Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 17921 til 17940 af 48309
-
hvad er din ynglingssang
Forumindlæghej,jeg er lidt nysgerrig og vil gerne vide hvad folk derude egentlig høre af musik...så hvad er jeres ynglingssang... jeg er sådan blevet lidt træt af de sange jeg hører.. såååå måske kunne i anbefale nogle gode sange... jeg har en sang som jeg aldrig bliver træt af og det er Majids sang "m... -
kan jeg komme ind på biomecin?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
Optagelse på Universitet?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
Merit givende fag?
ForumindlægKære læsere. Jeg er en ung gut på 24 år, som er igang med at undersøge muligheden for, at gennemføre HF på 1½ via enkeltfagsvejen. Jeg afsluttede HG i sommers, og fik gennemført første del af den obligatoriske administrationsuddannelse. Jeg er pt. igang med enkeltfag i dansk A,... -
Eksamensprojekt-street art
ForumindlægHej folkens! jeg skal til eksamen i billedkunst c og mit eksamensprojekt er om street art. I bund og grund skal jeg fremlægge om street arts historie fra oprindelsen til det moderne street art og de kendte navne i i datiden og nutiden, derfefter vil jeg analyserer nogle billeder og kryde min fr... -
nye medier - Ecco
ForumindlægHej Jeg sidder og laver case opgaver om Ecco til eksamen i dansk, på HG jeg er kommet til en opgave, hvor vi først har analyseret en katalog forside, vurderet hvilke overvejelser der er gjort omkring historien man gerne vil fortælle med det billede. Nu kommer så næste spørgsmål og je... -
->TYSK eksamen<-
ForumindlægJeg interessert i at vide, om man må tage ordbog med til tysk mundtlig eksamen, hvis man selv "skriver" den af?! -
Kender i det ?
ForumindlægSkal til eksamen i fysik/biologi imorgen og har terpet og terpet..lige nu kan jeg så intet huske og er fuldkommen panikslagen! -
svensk eller norske tekst
Forumindlæger her nogen som ved om man kan komme op i en norsk eller svensk tekst til eksamen, hvis man har opgivet en norsk og en svensk tekst? -
Dårlig lærer
ForumindlægHej! En af mine lærere afleverer ikke vores rapporter tilbage inden vi skal til eksamen (hvis vi skal), og jeg synes bare at det er så dårligt! Er det overhovedet lovligt? -
skulptur, keramik og arkitektur i old?
ForumindlægHej Jeg er i gang med at læse op til oldtidskunstskab og tænkte bare på om der var nogle der vidste hvor meget sådan noget som keramik, skulptur og arkitektur skal fylde til en eksamen? -
stileksam giv karekter
Forumindlæghej er der nogen der gider giv en karekter, på min stil som jeg har lavet idag i eksamen og i må gerne var ærlig hvis jeg ikke er bestået tak -
HAR DU STYR PÅ BILLEDKUNST?
ForumindlægHej er der nogen de rhar styr på hvordan billedkunst eksamen foregår og hvordan man kan øve sig... det er på c-niveau.. pplease hjælp..:S -
Specialisering i dansk landbrug - hjælp til simpel model
ForumindlægHejsa, er der nogen der er så venlige, at kunne forklare mig hvad denne model viser? Jeg kan simpelthen ikke forstå den. Mange tak på forhånd, da jeg skal op til eksamen i morgen :) -
spørgsmål???
Forumindlægheey jeg har et spørgsmål. Hvis man dumper matematik skr.. eksamen, og har fået 10 i mundtlig. Er man så dumpet eller bestået?? -
Martin Luther King dispostion
ForumindlægHej :) Jeg skal op til mundtlig eksamen i engelsk i år. Mit emne er Martin Luther King. Er der nogen der har forslag til dispostionen? På forhånd tak :) -
tema eller tekst vigtigst
ForumindlægAng. spansk eksamen mundtlig Hvad er vigtigst at snakke om: selve temaet eller selve teksten man har fået? Jeg skal op om en uge.. -
Jeg vil BARE bestå!
ForumindlægHalløj folkens! Jeg ville bare spørge, hvad skal der til, for bare at kunne bestå en Kemi B eksamen?? Held og lykke med eksaminerne til alle jer der ude, og tak på forhånd! :) -
Begreber- Har virkelig brug for hjælp.
ForumindlægEr der en som vil hjælpe mig til at forstå nogle af de her begreber, har selvfølgelig læst sider som kommer nærmere ind på begreberne, men kunne godt bruge noget hjælp til at være helt sikker på betydningen. Periodisering f.eks af forskellige tider i historien . Forklaring, 1. eksempel Kild... -
Jeg søger en dygtig matematiker!
ForumindlægHej jeg skal snart til eksamen og jeg har fået udleveret mine eksamens spørgsmål. Jeg er meget i tvivl om det jeg har lavet indtil videre er korreket, og mangler virkelig hjælp. Hvis du føler du kan hjælpe er jeg meget interesseret og så kan jeg sende en mail med de spørgsmål jeg har, self mod be...
