Søgning på: engelsk mundtlig eksamen stx. Resultater: 17841 til 17860 af 61485
-
Eksamen - Sechzehn Jahre
ForumindlægEr der nogle der har et oplæg eller en aflevering om denne tekst, vil jeg høre om jeg må have lov at se dette. På forhånd tak -
Tysk 24t eksame. Noter?
ForumindlægHej nogen der har noter til teksten . Spuck vor ihr aus -
HF-eksamen, maj 1997
ForumindlægVed et stort motionsløb gennemførte 5000 løbere. Tabellen nedenfor angiver for nogle opnåede tider, hvilken placering den pågældende tid gav. Tid i min. | 40 50 60 70 80 90 120 150 180 Placering | 7 276 1669 3210 4093 4492 4896 4974 ... -
Biologi eksamen Maj 2008
ForumindlægEr der nogen der har været oppe i denne eksamensopgave som ligger inde med den? kunne godt lige tænke mig at se en igennem da jeg har lidt problemer med opgave 2. -
Vi søger hjælp til naturfags eksamen!!!
Forumindlægvi har problemstilling og mangler nogle arbejdsspørgsmål til den. problemstillingen: Hvordan kunne Dk’s energiforsyning se ud om 30 år, hvis vi skal nå Danmarks klimamål i 2050? håber i kan hjælpe Brian. -
Fysik eksamen B
Forumindlæghej jeg hedder mahdi og jeg vil gerne spørge om at der var nogle som kunne hjælpe mig med at finde noget let forståligt fysik b noter eller bog. jeg har orbit 1 og 2 men jeg synes at de begge er lidt svær at forstå. -
Dansk eksamen Aida modellen
ForumindlægHej søger hjælp til at putte aida modellen over jolly cola reklamen med Tina kjær fra 1993 -
Dansk Eksamen - Killinger (DET HASTERRR!!!)
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af hvilken fortæller jeg har at gøre med i novellen Killinger? Nogen der ved? Tak på forhånd -
Mediefag individuel eksamen!!
ForumindlægHej mennesker derude Er der nogen der ved hvad man skal ind på når man trækker noget indenfor ungdomsforløb? Pls svar! : ) -
Skriftlig eksamen i kemi
ForumindlægHvordan er det gået for jer til kemieksamen? Jeg synes som udgangspunkt, at prøven var rimelig svær - men har ikke fået karakterer endnu så vil høre, hvordan det er gået for jer andre. Er ret nervøs for, at det kan trække mit gennemsnit væsenligt ned. -
Danmark og Euroen - 2009 eksamen
ForumindlægHej allesammen. Er der nogle der var oppe i Samfundsfag A i 2009 i opgaven: Danmark og Euroen. Det er blandt andet disse nedenstående spørgsmål. Hvis der er nogen derude kunne jeg rigtig godt bruge noget inspiration!!! 2. Sammenlign de synspunkter på Euroens betydning for dansk og europæisk økono... -
Mekanisk energi - Fysik eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg har trukket et emne der hedder "Mekanisk Energi: Du skal undervejs inddrage bevægelse omkring jordens overflade under påvirkning af jordens tyngdekraft". Jeg har undervejs i min præsentation tænkt mig at komme ind på definitionen af mekanisk energi (Emek=Epot+Ekin) ... -
Samfundsfags eksamen c-niveau
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal snart til samfundsfagseksamen og tænkte på om i havde nogle gode råd til, hvordan og hvorledes man bedst forbereder sig? Tak på forhånd, Gunnar -
AT EKSAMEN - HJÆLP PLS
ForumindlægJeg skal op i AT og har akut brug for hjælp!! Mine fag er Dansk a og Historie a. Jeg ved godt at man i danskfaget benytter sig af den humanistiske metode, men hvad hedder det yderligere, hvis jeg så har lavet en dramaanlyse, som en indenfor skønlitteraturen? Er det nok kun at sige, at jeg har ben... -
Angående fremgangsmåden til AT-eksamen
ForumindlægHej med jer derude Jeg ville lige se om der var nogle af jer der havde styr på selve fremlæggelsen. Jeg har kigget på uvm.dk og fundet at man skal gøre sådan her: 1. En kort indledning med afsæt i synopsen. 2. De fagligt vigtigste og mest selvstændige resultater af undersøgelsen – dem, ... -
Vand øvelser til eksamen!
ForumindlægHej. Jeg skal op i fysik og kemi (FSA) på fredag, og et af de emner vi kan trække er vand. Jeg har ikke ret mange øvelser til vand, så jeg har brug for nogle flere. Er der nogen forslag? :) -
HF eksamen 2010
ForumindlægHejHvad har I svaret i de forskellige eksamensspørgsmål ? Jeg har selv skrevet svarende ned fra prøven og ønsker nogle facits at sammenligne med. På forhånd tak -
Biologi A-Eksamens forebredelse
ForumindlægHej Jeg skal op til mdt. biologi imorgen, og har lige trukket mit emne om enzymer i hverdagen, hvor der er vedlagt to artikler, og spørgsmålet er: DU skal gøre rede for de biologiske forhold, som ligger til grund for artiklernes problemstillinger håber nogen kan hjælpe. linket til artiklen. http... -
eksamen idag - teoretiker på kønsroller
ForumindlægHej. Jeg har en opagve om køn og identitet. Casen omhandler en mand der er gået på barsel og kvinden er vendt tilbage til sin karrierer. Barnet er mellem 8 og 10 måneder gammel. Jeg har meget svært ved at finde ud af hvilken/hvike teoretikere jeg kan bruge og hvordan? Jeg håber jeg kan nå at få h... -
ATTENTION!! 24timer eksamen i tysk!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige været oppe og trække tysk. Jeg har trukket to tekster, den inde hedder "Eine Liebesgeschichte" af Siegfried Lenz og den anden hedder "Ein netter Kerl" af Gabriele Wohnmann. Da jeg ikke er så god til tysk, håber jeg der er nogen af jer dejlige b...
