Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 18001 til 18020 af 48240
-
Idræt B Gamle reform Gym.
ForumindlægHej, er der nogen da kan hjælpe med at forklare hvordan Idræt B mundtlig eksamen teoretisk forgår? Hvor mange tegninger/billeder trækker man ca.? Kan man få artikler? (hvis ja, hvor lange er de?) kan man komme op i en af de 4 afleverede opg. Der er lavet i løbet af året? Kan man både komme op ... -
Synopsis
ForumindlægHej, jeg skal bare lige høre mht til den synopsis jeg skal skrive her snart. Det er fordi jeg ved at man skal stille et overordnet spørgsmål, og 4-5 underspørgsmål. Mit spørgsmål er bare om jeg skal svare på de spørgsmål jeg stiller i synopsen, eller om jeg skal vente med at svare på dem til når ... -
Gennemsnit
Forumindlæghvis man er oppe til eksamen i et fag i gym. tæller så både årskarakter og eksamen, eller er det kun eksamenskarakteren? -
Standardafvigelse og Matematikbøger
ForumindlægHej! Jeg er en ufattelig dårlig matematiker, men har forelsket mig i programmering. Og da matematik er en fatal byggeklods inde for denne branche, er jeg ret... fæcked. Jeg forstår selvfølgelig det grundlæggende, men efter ottende klasse begyndte jeg at ikke kunne finde rundt i skole og fritid, s... -
Rente og Procent
Forumindlæghej jeg håber der sidder en eller flere der kan hjælpe mig. jeg sidder og laver talepapir til min mundtlig eksame, og sidder fast ved et spøgsmål. (Gør rede for annuitetsbegrebet, herunder hvad et annuitetslån er og for formlen for annuitetslån.) min læer har lavet nogen forslag.. men jeg syn... -
fremtiden: forske i medicin
ForumindlægHej. Jeg er en pige, der lige nu skal op i 3.g efter sommerferien. Jeg drømmer om at udvikle medicin. Jeg elsker kemi (er ret god til det, har det på A-niveau) - men har ikke haft biologi siden folkeskolen, og fra den gang mindes jeg, at det ikke rigtig interesserede mig. Jeg prøvede at få biolog... -
Resume af “Barnet” af Poul Henrik Trampe
ForumindlægHej jeg skal til eksamen næste måned, og har bruge for nogen der kan hjælpe mig med at lave resume af denne novelle “ Barnet” Poul Henrik Trampe. Tak på forhånd -
Nogen der har eksempler på eksamesspørgsmål?
ForumindlægHalløj alleDer er nogen der har eller evt. kunne lave nogle eksempler på spørgsmål der kunne blive stillet til mundtlig eksame i geografi?Knus -
mundtlige prøver
Forumindlæghejville høre om der er nogle der har nogle råd til eksamerne hvis man virkelig er så nervøs at man ikke kan sige noget..?MVH Bully -
Sygeksamen
ForumindlægHej Hvis man mangler en eksamen fordi man skal op til en sygeksamen i august måned kan man så alligevel godt søge ind på en uddannelse? eller skal man vente et helt år? -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHvor mange eksamener skal man op i i 2. g, hvis man ikke afslutter et fag, hvor man skal op i skr. eksamen? Kommer det an på om man var oppe i noget i 1. g? -
minus point
ForumindlægGiver det minus point hvis man tit til eksamen siger "man siger"- eller "sådan noget" "eller et eller andet".. Sådan noget lignende? :) -
Enhedscirklen
Forumindlæghej alle :-) er der en der - på pædogogisk vis - kan forklare mig noget om enhedscirklen, som jeg kan gå til eksamen på?! er nemlig ret fortabt lige nu :-) på forhånd tak! -
Mundtlig samfundsfag
ForumindlægHej! Kan i fortælle mig hvordan en mundtlig eksamen i samfundsfag C foregår?? Jeg skal snart i juni måned op og er allerede ret nervøs.... På forhånd tak -
Skal alle op i dansk Termins stil i 3g?
ForumindlægSkal alle op i Dansk termins stil i 3g? Jeg ved at alle ikke skal op til eksamen men hvad med terminsprøver i slutningen af 3g? Tak -
Krise!! STX eller HHX?
ForumindlægHej. Jeg går på efterskole i 10. klasse, og jeg står og har kæmpe krise lige pt., da jeg er meget i tvivl, om jeg skal vælge STX eller HHX. Jeg har været i brobygning begge steder men synes ikke rigtigt, at det har fået mig videre i min beslutning. Jeg kan helt klart bedst lide den atmosf... -
Jeres karakterblad?
ForumindlægVi har lige fået karakterblad. Mit ser sådan ud:1.g, stxASP: 9AT: 10billedkunst: 9 dansk: 8 historie: 9 idræt: 10 mat, skr: 10 mat, mdtl: 10 engelsk: 10 samfundsfag: 8 NVG: 11fysik: 10fransk: 7Jeg har altså et gennemsnit på 9,3 hvilket jeg er tilfreds med. Undtagen i fransk...HVAD MED JER? -
HJÆLP analyse "Gennem byen sidste gang" Dan Turéll
ForumindlægHar nogen analyseret dette digt før og fået en god karakter?? -For så kunne jeg virkelig godt bruge jeres hjælp til min eksamen, da dansk ikke er mit bedste fag.... Måske jeg kunne låne jeres opgave eller andet.. Håber i vil hjælpe, tak... :) "igennem byen en sidste gang" af Dan Turél... -
gamle opgaver!
ForumindlægHej!Er der nogen som ved om man kan finde gamle eksamens opgaver på nettet f. eks matematik opgaver, dansk stil, samfundsfag osv. -
regression
Forumindlæghvordan finder man regression ved hjælp af håndkræft? ved godt det kan findes vha ti-89 men det er noget i forbindelse med mundtlig eksamen jeg måske skal komme ind på.
