Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 17901 til 17920 af 46442
-
Metoder i AT !?!?!
ForumindlægJeg er midt i AT og skal forklare diverse metoder ... Men jeg er i tvivl om hvor mange der skal nævnes? og forklaring på nogle af dem, bl.a.: humanistisk, (hører der ikke både kildekritik, analyse m.m under her? og en god forklaring af analyse (har en perfektionistisk lærer)) hermeneutisk - hva... -
Gabon - 20 sider opgave
ForumindlægHej jeg er en pige i ottende klasse som skal skrive en slags rapport om Gabon. Har en nogle gode råd til hvordan jeg kan få skrevet en som ligger på tiende klasses niveu. Har i nogle gode råd? -
Haster... !!!
Forumindlæghej jeg har om vikingetiden, og har lige opdaget en opgave vi skal lave.. og jeg ved intet om vikinge tiden så det ville være dejligt med lidt hjælp . – hvorfor den kom - hvorfor den havde flere faser - hvorfor den stoppede - hvilke levn har vi i dag ? på forhånd tak -
Sætning
ForumindlægHej "På min fødselsdag" Hedder det an eller auf meinem Geburtstag og hvorfor? -
1960'erne
ForumindlægHej jeg skal redegør for de sociale og kulturelle forhold i slutningen af 1950'erne og i 1960'erne Hvad menes der her. Hvad skal jeg komme ind på tror i ? -
spørgsmål?
ForumindlægHej allesammen! jeg ville lige gerne spørger jer om noget.... er der nogle som har haft Dansk læsning? ( nationaltest prøve ) ??? kan i fortælle mig hvad emnerne er, og hvad der er for nogle spørgsmål der vil kom frem? vil så gerne øve mig til det. Ps jeg går i 8 klasse :( ell... -
HASTER. Analyse of fortolking af "en hunsnegl..." af Jesper Wung-Sung
ForumindlægHej. Er i gang med at analysere og fortolke novellen: "En hunsnegl er det tætteste en hansnegl kommer på at score en fotomodel", af Jesper Wung-Sung i novellesamlingen "Og havet klapper". Jeg kan simpelthen ikke finde inspiration til den nogle steder, da ... -
Oversættelse til fremlæggelse.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har en fransk fremlæggelse kommende og fået en lille del som jeg skal oversætte. Efter at have oversat det hele får jeg så at vide at jeg har gjort det hele forkert. Men da opgaven ligger på min anden computer så vil jeg spørge om der er en der kan oversætte efter... -
Betydning?
ForumindlægGodaften, Kan jeg få hjælp til dette: Synd er det grundlæggende der adskiller mennesket og Gud - hvad betyder det? På forhånd, tak. -
IRLAND ?
ForumindlægHeej! Håber i kan giv en svar! Hvad er det for nogle typisk problemer i Irland!! ? -
Dramaturgiske Analyser
ForumindlægEr der mon en klog skabning her der kan fortælle mig, eller linke til en side der fortæller om dramaturgisk analyse, gerne med udgangspunkt i de græske tragedier.\n Jeg har indtil videre kun fundet en forklaring af handlingsforløbet i en græsk tragedie ud fra Aristoteles´ teori, men det kan vel n... -
Da Venci Mysteriet
ForumindlægHvad er Da Venci Mysteriet?\nFortæl kort. -
little red riding hood
ForumindlægHej. jeg har fået en opgave for i engelsk, som går ud på at jeg skal skrive "little red riding hood" som en nyhedsartikel. Så jeg ville spørger om der var nogen som evt. vil hjælpe mig igang. fordi at jeg er gået helt sort.. -
Achilles
ForumindlægJeg har fået til opgave at kunne svare på følgende spørgssmål: Hvorfor er Achilles halvgud?Håber på et godt svar :) -
HASTER ---HJÆLPPP
ForumindlægHej alle sammen Jeg har et stort problem.. Jeg er i gang med at lave en stil om Pia Juuls tekst: "Jeg vidste slet ikke, at du var så hellig". Jeg havde skrevet rigtig meget, men det er på et eller andet måde blevet slettet.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg har glemt meget af ... -
Fortællende Journalistik
Forumindlægjeg har skrevt et essay om En luder steg af toget, men jeg har nu fået stilet et spørgsmål mere, at jeg ska finde de gode og dårlige sider ved oplevelsesjournalistik. Jeg ved ikke hvad der er dårligt ved det. nogen der kan hjælpe? -
Hvorfor taler USA engelsk?
ForumindlægHej Min veninde og jeg skal lave en fremlæggelse i engelsk om hvordan engelsk kom til USA og blev det sprog de fleste taler i USA. Men vi synes ikke vi kan finde noget klart svar på google, ved i måske noget om det? På forhånd tak! :) -
American Psycho
ForumindlægHey, jeg er igang med opgave om American Psycho, og jeg skal lave en redegørelse og diskussion af voldstemae i bogen! - Jeg er lidt lost lige nu og kunne godt bruge lidt pointers så jeg kan få jumpstartet min skrivning!! tusind tak på forhånd! -
Hvad?
ForumindlægHvad betyder pentar? -
Spørgsmål ang. engelsk stil
ForumindlægJeg sidder her hjemme og er ved at skrive en engelsk aflevering. I oplæget står der den skal fylde 4 sider. Men jeg kan simpelthen ikke få den til at fylde det. Min er oppe på næsten 3 sider. Andre der har haft lign opgaver, må meget gerne fortælle mig om man så bare skal afslutte for det ikke sk...
