Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 17881 til 17900 af 141659
-
se min rapport?
Forumindlægnogle der vil se min rapport igennem, omhandlende temaet fotosyntese? (er dog ikke færdig, men alligevel) -
ProblemR.
ForumindlægI Fredericia bor der ca. 36700 personer. Ca. 5700 af dem bor i Fredericias bykerne Befolkningstætheden i hele Fredericia kan beregnes til (36700:15) inb./km2~2450 inb./km2. Håber i kan hjælpe. HELT LOOOOOST -
DANSK EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg skal snart op i dansk skriftlig fremstilling, men tænkte bare på om man skal skrive med start koma eller uden? er rika lige gode til begge? må man selv bestemme eller??? -
sso(hjælp)
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive SSO i Historie B og jeg har svært ved at finde ud af hvad er det jeg vil skrive om.. Det vil være dejligt hvis I havde foreslag til spændende emner ?? -
Drage løberen
Forumindlæghey alle:)er der nogle som har læst drage løberen? har nogle spørgsmål:S `? -
MATEMATIK B eksamen må man det her?
ForumindlægHar læst på en vejledning til eksamen i matematik (B-niveau), at det er tilladt at medbringe tidligere besvarelser i prøven m. hjælpemidler. Jeg har nemlig adgang til en pdf, hvor tidligere eksamensspørgsmål er blevet besvaret... Er det iorden, at jeg bruger den, således jeg kan se på løsnings... -
løs
ForumindlægEt forældrepar er tilsammen 65 år. De har tre børn, hvor det ældste er dobbelt så gammelt som det mellemste, der ingen er dobbelt så gammelt som det yngste. Forældrene er mere end 40 år ældre end børnene tilsammen. Hvor gamle kan børnene højst være? -
Tysk - Hjælp!
ForumindlægNogen, der vil rette min tysk stil mod betaling? Jeg mobilepayer 50 kr, for at rette 300 ord. -
Hvorfor lige i dag ?
ForumindlægHavde en off dag til eksamen, og kunne mærke influenzaen var rundt om hjørnet. Var ikke syg nok til at gå til sygeeksamen, så måtte bare mande mig op! Er der nogle der gider læse hvad jeg fik skrevet og vudere det ? Er meget nervøs for reslutatet.. ved godt det hedder konklusion og ikk... -
Eksamen!!!!
ForumindlægHej! Er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan perspektivere "De Vilde Svaner" fra H.C. Andersen til? Er totalt blank!?!?!?!?!?!?!!? -
Nogen der har noter til Adams fest? - PFH tak.
ForumindlægHåber i kan hjælpe mig, med at finde noter til bogen :D -
Program til vektor
ForumindlægHej alle sammen... Jeg tænkte lige på om der ikke var nogle som kender et godt program, som kan håndtere koordinatsystemer i rummet og vektor, sp kan få en tegning af hvordan det ser ud? Håber i kan hjælpe mig... -
Sociologi...
ForumindlægHejsa alle sammen..Jeg har så endelig fået min problemformulering. jeg vil høre om der var nogle herinde der har tid/lyst til at hjælpe mig lidt med at komme med forslag til de 3 spørgsmål jeg skal bevare i problemformuleringen...og til sidst rette den igennnem??? -
Ligning
Forumindlægy'= x * y^2 Hvad er y ? -
Analyse af 'De dødsdømte'
ForumindlægEr der nogle der har en analyse af 'De Dødsømte' af Villy Sørensen, 1986 For jeg har brug for hjælp til at finde hvordan jeg kan forklare om dens tid og miljø, og budskab -
Hjælp
ForumindlægNogen som kender en god side, hvor der bliver godt forklaret om malerteknik.. og sådan noget stof -
Oplæsning af skriftlig dansk eksamen.
ForumindlægHej alle sammen Jeg har hermed trukket dansk eksamne, som jeg skal op i, om ikke så længe, og jeg ville lige hører ad, hvilke "emner" man kan risikere at komme op i. Her tænkte jeg ting som essay, dagbog, etc. Tak for hjælpen ;) -
1.204, 1.230, 5.118
ForumindlægEr der nogle, som har lavet opg. 1.204, 1.230 og 5.118 fra "Eksamensopgaver i matematik" 3-årigt forløb til A-niveau, eller kan hjælpe med dem? På forhånd tak.. -
Hej, nogen der kan skaffe mig facitliste til...
Forumindlæg...Mat eksamenssæt B-niveau 19. maj 2006? Takker på forhånd -
Terminsprøve
ForumindlægHvor kan man se sidste års skriftlig eksamen i matematik på A-niveau?
