Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18041 til 18060 af 141659
-
global opvarmning
Forumindlæghvor mange millioner tons kuldioxid blev ikke optaget? i 2000 -
Hjælp til CO2 og transport
ForumindlægEr der en sød sjæl som kan hjælpe mig og min gruppe med at besvare vores spørgeskema? Tusind tak på forhånd. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScidMD_M2hH-zjZnrI0NKpcIA5kqBWovl1tdYIjqIIWOuwHoA/viewform -
Destillation af Råolie
ForumindlægDavs unge og gamle :-)! Jeg er endelig meget god i skolen, men det med Kemi er ikke just mig. Derfor har jeg tænkt mig at søge hjælp og, håber det lykkedes. Hvorfor kommer lette kulbrinter øverst og de tungere kulbrinter nederst i et destallionstårn? Beskriv hvilken sammenhæng der er mell... -
Stil
ForumindlægHey alle sammen, jeg har lavet en dansk stil, vil spørger om der en som vil læse den grundigt igennem og rette mine sproglige fejl osv.? -
Cirkus
ForumindlægHej. Jeg har tegnet cirkus tæppe, som er et cirkel, og radiusen er 3 cm. Hvad er den virkelig radius af cirkus tæppe, hvis målestokforholdet er 1:150. Tak. -
Hjælp til syre-base
ForumindlægHar bru for lidt hjælp til denne:4a. Koncentreret svovlsyre, H2SO4, som er 96% regnet efter masse%, har massefyl¬den 1,84 g/mL. Omregn masse% til mol/L efter nedenstående retningslinier: 1. Hvor mange gram vejer 1 L af opløsningen? 2. Hvor mange gram ren svovlsyre er der i denne liter? 3... -
pleassseeeee hjælp mig :(
ForumindlægHej alle jeg har et spørgsmål til, er stået her og ikke kan mere og jeg ville blive virkelig glad hvis der er nogen der kan hjælpe. Og det var med min vurdering del, og den lyder således: ''en vurdering af betydning af anvendelse af kryptering for den tyske søkrigsførelse under 2.... -
FSA Cirkus :D
ForumindlægHej. Er der nogen der har lavet FSA eksamesæt om cirkus i matematik? Jeg er igang med at rette det, og ved simpelthen ikke hvad der er fejl ved det! Er der nogen der kan sende mig svarene og udregningerne? Vil bilve glad :) Tak.. -
DIO fremlæggelse om EU og vedvarende energi
ForumindlægHej Alle der skulle læse min post!:D Jeg sidder og er i gang med at forberede min DIO fremlæggelse. Jeg har lige været til møde med min eksaminator som har givet mig 4 i karakter for rapporten, så ikke det bedste udgangspunkt forud for fremlæggelsen. Han siger det der generelt har været i vejen... -
SRP - hjælpppp
ForumindlægHvordan kan jeg skrive en god diskussion til spøgsmålet ''Renæssancens betydning i England''? Jeg skriver SRP om Elizabeth den 1. og England under renæssancen... HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIGGGGG -
Vandraket
ForumindlægHej Vi er en gruppe der som eksperimentielt projekt på fysik b-niveau har lavet en vandraket og sendt den 20-25 meter op i luften mens vi filmede det. Vi kan altså bestemme hastigheden, tyngdeaccelerationen og højden. Men hvordan kan vi inddrage mere fysik fagligt stof i vores projekt? Vores l... -
HJÆLP TIL RAPORTAGE AF KLODSHANS
ForumindlægHej venner:)) jeg skal virkelig bruge hjælp! jeg skal skrive en raportage om klodshans, og har ingen ide om hvordan jeg skal starte, eller skrive den DET HASTER -
Samf. skriftlig eksamen
ForumindlægEr det tilladt med hjælpemidler i skriftlig eksamen i samfundsfag? -
Richtertal
ForumindlægStyrken af et jordskælv kan angives ved det såkaldte Richtertal. Sammenhængen mellem den energimængde E (målt i joule), et jordskælv frigiver, og Richtertallet m er givet ved følgende formel log E = 2,4m - 1,2. a) Bestem den energimængde et jordskælv med Richtertallet 6,5 frigiver, og bestem Ri... -
fsa 1998 december?
Forumindlæghej, nogle som kan give mig facit til fsa 1998 matematik december ?? skal bruge den rimelig hurtigt! -
HJÆLP
Forumindlæg1.Hvad er prisen inkl. moms for at så et jordstykke på 19,54 ha med hvede? 2.Hvor mange ha er det stykke jord, som landmanden køber? Nogen der kan hjælpe med disse to? -
hjælp til synopsis
ForumindlægOmråde: Velfærdsstaten Titel: Kvinders ligestilling 1. Problemstilling: Gennem de sidste mange år har mænd og kvinder haft lige rettigheder, men har ligestillingen også indfundet sig? Taksonomisk disposition: 1) Redegørelse for ligestillingens historiske perspektiver, hvordan var det tidligere i... -
--->FSA<---
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN! Er der nogen der ved hvor jeg kan få alle svarer i FSA Matematik eller noget andet? Skal hurtigt bruge det, fordi jeg prøver at rette en FSA ark... :S Håber nogen der ved det.. ..::TAK::.. -
Nogle gode råd?
ForumindlægHej mennesker :) - Jeg skal op til matematik eksame her på tirsdag? Hvad skal jeg huske at gode råd? Jeg er meget nervøs, specielt for problemregning? -
Hjælp til emne!!!!!
ForumindlægHej Alle ! Jeg har valgt fagene, Samfundsfag A og Dansk A! Jeg havde i starten tænkt mig at skrive noget om Freuds teorier og vil analysere noveller som er Freud relateret. I samfundsfags delen ville jeg komme ind på noget med socialiseringsprocessen! . Men jeg er bare så usikker på hvordan jeg k...
