Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 18001 til 18020 af 63056
-
Desperat hjælp til sinus- og cosinus projekt
ForumindlægHej, Jeg skal aflevere denne opgave idag, og har desperat brug for hjælp!! Det drejer sig om opgaverne fra 11 og frem. Håber virkelig i kan hjælpe !! http://peecee.dk/?id=35864 -
Andre lektiehjælp netsider?
ForumindlægFindes der andre netsider lidt ligesom studieportalen ude på nettet, hvor der er lektiehjælp? ( : -
Bøger
ForumindlægEr der nogen som har en bog på nettet om sandsynlighedsregning eller Talteori ? -
Salte
ForumindlægI min rapport skal jeg skrive om salte jeg har skrevet det her`` Man skelner mellekm simple ioner og sammensatte ioner. En enkel ion består af en positiv og en negativ ladning.`` Hvad kan jeg mere skrive ??? -
Tænke Tænke
ForumindlægHeej Jeg er i gang med at lave en formelsamling til andengradsligninger samt polynomier. Mit spørgsmål er så, kan en formelsamling indeholde ”beviser” ang. andengradsligninger og polynomier? -
HASTER PLEASSS hjælp miig !
ForumindlægJeg har fået trukket digte af Benny Andersen til min synopsopgave i dansk . Da jeg ikke er så god til digte har jeg meget svært ved at fortolke digtet. Håber der er nogen der vil hjælpe mig.. Kærligheden er titlen på digtet: Kærlighed hænger ikke på træerne men det er dem man ser på når man sav... -
Doris lessing
ForumindlægHej. er der nogen der har nogle notater til en novelle af Doris lessings "In defence of the underground"? Ville være en stooor stooor hjælp! MVH Michelle :) -
Rumgeometri
ForumindlægFindes der et pc-program der kan tegne vektorer, kugler, planer etc. i rummet? Jeg kender kun Autograph. -
Repetition skriftlig kemi
ForumindlægHej! Jeg skal her om 2 uger til skriftlig kemi eksamen, og tænkte på om der måske var nogle som havde nogle gode tips, og ideer til hvordan man kunne repetere, og hvordan i evt selv gør/har gjort. Er selvfølgelig klar over at man bare kan gennemlæse sine kemi bøger, men det er jo ikke altid ting... -
Læseferien!
ForumindlægSå er læseferien gået i gang og jeg er i en stor dilemma. Jeg skal op i fire højniveua mundtlige fag og ved ikke hvordan man skal overskue at læse det hele igennem.Håber nogle kan give mig nogle gode råd, skal jeg kun læse, eller også lave dispositioner, eller få styr i notaterne? -
Renteformlen
ForumindlægHej :-) Kan nogle forklare mig hvad renteformlen er? -
latinske ord i oldtidskundskab
Forumindlæghey, læser til old-eksamen og faldt over følgende ord i forbindelse med symposion: élechos: er det krydsforhøret sokrates benytter sig af el. hvad betyder det mere præcist? epistéme: betyder det viden el. ikke at have viden? dóxa: betyder det meninger og indtryk? håber i kan svare mig på dette,... -
kriminalitet
ForumindlægHej!!!! Jeg vil blot høre om der er nogen, der sidder inde med nogle fyldige notater om kriminalitet, som de ønsker at dele ud af. Jeg er godt nok lost. På forhånd tak -
AT
ForumindlægSkal op og forsvare min synopsis i morgen. Vil det se sjusket ud hvis man kommer med et lille stykke papir hvor man har skrevet stikord ned, så man kan holde fokus og ikke går i stå og gentager sig selv. -
læseplan
ForumindlægHej alle :) Dette lyder måske lidt mærkeligt, men jeg er virkelig dårlig til at planlægge, og strukturere min hverdag. Derfor tænkte jeg på om der er nogen der kan komme med forslag til hvordan man skal bygge en læseplan op :) Jeg har henholdsvis en eksamen den 12 (engelsk =lille pensum), den 1... -
Reducering
ForumindlægHej Jeg har et par matematik opgaver, der har gjort mig lidt forvirret:) a.Reducer 8x-2y-10x+4y+3y-x bReducer 10x-2y-8x+4y+3y-1x -
tidslinje over perioder og skrivermåder?
ForumindlægFindes der ikke en side hvor man kan se tidslínje over de forkellige perioder i dansk og de forskellige skrivermåderne?(nogen der evt. har lavet det?) F.eks. hvad tid er nyere tid og det moderne gennembrud,og hvilke skrivestille er tilknyttet til dem.. -
Notater med til Samfundsfag eksamen?
ForumindlægHej alle Jeg skal op i samfundsfag mundtligt eksamen i næste uge, så jeg vil lige spørge om man godt må have sine notater med til prøven? Tak på forhånd -
kunst/arktektur
Forumindlæghej er der nogen der kan forklare mig hvordan man kan sætte årstal på 1: en vase 2: en skulptur: 3: en bygning (tempel) Ved at man kan se på skulpturene med deres ansigtstræk og sådan, men er der nogen der kan komme med nogle konkrete regler?? -
Iliaden (1.- og 16. sang)
ForumindlægHej er der nogle der har nogle gode eksamensnoter til 1. og 16. sang ? har ikk ku finde nogle herinde.. og jeg er lidt i tidspres til at ku nå at læse det hele, da jeg næsten kun er 1/3 gennem pensummet! håber på lidt hjælp :D
