Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 17841 til 17860 af 43092
  • AT synopsis HIV/AIDS

    Forumindlæg
    Hej alle derude. Har overvejet at skrive i Biologi - Historie om HIV/AIDS. Hvordan kan dette have med en rejse at gøre?? Der skal jo være en fysisk rejse.. På forhånd tak..
  • EKSAMEN!! NØDVENDIGT

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg er en 1.g´er, som skal op til mundtlig samfundsfag i år. Betyder det så, at jeg får færre eksamenier næste år eller ej? I må meget gerne svare, da det er nødvendigt :)
  • Kokain.

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der kan hjælpe mig hvad kokains densitet er, samt koge og frysepunktet? Jeg har googlet og ledt i bøger - lidt uden held.
  • Studiretningsopgave hjælp

    Forumindlæg
    Hey Skriver min studieretningsprojekt i fagene Fysik og matematik om Raketter og impuls. Jeg har skrevet lidt og ville spørgere om der er nogen, som er interresseret i at kigge den igennem ig se om den passer med problemformuleringen. Og måske give nogel gode råd? På forhånd tak
  • haster

    Forumindlæg
    hvis jeg analyserer en tale ? hvad hedder metoden så? er det hermaneutiske ?
  • Post-

    Forumindlæg
    Nogen der ved noget om postmodernisme?
  • analyse...

    Forumindlæg
    HEJ...Jeg vil gerne vide hvad der menes når man siger "gør rede for tekstens fortællerforhold"?? hvad skal man så skriv..tak på forhånd...
  • Der evige Jude

    Forumindlæg
    Har nogen set den tysk propaganda film?.Hvis DU har, så vil du lige skrive nogle stikord om handlingen?. Hvad er det vigtigste?På forhand tak..
  • dansk stil

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil læse og rette min aflevering jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil give mig respons.
  • Gode råd til oplæg/fremlæggelse

    Forumindlæg
    Har i et par gode råd til hvordan man skal håndtere en fremlæggelse? Hvad burde man tage udgangspunkt i? Har i en "model" man kan følge? Evt. punktform?
  • Rejser... ideer?

    Forumindlæg
    Hejsa! Hej ale 3.g´ere der skal til at skrive AT, har i nogen ideer til emnet når nu det skal være noget med at rejse? Gerne noget naturvidenskabeligt og emner som darwin har allerede været en tur forbi mit hoved at vende.. Nogle ideer til noget hvor biledkunst indgår? Ideer generelt?
  • vandmærket

    Forumindlæg
    heej jeg skal lave en over ordenet analyse af selve bogen man jeg kan ikke rigtig finde rundt i det :) på forhånd tak
  • Muligheder indenfor "maglev tog" eller "teleportering"

    Forumindlæg
    Jeg har to emner jeg går og overvejer. Men jeg kunne godt tænke mig at høre andres tanker om emnerne. 1) Teleportering: Dette kunne være yderst spænde at skrive om i fysik. Problemet er hvad man skal koble det sammen med? Samfundsfag kan vel ikke rigtig bruges, da vi taler om noget fremtidsmæssig...
  • Emne Biologi - menneskets fysiologi eller genetik

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har forslag til, hvordan man kan skrive i biologi i AT - uden at skulle skrive om Darwin e.l.. Jeg vil nemlig gerne skrive indenfor noget med mennesker - eks. fysiologi, sygdomme e.l., men har ikke rigtigt nogen idéer. Ligeledes gerne forslag til 2. fag.
  • Perspektivering

    Forumindlæg
    Hej jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal Perspektivere i min afgangseksamen i dansk mundligt. Er der nogle der har nogle råd må de gerne skrive. På forhånd tak.
  • Tsunami

    Forumindlæg
    Hvad kan starte en tsunami?
  • Berlinmuren

    Forumindlæg
    Hej vi har et emne i skole, og vi vil gerne vide hvorfor berlinmuren blev bygget og hvad formålet var..:) Håber at hører fra en med et godt svar mange hilsner os..:P
  • Opgave

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en opgave om "Whose life is it anyway"?Så skriv endeligKnus Milla
  • SSO om Palæstina-problemet

    Forumindlæg
    Hej jeg skal på tirsdag til at begynde på min større skriftlige opgave om palæstinaproblemet (tidsramme: WW2 til idag)problemformuleringen indebærer cirka: Sinai krigen, seksdagskrigen, Staten Israels opståen, plus perspektivering til hvorfor Sinai- og seksdagskrigwen opstod samt hvilke følger de...
  • The Man Who Loved Flowers.

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået til opgave at omskrive slutningen på "The Man Who Loved Flowers" fra han træder ind i "gyden". Er der nogen der har en god slutning jeg kunne skrive..? På forhånd tak for hjælpen