Søgning på: Andet. Resultater: 17721 til 17740 af 91205
-
Logistisk differentialligning
ForumindlægSkal på en eller anden måde finde c med solve eller desolve. Funktionen: N(t)=315/(1+c·e^(-0.0004·315·t)) Det vides at N(0)=198. -
kursiv eller ikke-kursiv?
ForumindlægSkal udregninger i kem, f.eks. reaktionsskemaer, skrives med kursiv eller ikke med kursiv i kemi?Så var der lige et andet spørgsmål, I2 er det "solid" elelr er det (aq). Hvilken tilstandsform :) Katrine -
SSO
Forumindlægskal til at skrive større skriftlig opgave i historie, og skal skrive om de der tysker piger.. feltmadrasserne.. så ville høre om der var nogen der havde nogle gode links til det emne eller evt noget andet hjælp?? -
Reglerne til Science fiction
ForumindlægHej alle sammen jeg har problemer med min science fiction og jeg ville spørge jer om hvilke regler skal der være i historien? altså jeg ved at der skal være et novum, men ellers andet...? mange tak på forhånd ;) -
god ide til et emne hvor modsætninger er med
ForumindlægNogen der har et godt emne til det overordnede emne: modsætninger. Helst et emne hvor man kan vise en film eller noget andet sjovt, så det er lettere at få en god karakter. -
gennemtjekke opgaven
ForumindlægNogen som ville se min opgave igennem, og sige mig om har lavet opgaven rigtigt, eller om jeg er på en helt anden boldbane....Jeg har valgt at skrive om slaveriet i romerriget... Dette er 1.g opgave.. -
Hooks lov?
ForumindlægHooks lov lyder F=k·x men et andet sted står der at der for en fjeder gælder f=-k·x. HVorfor minus lige pludselig? -
tangent
Forumindlægforstår ikke helt hvad det er de mener Bestem en ligning for tangenten til grafen for funktionen h i punktet (1,h(1)) når h(t)=(kvadratrod)(16-7t) skal jeg bare differentiere eller er det noget helt andet? -
Trimyristin
ForumindlægHvordan angiver man, at der er tale om en opløsning af KOH i ethanol? Sådan her:KOH (ethanol)Og hvis trimyristin-krystaller koges i en alkoholisk KOH-opløsning, skal trimyristin da angives som (s) eller som noget andet? -
Gamle eksamensopgaver 3.g
ForumindlægKan man downloade gamle eksamensopgaver et eller andet sted? så man kan regne nogen som forberedelse til fysik skriftlig. Hvis nogen har et link til gamle matematik eksamensopgaver ville det også være dejligt. -
Hjælp interview
ForumindlægHej jeg har om nødhjælp til sult ramte lande. Er der nogen af jer, der har en ide til hvem vi kan interviewe? Eller en ide til et produkt eller andet? Vil jeg gerne hører det På forhånd tak! -
Afsætning og engelsk område?
ForumindlægHej folkens, nogle af jer som har skrevet om afsætning og engelsk i srp? har i nogle områder man kunne komme ind på eller andet? Jeg har tænkt på noget i stil med e.handel, sociale medier og viral markedsføring :) -
Er strømmen størst i snoede eller lige å'er.
ForumindlægHej jeg ville bare gerne vide om strømmen er størst i snoede eller lige å'er, eller har det noget at gøre med udspringningen å'en kommer fra? MVH Anders G. Zuschlag -
koordinatsystem?
Forumindlæghej jeg kan ikke finde et program hvor jeg kan lave et koordinatsystem er der nogen der kender et?? min lærer siger at jeg ikke må bruge geogebra... er der et andet program??..,.. kh Malou -
Konstitueret fagelementer
ForumindlægMit spørgsmål er, om det nytter noget at søge om en ændring af de konstitueret fagelementer i ens uddannelse. Det er pga. har ingen valgfag og vil gerne skifte en fag ud til et andet relavant fag. -
Tysk - vending
ForumindlægHej, hvad hedder "det må I bære over med" på tysk? "Det" fører ikke hen til noget andet. Har prøvet, men kan ikke få det til at lyde "rigtig" tysk -
Velfærdstaten
ForumindlægHej derude. Hvilke politiske/økonomiske muligheder er der for, at løse forsørgerbyrden? Er der nogle, der evt. har nogle gode ider, hjemmeisder, artikler eller anden god viden, eller har en mulighed? På forhånd tak :-) -
Energi/opvarmning vand
ForumindlægAltså når man opvarmer vand bruges der energi på at opvarme det, men når det når kogepunktet bruger energien ikke længere på at opvarme vandet men på at ..splitte et eller andet?? -
Trigonometri
ForumindlægHej, jeg skal bestemme en vinkel i en alm. trekant. men jeg kender kun siden a og siden c. og ikke andet. Hvordan bestemmer jeg så vinkel C. (Store C). ?? -
hvor mange procent større
Forumindlægjeg ved at det lille æg har et rumfang på 38,77cm3, og det store har et rumfang på 156cm3. hvad er formlen når jeg skal finde ud af hvor mange procent det store æg er større end det andet?
