Søgning på: bioteknologi eksamen. Resultater: 18041 til 18060 af 34685
-
Volleyball og løbe træning drejebøger.
ForumindlægHej derude, er der nogle der har en Volley og en Løbe træning drejebog til idræt B eksamen, til inspiration. ' Skal helst bruge dem i dag :/ -
Teknikfag A
ForumindlægHej Har i nogen gode råd og hjælp til teknikfag mundtlige prøve? Gerne hvis i ogsp vil vise jeres præsentation fra eksamen Tak på forhånd -
So2-eksamen (powerpoint) HTX
ForumindlægHej :) Er det muligt at jeg kan få lov til at se et 10/12-tals powerpoint til SO2 eksamen? -
Personkarakteristik i Den Grimme Ælling
ForumindlægEr der nogen der lægger inde med en personkarakteristik af den grimme ælling og/eller flere personer fra historien? Skal bruge den til min dansk eksamen om 2 dage:)) -
energi omsætning
Forumindlægjeg er igang med at forberede mig til eksamen, er der nogle der har ideer til hvad jeg kan skrive til energi omsætning? tak for hjælpen på forhånd -
Artikel - interview
ForumindlægJeg skal til eksamen på fredag og har trukket avisens genre. Jeg har valgt en artikel - interview. Når jeg skal analysere den er der så noget jeg skal være opmærksom på? -
Kortfilm - Fucking tøs
ForumindlægHej jeg skal til eksamen på torsdag og har trukket kortfilm og valgt "Fucking tøs" er der nogen som før har arbejdet med den og har nogen gode noter? -
Hjælp til AT "bilag"
ForumindlægHej Når man fremlægger AT eksam hvornår snakker man om bilag. Skal man gør det som det sidste eller er der en anden måde at gøre det på? Tak -
Erhversvsøkonomi
ForumindlægHej Jeg søger en tutor i erhvervsøkonomi. Jeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi og jeg læser ha.fil på cbs. Skriv til mig på [email protected] Vh Jakob Kvist -
Funktioner ????
ForumindlægHey folkens.. er ved at læse op til eksamen og er gået lidt i stå mht grafer.. hvordan kan man finde ud af om en graf har en lineær, eksponentiel eller potensfunktion ? -
Sammenhængen mellem fremskrivningsfaktoren og renten?
ForumindlægNogen der kan forklare mig det, Sidder med eksamens spørgsmål og synes det er ret dumt formuleret, og aner simpelthen ikke hvordan det skal forklares... -
Argument for og imod tyrkiets optagelse
ForumindlægHej, er der nogen som kan komme med 2 eller 4 argumenter for og imod tyrkiets optagelse i EU??? det vil være mest relavent. Skal op til eksamen på onsdag. På forhånd tak -
hjælp plz
Forumindlægheej sidder med en eksamens spørgsmål * Definer 10-talslogaritmefunktionen, log(x) håber I kan hjælpe -
perspektivering
ForumindlægNogle som har lavet en analyse af "Agnete og Havmanden" til mundlig dansk eksamen 9.klasse? Og nogle som har nogle idéer til hvad man kan perspektivere den til...!? :D -
ET digt med fokus på de 3 grundeksistenser ? hjælp..
ForumindlægDet er det emne jeg har trukket til mundtlig eksamen i ddansk og skal finde et digt nu og analysere og sådan Er der nogen her som kan hjælpe mig med at finde et rigtig godt digt ?:) -
Hvordan gik det?? FSA
ForumindlægHej allesammen! Var så op til biologi eksamen idag, og er egentlig bare nysgerrig; - Hvordan gik det med jer? Synes I prøven var svær?? n_n -
Trykt reklame
ForumindlægHej jeg har trukket trykt reklame til eksamen. Jeg har valgt en gammel cigar reklame, skal jeg så bare lave en normal reklame analyse over den eller hvad? tak på forhånd. -
Naja Maria Aidt - en kærlighedshistorie
ForumindlægHey Allesammen Ville høre om der er nogen af jer der kan finde Naja Maria Aidts "kærlighedshistorie" på en hjemmeside. Skal bruge den til min dansk eksamen? Tak -
SKRIFTLIG FYSIK
ForumindlægHej derude... Jeg skal op i skriftlig fysik eksamen! Vil hører om der er nogen der kender en god fysik formelsamling ?? :S -
Lyrik fra romantikken - hvad skal man have øje for
ForumindlægSkal op i Dansk Eksamen her på tirsdag og mangler lidt uddybende noter til hvad man skal have øje for i romantiske lyriktekster. Er der nogen, som kan hjælpe?
