HJJJJJJjjjjjjjjjjjÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆlp

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg skal op i matematik også vil jeg spørger jer, hvad skal man forberede sig på, det vil glæde mig at i vil hjælpe mig, tak på forhånd:)
  • Synopsis - Eksempler

    Forumindlæg
    Hej! Ville høre om der var nogen der kunne poste et par synopser jeg kunne kigge lidt på. Mangler noget inspiration til opbygningen af en sådan! Håber der er nogen der kan hjælpe. Har fundet et par stykker i databasen, men ville mægtigt gerne have lidt flere.
  • division-hjælp

    Forumindlæg
    jeg kan ikke dividere nogen der vil hjælpe og fortælle hvordan man gør ?
  • Læseprøver i HTX og stx ?

    Forumindlæg
    Hej derude:) Jeg har i dag fået af vide af min folkeskolelærer at man får læseprøver i både stx og HTX. Ville bare spørge om det er sandt da jeg har hørt af mange at man ikke gør. Håber jeg for svar igen:)
  • Diff.ligning /Eksamensopgave

    Forumindlæg
    Hey derude :) ER der en der kan hjælpe mig med følgende opgave? Er HELT lost på den .. http://peecee.dk/?id=34204 Mange tak på forhånd :O)
  • Er det muligt at skifte gymnasium efter 2 måneder?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har nu gået i Gymnasiet i over 2 måneder, og har indset at det ikke er rigtigt mig...Jeg passer slet ikke ind der, jeg vil rigtig gerne skifte til gymnasium i en anden by, istedet for at gå i den her i 3 år... 1. hvem skal jeg tale med? 2. Skal jeg vælge HF eller STX, og hvad er forskell...
  • inspiration til billedkunstprojekt?

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til at begynde mit billedkunstprojekt i 3.g, men har ingen ide om hvad jeg vil lave eller hvad mit tema skal være. Udover økonomien er der ingen begrænsninger, så jeg håber der er nogle krative mennesker derude som kan/vil hjælpe mig!!!!
  • Emne til essay

    Forumindlæg
    Hej! Jeg står for at skulle skrive et essay i dansk, med fuldstændig frit emne. Men lige i øjeblikket er jeg ikke så god til at tænke abstrakt, så jeg ville høre om der er nogen, der kan komme med nogle idéer til et emne? Tak :)
  • Samme emne?

    Forumindlæg
    Er der samme emne for alle 2g9;ere til AT-årsprøven i år?
  • Synopsis ideer

    Forumindlæg
    Hej.. Skal skrive en synopsis indenfor emnet: "krig, medier og teknologi". Er selv lidt på bar bund! Håber nogle af jer havde nogle gode ideer til emner tak.
  • dansk dispostion?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundtlig dansk, og vi har fået at vide at vi må have dispositon med.. Hvordan skal jeg lave en dispositon over både digte,noveller,reklamer osv?
  • Hvad er liv?

    Forumindlæg
    hej :D jeg har nogle spørgsmål omkring liv der er opstået for lang tid siden: 1. Hvilke tre hovedgrupper af organiske stoffer er de vigtigste i de levende organismer? 2. hvilke grundstoffer ud over kulstof (C) er de vigtigste grundstoffer i levende organismer? 3. Alle levende organismer h...
  • Hvordan skriver man et portræt?

    Forumindlæg
    Heej.. Jeg skal skrive et portræt af mig selv i dansk niveau c, men har aldrig gjort det før. Er der nogle ting man skal ha9; med eller noget man ikke må ha9; med? Jeg vil virkelig sætte pris på noget hjælp! Kram mmarianne
  • G2 stjerne

    Forumindlæg
    Kan nogen komme med en defination på en G2 stjerne? Tak!
  • Simple antibiotika strukturer

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der kender nogle simple antibiotika strukturer? Forresten er der også nogle der ved, hvor henne man kan finde synteser af forskellige midler, hvor trinene også er forklaret? Tak på forhånd for hjælp.