Søgning på: Engelsk. Resultater: 17761 til 17780 af 23967
-
Haster..
ForumindlægHeej alle. Jeg sidder her og er ved at forberede min mundtlig engelsk eksame. MEN, jeg mangler notater fra bogen. Zapp- Don't stop the music Bettina Gram?? Jeg skal meget gerne få fat i nogel nortater eller bogen inden d.8 /6 -
gode råd
Forumindlæghejsa allesammen:-) jeg sidder her og sveder over et engelsk essay som skal handle om euthanasia og her skal jeg så indrage nogle tekster. blandt andet "whose life is it anyway" og hvis der var noget som havde nogle gode ideer eller noget så vil jeg meget gerne høre dem eftersom jeg har... -
whose life is it anyway
Forumindlæghejsa allesammen:-) jeg sidder her og sveder over et engelsk essay som skal handle om euthanasia og her skal jeg så indrage nogle tekster. blandt andet "whose life is it anyway" og hvis der var noget som havde nogle gode ideer eller noget så vil jeg meget gerne høre dem eftersom jeg har... -
SRO eksempel
ForumindlægHej alle. er lidt i tvilt vedr. formen af SRO. Altså jeg skriver en tekst, men hvordan med afnsit og sådan. Er der nogle 3.g eller andre, der har en gammel SRO/SRP opgave, som de evt kan lægge ud på studiporrtalen , eller vedhæfte, så jeg kan se formen. Skriver i samfundsfag og Engelsk :) ... -
En lille sætning
ForumindlægEngelsk er ellers altid det fag, jeg plejer at hjælpe folk i, men denne gang har jeg brug for lidt hjælp med følgende sætning:Briterne er et folk, som er blevet skabt...The British are a people which has been created...Men kan det passe? Lyder lidt mystisk i mine ører. -
Oplæg til standardforsøg
ForumindlægNogle der ved hvilke oplæg/tekster, der har været til standardforsøget i skr. engelsk for sprogligt højniveau fra 2001-2004?Så vidt jeg har kunnet finde ud af, hed det i 2004 "For their own survival" - nogle der kan bekræfte det?Håber nogle kan hjælpe. Vh Smizze -
oversættelsesopgaver
ForumindlægVi er et skadedyrsbekæmpelsesfirma, som ind i mellem har behov for at skulle oversætte rapporter fra dansk til engelsk. Venligst kontakt os på tlf: 70 27 37 88 eller mail: [email protected] kan læse mere om os på vores hjemmeside:http://www.kiratin.dkmvh.KiratinVestermarken 18260 VibyFinn Rasmuss... -
Haster!!!!
ForumindlægJeg har fået et projekt om Jordskælvet i Kobe, Japan 1995. Jeg synes at det er meget svært at finde information om, da mit engelsk ikke er det bedste... Men jeg skal finde ud af hvilken plade bevægelse det var som skabte jordskælvet? Var der efterskælv, havde de nogen betydning for skaderne? Hvil... -
Outline - hvordan fungerer det?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg fik til opgave, at lave en outline om spiseforstyrrelse i engelsk, men jeg er bare lidt forvirret.... Jeg har jo skrevet nogle spg. i min outline(eller i min outline kalder jeg dem for mine " focus areas"), men jeg ved bare ikke, om jeg så skal læse dem op til ... -
Sandy and her beautiful sisters genre?
ForumindlægHej Alle. Jeg skal lave en engelsk analyse af ''Sandy and her beautiful sisters'' men jeg forstår ikke hvilken genren historien er? Den bliver kaldt en moderne eventyr ( A modern fairytale) men samtidig også en novelle ( short story) Så jeg forstår ikke helt. Er det et eventyr... -
Er der en der vil vurderer min opgave?
ForumindlægHej Jeg har været oppe til Engelsk HF B skriflig eksamen i onsdags. Jeg ved jeg får en karakter men er der evt en lærer eller en der har kunnen til at vuderer en opgave, der vil give et bud på en karakter til min opgave? Skriv en besked forneden så kan jeg sende opgaven via PM, håber der er ... -
RETTELSE AF FRIEDMAN TEST!!!
ForumindlægHejsa Jeg er igang med min SRP. Jeg vil i matematk delen prøve at lave friedman test. Jeg har i sted for antallet af det danske alfabet brugt det engelsk. Jeg vil bare gerne vide om jeg har regnet MR (Meassure of roughness) rigtigt ud? Jeg vedhæfte det jeg har lavet TAAAAK PÅ FORHÅND -
Describe the style in...
ForumindlægHej folkens.Jeg har fået en engelsk stil for, hvor en af opgaverne bl.a. lyder:"Describe the style in which they are written"Der er tale om to artikler. Det, jeg er i tvivl om, er, hvad det helt præcist er, man skal beskrive - the style, ja, men hvorledes? Er der nogen, der har et eksem... -
Disapproving ?
ForumindlægHej :) !Jeg sidder og kæmper med Engelsk essay og er gået i stå ved denne sætning, for jeg kan ikke helt se om den er korrekt? Kan man sige disapproving WITH the media ? eller er det towards? Iain Hollingshead’s text is very positive towards the fans and extremely disapproving with the media.På f... -
SRP - Framing?
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med at skrive SRP i samfundsfag og engelsk med emnet "Integrationen i Storbritannien og UKIP" Jeg skal analysere tekster med UKIP som afsenderen, og skal bruge begrebet framing. Men kan ikke finde artikler, hvor Nigel Farage har brugt framing til at frame et pro... -
Opgaveformulering
ForumindlægHej Hvordan ville i forstå det her analyse spørgsmål: Analyser de udfordringer den amerikanske velfærdsstat står overfor i dag i lyset af finanskrisen. Jeg skriver i IØ og Engelsk, og jeg havde forestillet mig, at jeg skulle analysere nøgletal som fx gini kofficenten, arbejdsløshed, bnp vækst, ... -
Hvad Tror i ?
ForumindlægHej . jeg var til optagelses prøve på Hhx tirsdag. Engelsk og matematik gik Meget godt! Men i dansk, gik det fint ind til jeg skulle forklare hvor udsangsled og grundled og alle andre Verber var i et linje stykke. Jeg fandt da Uds. og grund.. men alt det andet var forkert . ... tror i at jeg komm... -
Noter til Fight Club??
ForumindlægJeg skal op til mindtlig eksamen i engelsk, og eksamenspensum inkluderer blandt andet Fight Club kap.1, 2 og 22.Nu ligger landet sådan, at jeg ikke liiiige nåede at læse så forfærdelig meget af den bog, så hvis der er nogen, der har noter eller andet,vil jeg være utrolig taknemmelig:-)!! -
Filmen; THE ROCK
ForumindlægHej ! Jeg skal fremlægge engelsk i morgen, og på min disposition har jeg været for hurtig med at skrive at jeg har set filmen The Rock .. ja jeg har så ikke kunne få fat i filmen og ved sgu ærlig talt ikke lige hvad jeg gør! Ville høre om nogle af jer har set filmen? Den omhandler livet på Al... -
Rettelse af essay
ForumindlægHola folkens. Tænkte om der evt. var en person der ville kigge mit engelske essay igennem for diverse fejl og rette dem/ komme med forbedringer? It would be appreciated :-) Har kigget med mit bedste retteøje igennem for fejl og grammar ;-) Cheers Mathias C. ps. den er på 3 sider plu...
