Søgning på: engelsk mundtlig eksamen stx. Resultater: 17781 til 17800 af 61485
-
Spansk eksamen - to tekster
ForumindlægHejsa, er der nogen der har arbejdet med "Otra historia de desamor" af Ole Loumann eller det meget korte digt "Dicen que el hombre..." af Antonio Machado, og evt. har nogle noter? har nogen evt. arbejdet med como agua para chocolate? :) -
eksamens tekst sidsteår
ForumindlægHej.. Hvilken eksamensopgave var der sidste år i spansk både maj-juni og sygeeksamen??? -
Psykologi B eksamen synopsis
ForumindlægHej. Jeg sidder nu med 24 timers forberedelse til psykologi på B niveau, jeg har haft det siden efter jul i 1.g. Jeg har om arbejdspsykologi og jeg har trukket 4 artikler omkring stress. Jeg har fået at vide at jeg ud fra det skal lave en problemformulering og en synopsis der skal fungere so... -
Biologi eksamen - Proteiners opbygning!!
ForumindlægHej Alle Kan i hjælpe med dette spørgsmål: Gennemgå den strukturelle opbygning af protein. Hvilken betydning for aktiviteten har opbygningen? Den første del har jeg svaret på, men hvad menes der med "aktiviteten", hvilken aktivitet?? -
angående ng eksamen
ForumindlægHej folkens. er der ikke en eller to der gider fortælle mig hvorfor det er La Niña er skyld i tørken på afrikas horn. ??? i need it .. please .. -
Rettelse af afgørende eksamens opgave
ForumindlægHej :) Håber i vil kunne hjælpe mig med at rette min tyske stil. Det er den sidste afgørende skriftlige opgave inden eksamenskarakteren skal gives så håber i vil hjælpe mig med at rette den igennem. Mvh Julie Die Kriminalserie CSI hast dem schirm für vielen Jahre rasiert. Die ist ein volle... -
His eksamen - Familiehistoire i DK
Forumindlæghar trukket Familiehistorie i danmark til Historie eksmamen. Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe det an.. Skal jeg bare fortælle om de udvaldte tekster eller? -
Hjælp søges til historie eksamen!
ForumindlægHjælp! Jeg skal op i historie i morgen, og har trukket den kolde kolde krig. Jeg er lidt på bar bund mht. til evt. spørgsmål. Jeg har fået udleveret dette materiale: - Et telegram fra den sovjetiske ambassadør i USA Nikolai Novikov, til sovjetunionens udenrigsminister Molotov - Et telegram ... -
24-timers eksamen - spørgsmål til fremgangsmåde
ForumindlægJeg sidder og snakker med en, der har trukket til 24-timers historieeksamen, og der er noget forvirring omkring fremgangsmåden. Sagen er den, at hendes emnetitel er "Renæssancen og enevælden - de store opdagelser.", men hendes tre bilag er alle omkring opdagelserne; en tekst om Columb... -
USA i mellemkrigstiden (Eksamen)
ForumindlægHej allesammen. Jeg har trukket "USA i mellemkrigstiden", men står overfor et lille problem. Jeg er nemlig lidt i tvivl om det med at lave problemstillinger. Hvad kunne være godt at sige angående dette. Nogle eksempler? Mine tekster handler om Boomet, Det store børskrak, Depressi... -
Brug af 2.g opgave til eksamen
ForumindlægJeg skal, som så mange andre, også op i historie i år. Så er mit spørgsmål: Kan jeg inddrage min 2.g historieopgave ved det grønne bord, hvis den har relevans for emnet jeg er oppe i? fx renæssancen. Og hvordan gør man det på en snedig måde? -
Spansk A, eksamen 2008, HJÆLP
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med denne opgave? Der er en oversættelse, 3 spørgsmål man skal svare på og til sidst skal man skrive et brev. -
EØ-A eksamen - karakterinterval ?
ForumindlægHej alle ! Nu er det efterhånden en uge siden, at vi var oppe i EØ-A skriftligt, og jeg er virkeligt spændt på hvad jeg får. Er der nogle der ved ca. hvordan karakintervallet er - altså bare ca. ? Eksempelvis 100-95 = 11 94-85 = 10 84-75 = 9 mvh. Bent ! -
Mat. B skr. eksamen
ForumindlægHey, ville bare lige hører hvordan folk de har klaret prøven i Mat. B skr. idag? og eventuelt hvad i synes om sværhedsgraden af prøven.... -
Eksamens hjælp (referater og kommentarer)
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op i tysk her om et par dage, så ville lige høre om der var nogle der havde noget godt materiale de ville dele med mig til følgende tekster: Tom Wolff: "Mörder haben eigene Gesetze" "Es geschah am hellichten tag" Wolfdietrich Schnurre: "Reusenh... -
Eksamen om 24 timer.
ForumindlægNogle der har noter til "Monika Held: Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische" ? tak på forhånd :) -
24 timers eksamen
Forumindlæghej alle Er der nogen herinde som har haft eller evt skrevet en aflevering om "Die Welt mit Opas Augen" af Maxi Wander ? Det kunne være herligt med lidt ekstra hjælp :) .. /Hilo -
Eksamen (Verfluchte Ferien)
ForumindlægJeg har lige trukket teksten "Verfluchte Ferien" af Hansjörg Martin. Så jeg ville bare høre om der var nogen herinde der kendte teksten og havde nogle "guldkorn"...? -
Noter til NG eksamen
ForumindlægHej Er der nogle der har afsluttet Naturgeografi i år og sidder inde med noter, gerne fra Geografi Håndbogen. Der er en enkelt opgave her på siden, men desværre en smule uoverskuelig og samtidigt ikke relevant for mig da den behandler andre emner. Emnerne jeg er særligt interesserede i; Vejr... -
Eksamen (A), noter?
ForumindlægDer skulle tilfældigvis ikke være nogle herinde der har adgang til nogle noter til bogen kemi 2000 A2? Kunne være lækkert!
