Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 18041 til 18060 af 40685
  • kernestof og supplerende stof

    Forumindlæg
    hej er ved læse på min bog men der står Kernestof: Side: 36-65 Supplerende stof: Side: 74-84 mener de at jeg skal læse alle siderne altså i kernestof og supplerende stof håber for svar
  • Hjælp til sumkurve

    Forumindlæg
    Ved ikke lige om spørgsmålet høre hjemme her, men da jeg desværre ikke ejer en bærbar eller computer så laver jeg mine opgaver på iPad, jeg gør bruger af apps som docs, Pages, word og Excel, hvordan laver jeg en sumkurve i en af de apps, eller skal jeg bruge en helt anden app?
  • grammer

    Forumindlæg
    En der kan hjælpe mig med at forklare disse grammatik begreber??? substantivers bøjning og kongruens genitiv adjektiver og adverbier to do passiv hvad kan en kommenteringsopgave indeholde?. Mia
  • Elektrolyse af vand

    Forumindlæg
    Når det står, hvorfor bliver den elektrode med H2 i fyldt op dobbelt så hurtigt som den i O2? Er det fordi der er 2 hydrogenatomer og 1 oxygenatom i et vandmolekyle?
  • Kunst eventyr og folke eventyr

    Forumindlæg
    Jeg skal op til FSA på torsdag og vil lige hører hvad disse to ord hedder ? Min lære siger at man ikke kan finde dem i en ordbog, og tror i så det er iorden at jeg to gange under min fremlæggelse nævner to danske ord?
  • kunst/arktektur

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan forklare mig hvordan man kan sætte årstal på 1: en vase 2: en skulptur: 3: en bygning (tempel) Ved at man kan se på skulpturene med deres ansigtstræk og sådan, men er der nogen der kan komme med nogle konkrete regler??
  • Tysk eller Engelsk som valgfag

    Forumindlæg
    Hey, Jeg skal snart til at vælge valgfag, men er meget usikker på hvad jeg skal vælge. Jeg tænker enten at opgradere Engelsk B til A eller Tysk B til A. Usikkerheden kommer her: I tysk er jeg god til mundtlig, men dårlig til skriftlig og i engelsk er jeg god til skriflig, men ikke helt så god ti...
  • Ret

    Forumindlæg
    En der kan rette... Ich habe zwei Texten bekommen, “der Am Computer lernen, spielen und chatten“ und “Erwachsene hinken hinterher“ heisst. Er handelt von... Mvh. Camilla
  • Guldkorn? :)

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, der har nogle guldkorn eller noget interessant at sige om A) Dan Turèll - Der er så dejligt ude på landet B) Johannes V. Jensen - Mortens Juleaften I må meget gerne skrive! Tak for hjælpen. :)
  • Sygeeksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har netop meldt mig til en sygeeksamen, grundet generel dårligt befindelse. Har hovedpine. Og er ikke klar i hovedet. Skulle op til statistik. Hvordan kommer en sygeeksame til at foregå?
  • Hvad betyder..

    Forumindlæg
    Hvad betyder 'løndigt kokette'? Som i: Ild dybt i Øjne, der smiler saa løndigt kokette
  • Gennemsnit ?

    Forumindlæg
    Jeg hører at man skal have over 6 i sit eksamensgennemsnit for at få sin hue ? Det er ikke et samlet gennemsnit af årskarakter og eksamenskarakter der blot skal være over 6. Er det rigtigt ?
  • Samfundsfag årsprøve mundlig

    Forumindlæg
    Hej allesammem Jeg skal snart op til mundtlig årsprøve i samfundsfag. Jeg ved ikke helt hvad det går ud på eller hvordan det forgår, så jeg tænkte at jeg nok ikke var den eneste. Så hvis der er nogen der ved det, og har været oppe kunne det være meget fedt hvis de kunne oplyse os andre ;)
  • Sendte forkert besvarelse til prøve

    Forumindlæg
    Her for nyligt havde vi matematikprøve. Da jeg inde på vores skoleintra skulle sende besvarelsen, kom jeg til at klikke på den forkerte fil og kom derfor til at sende en besvarelse af en anden prøve. Dette opdagede jeg fem minutter efter prøvens afslutning og sendte straks en besked til læreren m...
  • hjælp:)

    Forumindlæg
    hvis man ligger et stykke fra en mælkebøttestilk, der er snittet i strimler i desttilleret vand i 5 minutter, hvad vil der så ske? jeg kan fortælle at hvis man ligger det i sucrose opløsning bøjer det. please hjælp
  • Artikel analyse af Er jeg en dårlig datter?

    Forumindlæg
    Hej leder efter noget hjælp, til at finde ud af hvad min artikel er for en type. Men også hvordan jeg finder ud af hvad budskabet er.
  • Medicin 3. semester KU

    Forumindlæg
    Hvis i både dumpede neuro og anatomi på 3. semester, hvordan ville i så håndtere det? Både mht. om i ville tage reeksamen med det samme, orlov og hvordan man bedst læser op til det. Håber på gode råd
  • Matematik B

    Forumindlæg
    Hej Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal op i Matematik B her til sommer eller ej. Jeg har hævet det til A her for en måned siden som den eneste i min klasse:/ Håber I kan hjælpe
  • Fra barn til voksen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en dansk opgave om emnet "Fra barn til voksen"? Er der nogen der har analyseret teksten "Drivhuset" af Anders Bodelsen? På forhånd tak
  • Ret - oversættelse

    Forumindlæg
    Hej :) Er der ikke en der lige hurtigt vil tjekke denne oversættelse fra dansk til spansk ? Spansk aflevering – El hombrecito vestido de gris Den lille mand boede i en stor by. Han gik klædt i gråt, hans hår var gråt og hans blik var gråt. Han havde ingen venner og hans naboer kunne ikke li...