Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18001 til 18020 af 48931
-
Hvad er en Stylistic analysis???
ForumindlægNogen so kan forklare mig hvad en stylistic analysis er og hvad den skal indeholde?? -
Hvordan kan man fjerne opgave?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg tænkte på om der er nogen som kan fortælle mig hvordan man fjerne en opgave man har lagt ud? På forhånd tak -
Det Arktiske Hav som levested???
ForumindlægSidder og roder lidt med en rapport om det arktiske hav.. Gik super godt indtil følgende spørgsmål kom frem: Hvordan er det Arktiske Hav som levested? Der stod jeg sq lige af.... Nogen der kan hjælpe med et råd eller to? ^^' -
Kommaregler
ForumindlægHej :) Er der nogen der har nogle gode kommaregler, eller et sted hvor man kan finde dem? -
1500 kr for hjælp
ForumindlægJeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi den 29 maj som er en tag hjem eksamen i 24 timer, jeg vil spørger om du tilbyder hjælp, dermed sørge for at opgaven bliver så god som muligt, sammen med mig, jeg vil give 1500 kr for 12 timers hjælp. Jeg læser selv på københavns universitet på økonomi stud... -
Læseprøve 9-5
ForumindlægHej allesammen Er der nogen der ude som har lavet læseprøven 9-5? -
Angående bevis afstandsformlen
ForumindlægHej! Jeg sidder her og skal fremføre et bevis i matematik i morgen. Jeg har Mat A, og skal vise beviset for afstandsformlen mellen et punkt og en linje :-) Jeg har helt styr på beviset, men ville også gerne kunne forberede mig på de efterfølgende spørgsmål. Har ingen ide om hvad de kunne finde... -
Diffenrentialregning ????
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med disse spørgsmål ? Forklar med tegninger og ord hvad der forstås ved funktionstilvækst. Du skal redegøre for alle størrelserne der indgår i udtrykket Δy=f(x0+h) - f(x0) og ..... Hvad er differens og hvad er en kvotient? På forhånd tak. -
Udledning af differentialkvotient
ForumindlægHvad betyder det når man skal udlede en differentialkvotient af en funktion? Jeg synes det står meget kringlet, men jeg forstår det sikkert godt, når det lige bliver forklaret lidt mere pædagogisk :) -
metode
ForumindlægKan man bruge den hermenutiske metode indenfor faget religion? Og hvorledes? -
Matematik problem
ForumindlægJeg har brug for hjælp med to opgaver opgave 1. a) Forklar, hvordan du kan finde kvadrattal nummer 12 og 20 Forklar, hvordan du kan finde kvadrattal nummer 12 og 20 b) Hvordan kan du finde et kvadrattal, T, hvis du kender nummeret på kvadrattallet, n? Opgave 2 a) Forklar, hvordan du kan ... -
Analyse af Tumlingen - Per Højholt
ForumindlægJeg sidder med en opgave, hvor jeg skal analysere Tumlingen (1966) af Per Højholt. Er det nogen, der kan hjælpe med det, eller evt. har en analyse de gider dele? tusind tak på forhånd :)) -
HASTER !!!Hjælp med Løsnings kurve
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at lave løsning kurver.Spørgsmålet lyder : Tegn en pæn løsningskurve af selvvlagt logistisk differential ligning, og illustrer resultaterne af opgaven på tegningen. -
kom til at sende den forkerte med jeg vil geren have hjælpen igen men spørgsmålene var formuleret forkert
ForumindlægAnna beder brian om at tænke på to tal, x og y og udfører følgende beregninger: a=x+yb=x-y brian vælger tallene x=5 og y=-3 1 vis ved beregning at b-a=6. anna siger at a+b altid vil give 2x lige meget hvad y er 2 har anna ret? du skal begrunde dit svar nu beder brian anna om at tænke på to ta... -
2. ordens differentialligninger
ForumindlægEr I gang med at at påvise at de påståede løsninger til y'' = ay virkelig er løsninger. påståede løsninger til y'' = -k^2y : sin(kx) og cos(kx) Hvad gør jeg galt i disse differentioner? y=sin(kx) --> y'=cos(kx) --> y''=-sin(kx) - for dette kan da ikke blive... -
HJÆÆLP DANSK/HISTORIE
ForumindlægHej , jeg skal lave en problemformulering om Kulturmøder og indvandring i Danmark i 1700-tallet.. Men ved ikke rigtig hvad mine spørgsmål kan være?? Nogen der gider at hjælpe mig, komme med nogen bud? -
Molekyle- og strukturformel
ForumindlægIfølge wikipedia er disse to formler begge molekyleformler: C6H5COOH og C7H6O2 (benzoesyre) Min lærer har før kaldt formlen til venstre (C6H5COOH) strukturformel, da den viser en lille smule om opbygningen af molekylet. Hvad er rigtigt? -
Unge og aktivisme? Hvad tænker i om det?
ForumindlægHej jeg er journaliststuderende og er i øjeblikket i gang med en opgave om unge og aktivisme. Det er et interessent emne, fordi unge i dag, ifølge forskere, er meget mere poltisk bevidste end tidligere generation, men også mere handlingsorienteret og gode til at netværke over sociale medier. De... -
Nogle der er gode til Dansk derude?
ForumindlægHej er der nogle der er gode til Dansk, som gerne vil læse min eksamensaflevering jeg lavede i dag, for mig og vurdere hvor nogenlunde godt jeg ligger karaktermæssigt? -
Adgangskrav til datamatiker?
ForumindlægJeg har gået og spekuleret over noget vedrørende videregående uddannelse. I dette øjeblik er jeg på andet år på it-supporter-uddannelse, og har kigget lidt på datamatiker-uddannelsen. Adgangskravene fastsætter, at man skal have en erhvervsuddannelse af mindst 3 års varighed, og it-supporter-uddan...
