Søgning på: bioteknologi eksamen. Resultater: 17861 til 17880 af 34685
  • Oplæsning af matematik på A niveau

    Forumindlæg
    Jeg har overvejet kraftigt at læse mit matematik op på A niveau når jeg snart er færdig på gym. Baggrunden for mine overvejelser er at det er et krav for mange videreuddannelser og at jeg dumpede matematik B skriftlig eksamen. Problemet er bare at jeg med sikkerhed skal op i både skriftlig og mu...
  • faste- og løbende priser

    Forumindlæg
    Hvad er uleper/fordele ved at anvende hhv. faste- og løbende-priser? Det er bare så j ved det op t eksamen, og kan gøre opmærksom på det
  • De politiske partier

    Forumindlæg
    Hey .. --- Kan nogle forklare mig hvad de forskellige partier går ind for i deres politik? Skal til samf. eksamen på onsdag :) --- Takker på forhånd :)
  • Spændingsrækken - Hjælp.

    Forumindlæg
    Hey, er der en der har tid til at forklare mig spændingsrækken? Skal til eksamen i morgen, og bogen forklarer den på en forvirrende måde... :-(
  • Hjælp Til StiL

    Forumindlæg
    Hej. Skal skrive engelsk stil imorgen (eksam) hvis nogen der har gode tricks for at scorer en god karaktere. så komme med jers.
  • Analyse af den franske sang L'internationale

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har analyseret eller har noget brugbart om den franske sang L'internationale. Jeg skal bruge det til min AT eksamen :) Alt kan bruges!
  • AKUT AT IMORGEN!

    Forumindlæg
    Hvad er fordele og ulemperne ved filmanalyse, komparativ analyse, og oldtidskunskab stilistisk analyse? Skal bruge det til eksamen imorgen!
  • Metaller hvad kan jeg udover det standarde komme ind på!

    Forumindlæg
    Hej, hvis jeg nu trækker metaller til eksamen. Hvilke ting udover det sædvanlige som Metaller i periodiske system, danner positive ioner, egenskab o.s.v Hvad eller ?
  • Samfundsfag: uddannelsessystem

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal fortælle om det danske skolesystem contra det amerikanske skolesystem til eksamen. Nogen som ved hvad jeg skal lægge vægt på og fortælle? På forhånd tak :) Anne
  • psykoanalysen

    Forumindlæg
    hej :):) jeg skal jo til AT eksamen imorgen, og derfor hører om nogen vil læse det jeg vil sige om psykoanalysen?
  • Spansk Noter?

    Forumindlæg
    Har brug for hjælp til spansk noter, har haft faget i 3 år og kan ikke et ord. Og skal til eksamen i det ? kunne godt bruge ordliste over de vigtigste ord, billedbeskrivelse, osv. osv.
  • uddannelsessystem

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal fortælle om det danske skolesystem contra det amerikanske skolesystem til eksamen. Nogen som ved hvad jeg skal lægge vægt på og fortælle? På forhånd tak :) Anne
  • kender i ?

    Forumindlæg
    kender i en tekst der handler om racsisme.. min veninde skal bruge den til hendes dansk eksamen nu her :D -hjælp hende, hvis i kender en tekst.
  • engelsk tekst: They’re lethal

    Forumindlæg
    Er der nogle, som har denne tekst eller har et resume af den? Jeg skal til engelsk eksamen i morgen og aner selvfølgelig ikke, hvad den handler om :-s
  • problemstilling HJÆLP

    Forumindlæg
    Skal lave en problemstilling til min eksamen imorgen om karrierekvinder og børn... Håber der er nogen der kan hjælpe...
  • Fortsætter A-niveau

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider, hvor man kan øve sig til terminsprøve/eksamen i fransk forsætter A niveau? Tak på forhånd
  • Eksamenssæt og reformen

    Forumindlæg
    er eksamens sættende ændret fra reformen, eller bruger man de samme prøve opgaver som man gjorde før reformen..
  • Taksonomi, please hjælp

    Forumindlæg
    Hej, jeg kan ikke huske, hvad de tre taksonomiske niveauer i samfundsfag gik ud på? Vil I ikke nok hjælpe? jeg skal op til eksamen :( Tak på forhånd
  • SYRE/Base, Hjælp tak. Haster!

    Forumindlæg
    Hej, Til eksamen i morgen hvis jeg trækker om syre/base skal jeg så bruge saltsyre til mine forsøg? Jeg ved der er andre slags syrer. tak på forhånd
  • værdigpolitik og blokpolitik(haster)

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen imorgen og har problemer med at forstår hvad blokpolitik og værdig politik er. håber i også kan komme med et eksempel som hjælper mig på vejen på forhånd tak :-)