Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 17921 til 17940 af 45491
-
forkert ikke?
ForumindlægSie geht in meiner Klasse Skal der ikke stå: "...in meine Klasse" -
Postmoderne eller senmoderne samfund?
ForumindlægJeg er i gang med at skrive min dansk opgave omkring Michael Strunge og identitetdannelse. Men jeg er i tvivl om jeg der skal skriver om det postmoderne eller senmoderne samfund? Håber at nogen vil kunne give en forklaring. På forhånd tak! -
Kromatografi!
ForumindlægHvad bruger man kromatografi til? -
Hvordan foregår engelsk eksamen ???
ForumindlægHvordan foregår engelsk skriftlig eksamen del 2 præcist ?? og hvordan kan man foreberede sig på den? håber jeg hurtigt får svar, for skal op på torsdag... -
barndom
ForumindlægHejsa. Jeg er gået i stå ved dette spørgsmål. Håber virkelig at I kan hjælpe mig. I barndommen bliver vi præget og formet, hvilket får betydning for vores videre liv. Hvilke konsekvenser tror I, det får for nogle drenge der bliver slået af deres forældre, den forskellige måde hvorpå de bliver ... -
Argumentering!
ForumindlægJeg skal finde kronikker, debatindlæg og reklamer hvor der gøres brug af argumenterings teknik så som pathos, ethos og logos!!! Nogle der har et godt link...Og hvad er en kronik? Anders -
terminsprøve
Forumindlæghej ... jeg skal til teminsprøve i dansk her på mandag.. Har I nogle gode tips til hvordan man kan forberede sig dertil..? -
Psykologisk fortolkning
ForumindlægJeg har fået til opgave at lave en psykologisk fortolkning af novellen 'Heavy Metal' af Sidsel Falsig Pedersen. Hvad skal sådan en psykologisk fortolkning indeholde? Har aldrig prøvet det før. - På forhånd tak :) -
HJÆLP!! til outline
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave et outline, men ved ikke hvad det skal handle om. Vil nogen gerne hjælpe mig?? Jeg skal have et underenme til "being deffrent" Det skal have realitation til USA og det skal helst være noget som man kan undre sig over, men er åben for alle ideer. Pleas hjælp mig!... -
Metoder
ForumindlægHej... Jeg skal til at skrive synopsis-opgave i engelsk og samfundsfag her i næste uge, og der lægges vægt på, at jeg skriver hvilke metoder jeg har brugt og hvordan. Jeg har nogenlunde styr på de engelske metoder, men hva i alverden er samfundsfags-metoder? Jeg skal skrive om Cubakrisen, og er h... -
Doping i Biologi og idræt
ForumindlægHej folk Jeg skal til at skrive mit studieretningsprojekt i 3g på gymnasiet. min problemformulering er ikke helt færdig, men kommer til ligne noget i den her stil: Hvad er doping? og hvornår er det doping? Hvad er de mest brugte stoffer, hvordan virker de på kroppen og hvilke vil man kunne se br... -
Sin Bin or Lucys heart
Forumindlæghejsa. Er der nogle der ligger inde med et resume af teksten Sin Bin or Lucys heart? (gerne på engelsk) I så fald hvad er plottet i historien så? Hvis du kunne hjælpe mig, ville jeg blive meget glad <3 -
Almen studieforberedelse.
ForumindlægHej. Jeg synes, at det ville være en god idé, hvis man lavede et forum for almen studieforberedelse. Det ville være en god hjælp for folk, som skal have hjælp i forumet. Desuden ville det også være ret, hvis man kunne uploade opgaver og derved også hente inspiration. AT er jo et fag, som fylder... -
Vudering af eksamen
ForumindlægHej studieportalen Jeg var som mange andre oppe i skriftligt dansk eksamen idag. Da der var sket en fejl, gik der 50 minutter før jeg fik det relevante materiale og kunne begynde. Jeg følte mig derfor helt stresset og føler jeg fik klokket op i det. Er der evt. en dansk lære som har læst til ... -
problemstillinger -
ForumindlægHej. Mit emne til historie eksamen er "Danmarks internationale placering fra 1914 til idag" Min problemstillinger lyder som følgende: - Hvorfor opstod der et brud på neutraliteten i 1914? - Hvorfor vælger Danmark at indmelde sig i NATO ? - Hvordan var Danmarks nye rolle ef... -
eksamen
Forumindlæghej alle sammen jeg er ved at forberede mig på vø eksamen til i morgen. jeg har ingen idé om hvor mange spørgsmål man kan få til sådan en eksamen. jeg er på fjernstudie og selstudie og der er ingen informationer om, hvor meget man kan forvente. er der nogle der kan svare mig på dette? m... -
Radianer, grader?
ForumindlægJeg har helt glemt hvordan det nu lyder med radianer og grader, hvornår bruger man det ene og hvornår det andet? Stødte nemlig ind i et problem med en udregning hvor at jeg var nødsaget til at skifte til radianer. Nogle der kan forklare :)? -
Gode råd til FSA!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal på onsdag til min første eksamen, som er biologi, efterfulgt af de andre fag. Problemer er bare det, at jeg er mega nervøs, så ville høre om der ikke var nogle der lå inde med gode råd til de mundlige eksamener især i dansk! Det ville ligeledes være rart, hvis nogle lå i... -
Hvordan man skriver en god stil?
ForumindlægHejsa. Jeg går i niende klasse, og jeg har skrevet mange stile, men desværre sider jeg stadig fast mellem 7-8. Jeg er lidt usikker på hvordan jeg skal skrive en god stil for at kunne opnå en lidt bedre karakter. Jeg ville være meget taknemlig hvis nogle måske kunne give mig nogle gode råd, eller ... -
It projekt
ForumindlægHej jeg er ved at lave et it projekt, og i den forbindelse er jeg kommet til teorier, og der vil jeg gerne høre om hvilke teorier det er bedst at anvende til hjemmesider ?
