Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17841 til 17860 af 48931
-
VØ HJÆLP
ForumindlægDiskuter, hvilke årsager der kan være til forskellen på afkastningsgraden for Maskinforretningen A/S og AGRO A/S. Afkastningsgrad: 19,5 overskudsgrad: 8,43 for Maskinforretningen A/S. Afkastningsgrad: 9,2 overskudsgrad: 3,0 for AGRO A/S. jeg forstår det ikke helt O: en der kan forklare ^^? -
skrive grafer ind i pc
Forumindlæghej vil gerne skrive grafer ind i computeren hvor jeg prøver at downlade cden men den kommer ikke -
Kort sætning
ForumindlægLo que me digan sobre los porros en la escuela me entra por un oído y me sale por el otro Fatter intet af den sætning. Kan nogen lige hurtigt hjælpe? -
hvordan differentierer man??
Forumindlægjeg har fået en opgave hvor jeg skal finde toppunkter i en parabel der er graf for funktionen f(x)= -2x^2+6x+1. Jeg er godt klar over jeg skal differntierer udtrykket for at finde 0 punkterne men kan ikke helt finde ud af hvordan man differentierer. er der regneregler for det eller?? På forhånd... -
Problem med rumfang
ForumindlægHejsa. Jeg står og har problemer med et stykke, som jeg simpelthen har svedt over i omkring en time. Det lyder således: 2phi*Integraltegn sin(x)dx Med øvre grænse: phi/2 nedre: 0 Ved svaret skal blive omkring 6.28, men kan simpelthen ikke få det til at stemme. Har prøvet mig frem og er komm... -
Prioner - hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg har meget svært ved at svare på et spørgsmål til min biologiaflevering. Det er sidste spørgsmål og lyder: Beskriv forskelle i struktur på de afbildede proteiner. Opgaven er vedhæftet som fil Håber der er en der vil hjælpe mig Hilsen Sofie -
Kommentarstil
ForumindlægHola. Jeg har faktisk aldrig skrevet en kommentarstil før, men skal nu til det, over en novelle. Hvilke punkter plejer man at komme ind på? Det er vel nærmest bare een lang vurdering? -
DNA opgave til i morgen
ForumindlægHåber det kan løses uden, at man kan se billedet af Figur 1. Opgaven lyder sådan her: Figur 1 viser en skematisk tegning af en DNA-replikation (DNA-dublikation) 3. Forklar figuren 4. Hvilken betydning har denne proces? 5. Hvor i cellen foregår den omtalte proces og hvornår i cellens liv foregår... -
Fuldstændig databehandling
ForumindlægHej Hvad indebærer en fuldstændig data behandling? -
HJÆLLLLLPPP ... Haster
ForumindlægTandemaljen består bl.a. af Ca5(PO4)3 Følgende ligevægt gælder: Ca5(PO4)OH(s) <----> 5 Ca^2+ (aq) + 3PO4^3- (aq) + OH^-(aq) a) Opskriv udtrykket for Kop og vis, at enheden er M^9?? b) Forklar på bagrund af ovenstående ligevægt, hvorfor en pH-værdi i muindhulen kan skade tandemaljen. ... -
"Stuk" af Herman Bang
ForumindlægHej :-) Jeg ville bare spørge om der er nogen derude som har (eller ved hvor der ligger en) en fornuftig referat/analyse af Herman Bangs bog "Stuk"? -
Hurtig hjælp til huritge sætninger:)
ForumindlægNogle som kan oversætte følgende: "Sprich beim Zaubern" "Lass dich durch Zwischenrufe nicht aus der Ruhe bringen. Meistens kennen sie den Trick nicht und wollen sich nur wichtig machen" -
Redegør
ForumindlægHvad vil det sige at redegøre en tekst ? -
osmose (stamopløsning)
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at beregne hvor mange gram sucrose (C12H22O11, Molvægt = 342) der skal anvendes til at lave 1 liter 0,5 mol sucroseopløsning (stamopløsning)... -
Problemregning
ForumindlægHar i nogle gode råd til en problemregning test, det går ind i mit karekterblad som vi forventer at få i marts, så vil klare det så godt som muligt. -
Eksamen 2004
ForumindlægEr der nogen herinde der har skrevet eksamensopgaven fra 2004 i samfundsfag? Delopgave D: Unge og Politik, fra magtudredningen 2003?? -
Billedanalyse
ForumindlægHej. Jeg er ved at lave en billedanalyse af The Persistence of memory. Er der nogen der kan fortælle mig hvad rum og stilart er? -
Julebær???
ForumindlægHer den anden dag sad jeg sammen med en af mine veninder, vores samtale faldt på julen og hvilke traditioner man jo hver især har:) Her siger min veninde så, "Det bedste ved julen er krejebær!". Jeg begynder at grine, da jeg ALDRIG har hørt det ord før. Her starter min og minvenindes di... -
Privatlærer
ForumindlægHey, jeg har brug for en privatlærer der kan hjælpe mig med lidt matematik - især integraler Jeg bor i Fredericia og har matematik A på 3.g :D PLS HELP ME!! -
Problemregning
ForumindlægHej vi har fået en slags problemregning af vores lærer, hvor vi skal finde på 10 spørgsmål om de ark vi har fået, samt beregningerne og resultatet skal opgaven indeholde. I alt har jeg selv lavet 6 spørgsmål, men jeg mangler 4 men der er bestemte ting opgaven skal indeholde. Opgaven skal ...
