Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 17761 til 17780 af 34450
-
Billede-hip hip hurra af Krøyer
ForumindlægHej, er der nogen af jer der før har lavet en billedeanalyse af Krøyer billede Hip hip hurra! Kunsterfest, som har nogen ting der vil være godt for mig at bruge til min eksamen?(: -
American s at school (uddrag) og Growing up - from two different worlds
Forumindlæghej alle Er der nogle dder kan være sød at give mig de links eller vedhæfte de tekster som er i overskriften. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg skal til eksamen imorgen. -
Akut hjælp!
ForumindlægStår og skal til biologi eksamen imorgen og gået halvt i stå ved denne figur http://www.nucleus.dk/fysiologibogen/9/189.pdf - nogen der er skarpe til dette? :-))))))) -
Hvordan foregår eksamenerne?
ForumindlægHej jeg tror min overskrift forklare det hele, altså jeg ville gerne vide hvordan eksamerne ville foregå i de forskellige fager -
BILLEDKUNST: JØDISKE MUSEUM I BERLIN
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med det Jødiske Museum i Berlin i billedkunst, og har nogle noter omkring det? Skriv meget gerne, hvis bare I har lidt. Alt er til hjælp. Tak på forhånd, det er til eksamen i morgen. -
Sne i Himalaya
ForumindlægJeg skal til eksamen i nv (naturvidenskab) og har fået til opgave at forklare hvorfor det sner i himalya, er der nogle som kan hjælpe? -
Nogen der kan hjælpe?:I
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen hvor jeg skal analyser et billede, men udover det skal jeg også præsenterer en kunstner og læse noget op, er det så vigtigt at min billedanalyse er meget grundig?(: -
Konstruktiv og destruktiv interferens
ForumindlægEr der nogle, som kan forklare mig, hvad konstruktiv og destruktiv interferens er. Jeg er helt lost, og forstår det slet ikke. Skal til eksamen i morgen.. Det er på c-niveau. Mvh. :-) -
Gitterformlen
ForumindlægHvad er det helt præcis den går ud på? Skal til eksamen om 24 timer, og kan slet ikke få den til at hænge sammen... -
Analyse af muldskud?
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen der ligger inde med en analyse og fortolkning af muuldskud af Henrik Pontoppidan? Skal til eksamen på tirdag... -
Neutralisering af base med syre
ForumindlægHej jeg skal til fysik eksamen her på mandag. Problemet er at jeg ikke ved hvad teorien er bag Neutralisering af base med syre? -
Forskellen på reportage og feature
ForumindlægHej :-) Jeg skal i eksamen i artikler. Er der nogle, der kort kan forklare forskellen på en reportage og feature? På forhånd tusind tak :-) -
Hvad er teorien i forsøget "base indikatorer"
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til fysik eksamen på mandag og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad teorien er i base indikator? Er der nogle der vil hjælpe vil jeg være dybt taknemmelig. -
Fremmedarbejderen og bagerjomfruen
ForumindlægHej. Jeg skal til dansk eksamen her på mandag, og der er blevet opgivet en tekst af Klaus Rifbjerg, som hedder Fremmedarbejderen og bagerjomfruen. Er der nogle af jer der har et resume til den? -
Hvordan skal jeg skrive min diskussion i min naturvidenskab
ForumindlægHvordan Skal jeg skrive min diskussion. Det er min naturvidenskabelige eksamens opgave. Mit emne er forbrænding af affald! -
Guds- og menneskeopfattelsen
ForumindlægHej, Jeg sidder og læser til eksamen men kan ikke helt finde ud af hvad de kristnes Guds- og menneskeopfattelse er?? Er menneskeopfattelsen bare den at vi alle er syndere, pga. arvesynden?? På forhånd tak:) -
Iliaden
ForumindlægJeg sidder og er ved at læse op til oldtdidskundskabs eksamen, og er meget i tvivl om hvordan jeg skal analysere sangene i iliaden. Håber der er nogle der kan hjælpe. Tak. -
Energi niveauer i Brint
ForumindlægNogle herinde der ved noget om energi niveauer i Brint? Jeg skal op til eksamen i Fysik B, men kan intet finde om det i min bog :( -
Noter?
ForumindlægHej! Er der nogle der ligger inde med nogle meget gode noter til bionomialfordeling og Chi i anden test. Skal op til eksamen imorgen. Plzzzzz. -
ligevægtskonstant og chateliers princip
ForumindlægEr der nogle der hjælpe mig med at beskrive, hvad kemisk ligevægt og Le Chateliers Princip er? har keine ahnung og skal til eksamen om en uge!!!!! Please hjælp, det er bare til en disposition..
