Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 17961 til 17980 af 26355
-
det ta'r 2 sek.
ForumindlægHvordan ville I oversætte følgende: Det er fra dansk til engelsk. I dag ser de amerikanske studerendes drikkevaner således ud: ' Today the American students' drink habits look like this: -
Trading on the equitity
ForumindlægHejsa. Jeg leder efter viden om denne form for egenkapital forbedring. Jeg går på HHX Er der en som kan henvise til bøger eller lignende? Det skal helst være på dansk men engelsk er også okay. Mvh Louise -
Would & Will
Forumindlægaltså jeg er i gang med at skrive noget på engelsk, men jeg er gået lidt i stå, da jeg ikke helt er sikker på om would er datid? og om man sagtens kan bruge will og would i en stil, altså samtidig? -
SRP
ForumindlægNogle der vil hjælpe og se om der er en rød tråd i min SRP opgave? Ville også være dejligt hvis man også vil rette inden for grammatiske og sproglige fejl. Fagene er historie(A) og Engelsk(A). Tager mod betaling -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive SRP i engelsk og religion om Scientology-bevægelsen og tænkte på om der var nogen der gad give en hjæpende hånd med korreturlæsning? Det vil jeg sætte stort pris på hvis det kunne lade sig gøre:) tak på forhånd -
Opgaver til videregående uddannelser?
ForumindlægMig bekendt findes der i Danmark to siger hvor man kan få inspiration fra andres opgaver, nemlig denne side og studienet.dk Jeg vil gerne videre om der findes nogen sider med opgaver der er skrevet på videregående uddannelser? Gør ikke noget de er på engelsk -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive SRP i engelsk og religion om Scientology-bevægelsen og tænkte på om der var nogen der gad give en hjæpende hånd med korreturlæsning? Det vil jeg sætte stort pris på hvis det kunne lade sig gøre:) tak på forhånd -
Brug for hjælp til "abduction"
ForumindlægHej Alle.. Jeg skal aflevere min sidste engelsk aflevering i morgen og jeg mangler lidt hjælp... Jeg kan se, at der er et par stykker herinde som også har lidt svært ved "abduction".. Der er vel ikke nogen, der vil hjælpe mig lidt også? Mvh Nicoline -
AT 2013( hjælp til metode)
ForumindlægHar tænkt mig at skrive i fagene safundsfag(c) og engelsk(b), hvor jeg vil skrive om " fedme i USA", men ved bare ikke helt hvordan det kommer til at hænge sammen med kampen for det gode liv ? nogen som har ideer, der haster virkelig -
son of satan
Forumindlægnogen der har læst den her? tænkte bare om i vidste et godt link til en opg. om den .. ka ik finde noget som helst her og studienet... skal skrive engelsk stil om gruppepres og så self. ved rørende den historie der.. ville være godt med lidt inspiration. på forhånd tak :) -
Regler for karaktergivning og manglende opgaver?
ForumindlægHej. Jeg står til at få trukket en karakter ned i min standpunktskarakterer fordi jeg mangler, at aflevere én opgave i skriftlig engelsk. Kan det lade sig gøre? -
.. Hmmmm?
ForumindlægTO SPØRGSMÅL! I engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009? Og en ting til ... sophomore, kan i sige hvad det betyder? Kan ikke rigtigt finde noget om det... -
Eksamen skriftlig
ForumindlægHvad kan jeg forvente af engelsk skriftlig eksamen i morgen (går på hf). Har STX ikke været oppe? og får vi så samme emne? nej vel. Nogen ideér til hvad emnet kunne være i morgen? -
SRO! HJÆÆÆÆÆLP!! HURTIGT !!!
ForumindlægHalløj ! Jeg skal i mit diskuterende ''... udarbejd en komparativ analyse af engelske og danske fodbold supporterer, og diskuter hvilke faktorer, der kan være årsager til forskellen mellem supporterne?'' Hvordan fanden laver man en komparativ analyse !? - SFU -
Kvotienter 2010 - Tandlæge
ForumindlægHej allesammen. Hvordan tror i kvotienterne for 2010 vil se ud - vil de stige/falde? Jeg søger kvote 2 - tandlæge på AU med snit på 9.1 i (dansk, mat, kemi, fys, engelsk) - tror i jeg har en chance for at blive optaget? -
krig og medier
Forumindlæghey! Jeg skal arbejde med fagene engelsk og historie, hvor temaet er krig og medier! derfor vil jeg høre om der er nogle som har nogle gode ideer til emnevalg? f.eks. en krig som blev styret af medierne eller påvirket af medierne.. jeg er åben for alle ideer!! -
meget kort!
Forumindlæghej er igang med en engelsk essay, og skal svare på nedenstående spørgsmål, nogen der kan forklare hvad det betyder, og hvad man evt. kunne skrive om;) Discuss whether or not the connection to the football world legitimizes gang violence. -
oversættelse.
ForumindlægEr der nogen som er gode til engelsk? Har det på A-niveau, og sidder med en oversættelse, men er i tvivl om nogen af sætningerne, altså hvordan de skal oversættes. Nogen derude som tror de kan hjælpe? Som sagt er niveauet altså A. kh. -
hjælp til link om varme før CO2
ForumindlægHej Jeg fandt noget for et stykke tid siden om at en øget varme er skyld i øget CO2 og ikke omvendt, men kan ikke finde det. det var på engelsk. ville være dejligt hvis nogle af jer ville være behjælpelige. skal aflevere synopsis på fredag tak -
Samfundsfag - Metode?
ForumindlægHej Jeg har AT i samfundsfag og engelsk. I samfundsfag har jeg arbejdet med forskellige diskurs- og magtteorier. Hvilken metode er det så?? Kan ikke rigtigt finde ud af at putte den ind under kvalitativ eller kvantitativ. Ville være rart med lidt hjælp. Venligst Terah
