Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1761 til 1780 af 181597
-
Matematik Eksamen
ForumindlægHeey folkens, Hvordan gik jeres "matematik eksam"? -
Matematik A maj 2008 HTX Facitliste?
ForumindlægHejsa, Jeg skal bruge en facitliste til skriftlig eksamensopgaven HTX maj 2008. Jeg skal nemlig rettet nogle opgaver. Jeg har opgave sættet fra uvm.dk, men jeg har problemer med at finde facitlisten. Det ville være super dejligt hvis der var nogen der havde facitlisten. -
Opgave 3 matematik B eksamen 2010
ForumindlægPå figuren ses grafen for en lineær funktion f ( x) = ax + b . Grafen for f går gennem punkterne P(2,5) og Q(4,11) . ?Bestem a og b. Og så opgave 1.39 B? Vil sætte stor pris på det! -
Enigma - kommunikation, matematik (A) og religion (C)
ForumindlægHej, Jeg skal til AT-eksamen på tirsdag. Men jeg er stødt på et problem i forhold til at flette tilstrækkeligt matematik ind i besvarelsen af mine underspørgsmål. Jeg har valgt emnet Enigma, altså den chiffermaskine tyskerne benyttede under 2. verdenskrig. Mine underspørgsmål lyder: 1. Hvad ... -
DANSK EKSAMEN 2016
ForumindlægGode råd til dansk skriftlig eksamen stx ?? -
Skriftlig samfundsfag A - Mandag d. 23/5-2011
ForumindlægHvor mange har været oppe i skriftlig samfundsfag på A i dag? Hvad valgte i, og hvad synes i om de 3 mulighederne? :-) Jeg synes personligt at fællesdelen var omfangsrigt, eller også var det bare mig der ikke kunne begrænse mig. Jeg kunne endda skrive mere til den del :-) Derudover frygtede jeg f... -
hjælpemidler til eksamen?
ForumindlægNogen der ved, hvilke hjælpemidler med må have med til den skriftlige eksame EØ på B niveau? -
Skal men op i både skriftlig og mundtlig
ForumindlægHej :) Hvis man bestå mundtlig eksamen men ikke skriftlig skal man så op i både skriftlig og mundtlig igen? -
SKriftlig Dansk HTX
ForumindlægHej, jeg var op i dansk skriftlig eksamen for HTX.. Jeg skriver om om opgaver der handler om mennekse og mekanik.. Jeg synes at jeg glemte at sammenligne de andre tekster med hinanden trækker det meget ned.. Og foresten hvad skrev i andre om..(det er kun htx for 3år) -
Dansk A - Mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg har taget dansk som selvstuderende og derfor ved jeg ikke hvordan den mundtlig eksamen går ud på. Er der nogen der gider at forklare lidt hvad man skal osv? -
A Niveau?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder og grubler over, om jeg skal tage mat på A Niveau her efter 9 klasse. Jeg ved at Mat på A Niveau ikke er en dans på roser, og det kraver hårdt arbejdsstyrke og flid, men er det for svært? min gennemsnit er 10 (i mat, på folkeskolen) er der nogle der plz vil svare på det? -
Område: Historie (A) og Matematik (A)
ForumindlægHey alle. Jeg skal i morgen aflevere hvilket område jeg vil skrive min SRP i. Jeg har valgt fagene Historie og matematik og ville gerne høre hvad der evt. kunne være relevant at skrive om indenfor disse to fag. Håber at høre fra jer //-mrsmuss -
Eksamens opgaver
ForumindlægSom så mange andre, skal jeg jo til skriftlig eksamen i matematik imorgen. Så tænkte jeg på, om der fandtes en (eller flere) hjemmesider, hvor man fx kunne downloade gamle eksamens opgvaver eller lign., så jeg kunne 'øve' mig lidt.Nogen der kan hjælpe med det? :) -
Matematik A-niveau - HJÆLP!
ForumindlægJeg er en 16-årig pige, der søger hjælp til matematik A-niveau. Det ville være passende 2 gange om ugen. Dette haster! På forhånd tak. -
Noter for Matematik c
ForumindlægHej venner! Er der nogle som ligger inde med sådan nogle notater.. De jeg sådan set skal bruge er mest til mundelig eksamen. Så hvis der er nogel som kender link eller noget, er de meget velkommende til at skrive. -
Karakterer for eksamen?
ForumindlægJeg skal op til skriftlig matematik eksamen på onsdag, og jeg vil gerne vide hvornår man får karakteren? Får man først at vide hvad karakteren er, når man får sit eksamensbevis? -
Matematik karakter
ForumindlægHej.. Den skriftelige eksamenskarakter fra 2.g tæller jo 1/3 af karakteren i 3.g, men hvilken karakter?? Tæller det 1/3 af årskarakteren hele året rundt, eller skal man til sidst tage den sammen med sin eksamenskarakter?? Regner læreren det ud?? Eks: eksamen 2.g: 10 eksamen 3.g: 7 (7+7+10)/3... -
matematik A- niveau
Forumindlæghej alle. Er der nogen der har nogen gode noter til matematik på A- niveau? har virklige bruge for det?? plezzzzzzz: -
Akut hjælp! Matematik opgave.
ForumindlægHejsa! Nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? Både a og b? Har siddet og knoklet med den i 2timer nu. -
Terminsprøve i Matematik A
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i matematik A imorgen (fredag). Hvilke ting er vigtige at vide i forhold til den første del af prøven der er uden hjælpemidler? Og hvilke opgaver er typiske i anden del af opgaven? Håber i vil hjælpe, så jeg kan forberede mig til det. KH.
