Søgning på: Andet. Resultater: 17841 til 17860 af 91205
  • Hjælp til et fordybelsesområde

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 9. klasse mit fordybelsesområde er " Hvem er jeg? Identitet" nogle der kender nogle gode noveller eller andet. På forhånd tak
  • høj koncentration af LH hos kvinder

    Forumindlæg
    hvilken betydning kan det have for en kfvinde at kunne påvise høje koncentrationer af LH? Jeg har bio på A-niveau og er på andet år nu, så håber du kan svare i forhold til det ;)
  • DHO

    Forumindlæg
    Hej. nogle der kan hjælpe mig med at forstå denne problemformulering, måske lidt hint til hvad der menes med den. Hvorfor har den officiele diskurs i Danmark i forhold til modstandsbevægelse under anden verdenskrig? TAK.
  • Vedr. køb af en bog!

    Forumindlæg
    hej... Er der nogen der har Management and organisational behavoiur af Wendy Bloisi til salg??? For så vil jeg meget gerne købe den... Og er der nogen der ved hvor man kan købe en billig bærbar??? Hilsen Maria
  • åndernes hus

    Forumindlæg
    jeg har virkelig brug for jeres hjælp. er der nogle af jer, som har nogle rigtig gode ideer til hvad man kunne tage udgangspunkt i i historien så? Alt andet end Cuba-krisen...
  • Hjælp til Reducering

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med følgende reducering. (Har med alle) kan nogle forklarer mig hvad man skal gøre i følgenede situration? Reducer udtrykket: 5x - (1 - 3x) Mvh. Anders
  • betyder?

    Forumindlæg
    hvad betyder ads? fx i denne sætning: to interpret british and american ads to use in europe after discovering how badly they were translated.
  • tryk i cylinder

    Forumindlæg
    hej. Jeg har en cylinder, med en diamter på 100. den har et tryk på 20 tons. denne cylinder trykker ned på en anden cylinder som har en diameter på 50. mit spørgsmål er nu, hvad er mit tryk på cylinder 2.
  • Diplomingeniør i integreret design

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Hvorfor er det ikke mere populært at være diplomingeniør?? Alle bliver optaget på integreret design, men sys det lyder som et fedt studie! Har man bedre muligheder med en civil ingeniør i design fra DTU eller hvad? - Anders
  • FSA dansk eksamen 07-05-2012

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænkte på om nogle af jer her inde måske ved, hvad der bliver at vælge imellem til dansk eksamen?? Altså for eksempel ansøgning eller noget andet?
  • nogen der vil se på det?

    Forumindlæg
    hey er der nogen der vil se åå det og se om der er evt fejl??? 1. The narrator tells us that she is in a very bad condition; she does not feel well because she has been operated. She feels that the doctors have been awful to her. First she was on the drip all day and night, and then they took it...
  • akut hjælp til novelle

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en novelle som er til på onsdag og kan ikke finde på noget ville spg om en eller ande kan hjælpe med at gi forslag så jeg kan begynde PLIS HJÆLPPPPPPPPPPPPP....................
  • STANDARDKURVE!

    Forumindlæg
    hvis jeg har en standardkurve med mg/100mL, hvad er enheden på ekstinktinskoefficienten, idet denne er lig hældningen, og min kuvette er 1 cm bred? Skal jeg beregne stofmængdekoncentrationen i stedet, for at finde koefficienten? tak Anders
  • cirklens skæring med 2 akse

    Forumindlæg
    Hej er der en som kan hjælpe mig? Sidder fast i denne opgave: Bestem koordinatsættende til skæringspunkterne mellem cirklen (x+1)^2+(y-3)^2=5 og anden aksen..
  • Hjælp til aflevering.

    Forumindlæg
    Hejsa. Har denne aflevering, hvor jeg er lidt usikker på nogle ting, som jeg i afleveringen har understreget. Ville være guld værd hvis et tysk-geni ville kigge på de steder (og meget gerne også se om der er andet).
  • hurtig trekants hjælp

    Forumindlæg
    en trekant har sidelængderne 6,45 5,32 og 7,33 Beregn trekantens vinkler må man så selv bestemme hvad der er a,b og c? eller er der en eller anden måde hvorpå man finder ud af det på
  • Kønsforskelle

    Forumindlæg
    Jeg har ledt og ledt på nettet efter en teori til kønsforskelle, men jeg kan virkelig ikke finde noget. Er der nogen som kan anbefale nogle sider eller noget andet?
  • To be or not to be.. !

    Forumindlæg
    Hvis man snakker om perfektum/førnutid, og man skal sige pigen har gjort et eller andet, så hedder det :She has been, right?! Man sætter have/has ind, men hvad så med "to have" i 3.person og i perfektum? Og i øvrigt med førdatid?
  • Bølger mv.

    Forumindlæg
    Nogen som vil hjælpe mig med Fysik - har nogle spørgsmål og en opgave, som er jeg er ved. Nogen som vil hjælpe, vil gerne have en e-mail, msn eller andet, da det endnu mere besværligt over dette site.
  • Hjælp til korrekt oversættelse af en enkelt engelsk sætning

    Forumindlæg
    Hejsa. Kan man gode skrive følgende hvis det skal være gramatisk korrekt?? ...and that day was the beginning of three fantastic years, I hoped. Hilsen Xpeak