Søgning på: Engelsk. Resultater: 18061 til 18080 af 23967
-
Does love conquer all? Romeo and Juliet
ForumindlægHeysa! En af jer der kan hjælpe med min engelsk eksamen som består af spørgsmålet følgende ; does love conquer all? Der har jeg sat extra fokus på historien om Romeo og Juliet. Håber i kan hjælpe! Sender gerne min dispostion og forklarer dybereliggende, hvis der er en sød sjæl, som gider at hjælp... -
An Old Woman af Andrea Lee
ForumindlægHej allesammen. Jeg er i gang med at skrive engelsk stil om Andrea Lee's short story "An Old Woman", og tænkte på om der ikke var en der havde lavet en tilsvarende opgave, som kunne komme med lidt inspiration til min opgave. Er selv gået lidt i stå:( Tak på forhånd! -
Min disposition er væk
ForumindlægJeg skal op i engelsk på omsdag, og der er sket det at jeg ikke kan finde min outline det samme med min disposition i historie. Kan jeg stadig komme op til eksamen og hvad skal jeg gøre? Har totalt stress på da jeg er virkelig bange for at jeg så ikke kan komme op gil eksamen? -
1.g billedanalyse
Forumindlæghaj. jeg går i første g og er igang med at skrive en skriftlig aflevering i faget engelsk jeg skal skrive hvordan jeg finder frem til fortolkning af to billeder "Et metode afsnit af en art" hvordan formulere man såen en sætning (altså at jeg vil benytte mig af en helt normal analyse ... -
Stil om "Abduction"
ForumindlægKære brugere på studieportalen. Jeg sidder og er i gang med at skrive et engelsk essay om novellen "Abduction" (2002) skrevet af Shelagh Delaney, og er gået en smule i stå. Så jeg tænkte om der var nogle derude der havde den opgave liggende på deres computer, og ville være så venlig at... -
Valg af emne
ForumindlægHej jeg sidder midt igang og skal til at lave en disposition i engelsk. Jeg må frit selv vælge hvilke emne det skal være, men det skal helst være nogle der hører ind under love eller minorities. Jeg har tænkt på mange emner, men jeg kan ikke finde ud af hvilket jeg skal tage, og om det er fyldigt... -
Hvordan skriver jeg en stil `?
ForumindlægHej.. jeg vil gerne lære hvordan man skriver en ordentlig stil til dansk tysk og engelsk. Jeg er godt træt af at få 00 og 02 hver gang jeg skriver en stil. Jeg vil gerne opnå f.eks 7. jeg ved der skal være en Indledning, hoveddel og konklusion. Kan I give eksempler på hvordan det skrives ? -
Hjælp til gennemsnit.
ForumindlægHejsa. Mit gennemsnit ligger på 5.4 Matematik 7,7,7 - Dansk 4,4,4,2 - Engelsk 7,7 - Tysk 4,4 - Geografi 7 - Fysik 4 - Samfundsfag 7 - Idræt 10 - historie 2 - Kristendom 4 - Biologi 4. Hvad kan jeg gøre, så jeg lige kan "skubbe" karakterende lidt op? Håber i kan hjælpe. -
Neviau D
ForumindlægHej Alle. Jeg skal på i neviau D til december, og jeg vil gerne øve mig her i sommerferien. Er der nogle, der kan fortælle mig, hvordan prøverne er opbygget i hhv. Dansk og Engelsk D og måske lidt detaljeret genre mm? En som måske har været op til det? P.S bare til info, men det på AVU(KVUC) Mv... -
A.I Kunstig intelligens
ForumindlægHej.. jeg sidder og skal skrive om Kunstig intelligens dog om Filmen A.I og novellen Supertoys last all summer. skal skrive i Psykologi og Engelsk hvor psykologi skal være det naturvidenskablige tror jeg og hvor det skal handle om folket ikke sandt. Sådan hvordan det ville se ud for alle menneske... -
Tidligere stilhæfter?
ForumindlægHej folkens, Er ikke specielt god til at skrive danske stile, så ville enormt gerne øve mig lidt på det, Er der nogen som ved hvor man kan finde tidligere stilhæfter til eksamen, så jeg kan øve mig? Hvis i ved hvor man kan finde stilhæfter til andre fag, f.eks. fransk A, engelsk A eller matematik... -
eneglsk stil. vil du rette?
Forumindlæghej. det ku være rigtig dejlig hvis bar en vil læse min engelsk stil. jeg har to som jeg lige har skrevet færdig. den ene er på 1½ side og den anden på ca 2 sider- har brug for jeres hjælp så håber nogen har tid til det. det ku være en stor hjælp. jeg går gym 3g. hilsen lis -
Tøjmoden i 90'erne
Forumindlægjeg arbejder med tøjmoden i 90'erne men mangler et par gode hjemmesider/link hvor jeg kan skrive om hvad de havde på for jeg er lidt forvirret der står en masse på engelsk men jeg ved ik rigtigt hvad de præcist havde på? så hvis i har gode link eller hjemmesider så send dem til mig har virkel... -
Hjælp til skolen
ForumindlægHej SP. Jeg vil gerne blive bedre i nogen fag, som fx Dansk, Matematik, Biologi, Engelsk, Fysik-Kemi osv. Har i nogen hjemmesider man kan bruge? Helst nogen hjemmsider som alle kan bruge og er gratis. Ellers så nogent tips og tricks til hvordan i måske blev gode til det? :) Mvh -
Mule Killers
ForumindlægHej alle Er bagud med en engelsk A aflevering og kunne desperat godt bruge noget hjælp. Skal skrive eksamensstilen fra 2007 om Mule Killers og har kigget på de tråde der allerede er indlægt, men synes ikke rigtig det har givet mig noget brugbart, så håber at der sidder en eller anden men nogle g... -
AT2010: Olympiske Lege?
ForumindlægDe første moderne lege blev afholdt i 1896, og derfor falder OL ind under tidsperioden i årets AT-emne. Jeg tænker så, om det kunne grejes ind under årets emne? Jeg er ikke så god til at forstå selve opgaven, så er ved at greje om jeg kan fokusere på OL. Fagene skal helst være samfundsfag og da... -
AT-2010 genetik Bio C.
ForumindlægHej alle sammen, Jeg overvejer at skrive om genetik i biologi C. Er der nogle forslag til hvilke metoder jeg kan benytte inden for biologi? Måske et forsøg? Overvejer at kombinere det med enten historie, dansk eller engelsk A. Er der nogle foreslag til hvordan det kunne gøres på en elegant måde? ... -
SRP
ForumindlægHej. Skriver SRP i engelsk og samfundsfag og har utrolig meget brug for noget hjælp da jeg lige pt er gået i stå. Det drejer sig om redegørelsen som hedder: Redegør for kønsroller i det senmoderne samfung, med fokus på kvindens rolle og identitet. Så hvis nogle har nogle ideer eller... -
Forskellen på new journalism og en feature
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive SRP i dansk og engelsk med fokus på fortællende journalistik. Jeg skal bl.a. redegøre for forskellige underkategorier og hvad forskellen er mellem dem, men jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvad der præcis adskiller new journalism fra featuren. Nogen, der kan... -
Fjern de forklaringer
ForumindlægDet råd (eller den forklaring) der gives i "Engelsk II (grammatik) Udvidet tid", er lige så forkert og forvrøvlet som den der gives i videoen om komma foran som/der når det ene kan udskiftes med det andet. Det er det rene nonsens og kan kun forvirre og direkte vildlede brugerne af S...
